İçime bir kurt düşmüştü artık. Bu kadar emin konuşması.... of kafayı yiyeceğim yakında. Sakin olmalıyım nasıl olsa yakında çıkardı kokusu. Daha fazla beklemeden Ege'in odasına doğru gittim. Kapıyı iki kere tıklattım.
-Gel !
Girer girmez direk konuya daldım.
-Hazırlan yarın Amerika'ya gidiyoruz.
- Neeee !
- Duydun işte yarın Amerika'ya Sedef abla ile tanışmaya gidiyoruz.
- İyi de birden bire olur mu ? Benim şirkette işlerim var hem. Kendime program ayarlamam lazım . Ancak öyle gidebiliriz.
Sinirlenmeye başlamıştım.
-Olmaz .
-Ne demek olmaz Saye ?
- Olmaz işte hem ben bu halimle annen ile tanıştım sen sadece gidip gelmeye bir zaman ayıramıyor musun ?
- Taman ben zaman ayarladım diyelim. Sen bu halinle gidebilecek misin ? En azından yüzündeki morluklar geçsin öyle gidelim.
Ben bunu nasıl unuturdum. Sedef ablaya asla bir açıklama bulamazdım.
- Bak bunu unutmuşum . Neyse sen önümüz haftaya zaman ayarlamaya bak.
Ege alayla ;
- Sen hayırdır bu emrivakiler falan ?
- Ne yani benden rica falan mı bekliyorsun ? Eğer bekliyorduysan bu senin hatan.
- Hayır yani normalde insanlar bir şey isterken rica ederler ya hani ondan dedim.
- Neyse ki normalde dedin.
- Sana laf yetiştiremeyeceğim . Sana iyi geceler. Gidersen uyuyacağım.
Resmen kovuyordu.
- Senin kovmana gerek yok ben giderim . İnşallah tüm gece kabuslar görürsün.
Cevap vermesine müsade etmeden kapıyı çekerek çıktım. Ben şimdi trip mi atmıştım ona. Yok canım ne atması sadece normal birgün geçirmedim o kadar . İyisi mi yatıp uyumak. Dişlerimi de fırçalayınca ışığı söndürüp yattım.
~~~~~
Sabah uyandığımda saat daha sekizdi. Bir daha asla uyuyamayacağımı bildiğim için kalktım. Elime tayt ve tişört alarak banyoya geçtim. Günlük işlerimi halledince mutfağa doğru indim. Ege tek başına kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu.
- Günaydın.
- Günaydın.
- Halime teyze yok mu ?
- Yok.
- Neden ?
- Kızı doğum yapmış onun yanına gitti bir kaç aylığına. Bir kaç gün böyle idare edelim de yeni birini bulurum ben.
- Bulmana gerek yok . Yani şey ben yapabilirim . Hem ne kadar da sahte bir evlilikte olsa ben kaldığım yerde yabancı istemem.
- Sen anlar mısın bu işlerden ? Hem zahmet olmasın sana ?
- Niye anlamayım . Yemekte yaparım temizlikte. Zahmet olacağını düşünseydim böyle bir teklifte bulunmazdım değil mi ?
- Peki dediğin gibi olsun .
Ege'yle beraber kahvaltıyı hazırlayınca sofraya oturduk.
- Saye unutmadan söyleyeyim önümüz haftaya uçak bileti aldım . Haberin olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veyl
Romanzi rosa / ChickLitDaha fazla dayanamadım . Hıçkırarak ağlamaya başladım . Zaten çok bile dayanmıştım . Ama konuşacaktım . On beş senedir susuyordum . Dile kolay on beş sene . Orada yatanlar annem ve annemin canının diğer yarısıydı . Diğer bir deyişle hayalimdeki baba...