(...) Kalbimi yeniden onarıp birisi için yeniden atmaya başlatan adamın öldüğünü bilmek tarifi olmayan acılara eş değerdi . Onsuzluğa dayanamıyordum . Allah var yukarıda eğer kızım olmasaydı bir dakika bile durmaz intihar ederdim . Ama kızım vardı . Elimden geldiğince onu annesiz bırakmayacaktım . Zaten daha doğmadan babasız kalmışken ona bu acıyı da yaşatamazdım.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arabaya binmiş eve gidiyorduk . Akşam olmuştu .- Saye düşünsene bir kızımız olduğunu !! Onu herkesden her şeyden korurum !!
Bu tatlı haline kahkaha atmadan duramadım . Tabi takılmadan da olmazdı .
- Sen şimdi bir oğlumuz olsa pek sevinmeyecekmişsin gibi sanki ...
Hemen atladı .
- Ne sevinmemesi tabii ki sevinirim . Ne olursa olsun yeterki sağlılıklı bir şekilde kucağımıza alalım da gerisi mühim değil .
Sürekli karnıma bakıyordu . Gözleri bir yola bakıyordu bir karnıma .
- Ege sence de abartmadın mı ? Karnımda mucizevi bir şey taşımıyorum !!
Eliyle saçlarını karıştırarak güldü . Onun bu haline ben de güldüm.
- Öyle deme içeride benim genlerimi taşıyorsun sonuçta..
Gözlerimi devirdim . Tam ağzımı açıp cevap verecektim ki önümüzü siyah bir araba kesti . Arkamızdan da bir tane siyah araba durdu . Ortada sıkışıp kalmıştık .
Korkulu gözlerimi Ege'ye çevirdim . Neydi bu şimdi ? Tam her şey bitti derken bu da neyin nesiydi böyle ?
- Ege buda ne böyle ?
- Tamam sakin ol burada beni bekle dertleri neyse öğrenip geliyorum !
Arabadan inmek için atağa geçmişti ki kolundan tuttum .
- Gitme !!!
Beni kendine doğru çekerek alnıma tüy kadar hafif bir buse kondurdu .
- Hemen gidip geleceğim tamam mı ?
Cevap vermemi beklemeden bedenini dışarı çıkardı . Bir kaç adım atmıştı ki iki arabadan da silahlı altı kişi çıktı .
Sonra onu gördüm . Beynimden vurulmuşa dönmüştüm âdeta . Selim Özdemir kanlı canlı karşımızda bize pis pis sırıtıyordu .Kendimi hemen dışarı attım .
- SAYE SANA ARABADA KALMANI SÖYLEMİŞTİM !!!
Ona cevap vermeden yanına doğru ilerleyip kolunu kavradım . İkimizde sudan çıkmış balığa dönmüştük .
- O hep böyleydi biliyor musun ? Ne söylesen tersini yapar çünkü onun anlama kapasitesi yok !!! Yapmaması gereken şeyleri yapar fakat sonucunu düşünmez !!! ÇÜNKÜ O TAM BİR GERİZEKALI !!!
Sesi ortamda yankı yapmıştı . Yutkunmaya çalıştım ama onu bile yapamamıştım . Gücüm yavaş yavaş çekiliyordu .
- ONUNLA DÜZGÜN KONUŞ YOKSA KONUŞABİLECEĞİN BİR AĞZIN OLMAYACAK YAKINDA !!!
İğrenç bir şekilde kahkaha attı .
Ege 'yi takmak yerine adamlarına doğru döndü .- Tutun şunu !!
Onlar buraya doğru gelirken Ege'yi arkama doğru çekmeye çalışıyordum .
Üç tane adam Ege'yi güçlükle yanımdan uzaklaştırdılar . İki taneside beni tutuyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veyl
ChickLitDaha fazla dayanamadım . Hıçkırarak ağlamaya başladım . Zaten çok bile dayanmıştım . Ama konuşacaktım . On beş senedir susuyordum . Dile kolay on beş sene . Orada yatanlar annem ve annemin canının diğer yarısıydı . Diğer bir deyişle hayalimdeki baba...