Ben daha Bulut'a cevap veremeden kolumdan tuttuğu gibi arabasına doğru sürüklemeye başladı.
-SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN YA!! BIRAK BENİ BAK ORTADA GERÇEKTEN BÜYÜK BİR YANLIŞ ANLAŞILMA VAR!! YA KİMSE YOK MU YAR....
Ağzıma tutulan bezle gözlerimin kararıp kendimi bırakmam eş zamanlı oldu.
Gözlerimi açtığımda bir sandalyede bağlı oturuyordum.
-Oooo sonunda prensesimiz kendine gelmiş (!)
Şuan yaşadığım hayal kırıklığını nasıl anlatabilirdim ki. İzahı olmayan nadir şeylerdendi. Oysaki ben şuan karşımda olan adamla ilgili o kadar çok hayal kurmuştum ki ama hiç birinde karşımda böyle durmuyordu.
-Şimdi konuş bakayım planınız neydi ?
-Ne bahsettiğini bilmiyorum. Tek bildiğim ortada büyük bir yanlış anlaşılmanın olduğu.
-Bak sabırlı bir adam değilim. Sinirlenmeye başlıyorum. Ya bana her şeyi güzellikle tane tane anlatırsın ya da zorla sana anlattırırım!
-Bak , gerçekten ben bir şey bilmiyorum. Babamla düşman olduğunuzu bile bu gün öğrendim.
-Madem sana insanca sorulunca anlatmayacaksın biz de senin anladığın dilden konuşuruz.
ÖMER!!! Koçum gelin buraya. Şunu konuşana kadar hırpalayın.-HAYIR HAYIR DUR!!! GERÇEKTEN BEN BİR ŞEY BİLMİYORUM !! DUR SAN.... AAAAAAAHHH
Beni ne kadar dövdüler bilmiyorum . En son hatırladığım"ben bir şey bilmiyorum" diye sayıkladığımdı. Sanırım kendimden geçmiştim. Her yerim ağrıyordu. Avazım çıktığı kadar bağırıp çağırıp ağlamak istiyordum ama buna bile gücüm kalmamıştı. Ben bile yaşadığım hayal kırıklığının altında bu kadar çok eziliyorsam o gerçeği öğrendiğinde kim bilir ne kadar pişman olacaktı.
Kimi kandırıyorsun Saye o da baban gibi çıktı. Kim bilir pişmanlık nedir bilmiyordur bile.-Ooo uyuyan güzel de uyanmış. Ee anlatmayı düşünüyor musun?
-Bilmi..yor..um diy...oru..m sa..na .
Konuştukça canım acıyordu.
-Pekala sen bilirsin. Ben de zaten sen baygınken bizimkileri aradım senin gerçek yüzünü o zaman herkes görecek.
Hıh sanki onun arkadaşları benim umrumdaydı. Umrumda olan tek şey Su'ydu. O da zaten bana inanırdı.
-Na..sıl bu ka..dar em..in olabil..iyors..un
-Elimde kanıtlarım var. Gelince görürsün. Ve şunu da unutmadan bana yanlış yapanı asla ama asla yaşatmam.
Tam o sırada Su'lar geldi. Gelir gelmez Su'yun yanıma koşacağını düşünürken yanıma sadece Kerem gelmişti. Su ise gözlerindeki öfke yüzünde ise iğrendiğini belli eden ifadeyle bana bakıyordu. İşte bunu hiç beklemiyordum. Yanımdakinin Kerem değil de Su olmasını bekliyordum , istiyordum.
-Saye iyi misin ?
Ben cevap vermeden ortaya Bulut'un sesi girdi.
-İyi o iyi. Su beni dinleyip buraya geldiğin için teşekkür ederim yolda size bu pisliğin nasıl biri olduğunu anlattım. Şimdi ise size elimdeki kanıtı göstermek istiyorum.
Tıpkı bir psikopat gibi davranıyordu. Konuşurken elini ensesine atıp sürekli kaşıyordu. Ben... ben bu adamı mı sevmiştim hem de bir sene boyunca.
-Ömer ses kaydını getirin.
Ömer denilen adam telefonundan bir ses kaydını açmıştı. Bir saniye bu ses babamın konuşmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veyl
ChickLitDaha fazla dayanamadım . Hıçkırarak ağlamaya başladım . Zaten çok bile dayanmıştım . Ama konuşacaktım . On beş senedir susuyordum . Dile kolay on beş sene . Orada yatanlar annem ve annemin canının diğer yarısıydı . Diğer bir deyişle hayalimdeki baba...