32.BÖLÜM

584 50 2
                                    

Görüş açıma getirdiği şeyle gözlerim koskocaman açıldı . Ne olduğunu bildiğim halde emin olmak istercesine ona baktım .

- Ne bu ?

Güldü . Sanki normal bir şeymiş gibi :

- Hamilelik testi....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Saye eğer ağzın biraz daha öylece açık kalırsa düşer gibime geliyor bak demedi deme (!)

Ne kadar oldu bilmiyorum ama Yeşim'in elinde tuttuğu teste onun da dediği gibi ağzım beş karış açık bakıyordum . Gözlerimi testten çekip Yeşim'e odaklandırdım .

- Şaka değil mi bu ? Bak bugün son zamanların en garip sabahını yaşıyorum ve bu kadar gariplikte yeter bence . İyisi mi sen onu hemencecik yok et bende hazırlanıp aşağıya ineyim ha olmaz mı ?

Yeşim bu dediğime hafifçe kıkırdadı .

- Saye tamam , sakin ! Bu kadar da çok panik yapmana gerek yok !

Elinde tuttuğu testi havaya kaldırarak salladı .

- Sadece bir test..

Kaşlarımı çattım . İyice gerilmiştim .

- O kadarını bende biliyorum Yeşim herhalde !

Sesimin öfkeli çıkmasına aldırmadan devam ettim .

- Hem onu öyle havada tutma şimdi Ege falan gelecek yanlış anlayacak ! Bir de onunla uğraşamam .

Yüzündeki tebessümü silmeden bana bakıyordu . Allah aşkına şuan acayip gerilim dolu bir ortamdaydık ve o neden gülüyordu ! Hayır yani ortada gülecek bir şey vardı da ben mi kaçırmıştım !

- Yeşim ortada gülecek bir şey vardıda ben mi kaçırdım ! Hayır yani söylede ben de seninle birlikte güleyim ! Yalnız kalma !

Bu sefer dudaklarından yüksek sesli bir kahkaha patlattı . Hemen yanına gidip elimle ağzını kapattım .

- Sus ! Sus ! Şimdi biri gelecek !

Kendini geri çekip konuşmaya başladı .

- Saye ben anlayacağımı anladım . Eğer ortada böyle bir şey olmasaydı sen böyle elin ayağına dolaşmazdı .

Bir şeyi yeni idrak ediyormuş gibi kaşlarını havalandırıp konuşmasına kaldığı yerden devam etti .

- Hem sen sahi neden bu kadar telaş yaptın ? Eğer Sevda teyzeden çekiniyorsan hiç çekinmene gerek yok dört gözle torun bekliyor o . Artı beni de o buraya gönderdi .

O kafasını bilmiş bilmiş sallarken ben iyice kaşlarımı çattım . Bu zamana kadar hiç bu kadar gereksiz bir heyecanın esiri olduğumu hiç hatırlamıyordum . Ortalık resmen hint dizilerine dönmüştü .

- Sevda teyze derken ?

- Bak şimdi o sende şu son  zamanlarda bazı değişikler fark etmiş ki şunu belirtmeden geçmemeliyiz , eğer Sevda teyze bir şeylerden şüpheleniyorsa kesinlikle doğrudur . İşte bu sabahta seni uyandırmaya gelirken bu testide sana verecekmiş ama işte sizi uygunsuz bir pozisyonda yakalayınca bana verdi . Ben de sana getirdim . Ayrıca şunu da söylememi istedi hiç çekinmene gerek yokmuş yani bu kadar erken çocuk yapmanız bakımından....

Daha da devam ettirecekti ama sözünü kesdim .

- Yeşim bak ortada gerçekten büyük bir yanlış anlaşılma var . Bak ben hamile değilim , daha doğrusu olamam .

Aslında bunu kendime söylüyordum . Bir kere benim daha farklı önceliklerim vardı . Ben hamile olamazdım ki ! Bir de Sevda teyze yanılmazmış , bal gibi de yanılmak zorundaydı....

VeylHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin