Prohra

402 31 1
                                    

Na bojišti to jiskřilo barvami modré, červené a žluté. Stvůry se nevzdávali a bojovali do posledního dechu.
"Nový sestřih?" zavolal Steve na Thora. Ten se s přikývnutím usmál a sekerou švihl po útočícím netvorovi.
"A ty se opičíš po mých vousech!" zavolal na zpátek Thor.
Steve vydechl od boje.
"Tohle je můj kamarád strom!" ukázal Thor na Groota, který napichoval na své rostoucí ruce stvůry.
"Já jsem Groot!" zařval jedinou svou naučenou frázi.
"Já jsem Steve Rogers." zamával na něj.

Vision se přemístil s bojem mezi stromy za bojištěm. Thanos už tam měl namířeno. Pro svůj poslední kámen do sbírky.
"Vision je v nebezpečí. Všichni teď za bojiště mezi stromy." hlásil do vysílačky Steve a jeho parta poslechla a rozeběhla se za Visionem.
Stvůr začínalo ubývat a tak zabíjení mohli nechat na hraničářích.
Wanda přiletěla za Visionem a červenými obláčky odhodila pryč Corvuse.
"Znič ten kámen." sípal ze sebe Vision.
"Ne." nesouhlasila Wanda a otočila se k němu zády a hlídala.
"Prosím,"nenechal se Vision.
Wanda smutně zavrtěla hlavou a Visionův pohled ji nakonec donutil to udělat. Sféry pohltily kámen a pomalu ho začaly ničit.

Thanos se procházel mezi stromy. Procházku mu přerušili Avengers. Rozeběhli se proti němu a dělali cokoliv, aby ho zastavili. Thanos se jim v pohodě bránil svou rukavicí. Steve mu popadl rukavici a silně ji držel. Thanos se snažil tou rukavicí ho praštit, ale Steve měl sílu. Nakonec napřáhl druhou pěst a uhodil ho do hlavy. Steve upadl. Bucky se rozeběhl a se svým kvérem a bojovým křikem střílel proti Thanosovi. Neměl jedinou šanci. Thanos jedním kamenem ho odhodil pryč a kráčel si dál. Natasha po něm střílela, Falcon ze shora a War Machine za zády. Thanos je praštením odhodil pryč. Groot svými pažemi prorostl do země a ostré kořeny obtočili jeho paže. Chvíli byl Thanos v pasti, ale jen silně roztáhl svaly na pažích a kořeny se ulomily. Groot zasmutněl. Přišel o své ruce.
Thanos se nenechal zastavit.
Když všichni Avengers jeho bojem padli vysílení k zemi, objevila se pár metrů před Thanosem Kira.
"Ty do boje nepatříš, malá. Pojď." pobízel ji Thanos stejně jako před několika lety Gamoru.
Kiře se žlutě rozsvítily oči a mezi dlaněmi se vytvořily sršící žluté koule.
"Ty nepatříš sem." řekla se skloněnou hlavou a přísným pohledem.
Thanos nasadil nechápavý výraz.
Kira náhle vypustila své sršící sféry, které byly tak silné, že Thanose překvapili a ten letěl pár metrů k zemi. Kira držela pramen sfér bušících do Thanose. Ten se pomalu začal zvedat a svým kamenem moci si prodíral cestu proti ní. Krok za krokem postupoval dál. Stál u Kiry, chytl ji pod krkem a zvedl ji nad hlavu. Kira přestala ovládat sféry. Nohy mávala ve vzduchu a vystrašeným pohledem hleděla Thanosovi do očí.
Thanos zuřil.
Hodil Kiru, která bochnutím zad narazila do kmenů stromu a omámená dopadla na zem.
Thanos se blížil k Wandě. Jakmile ho zahlédla jednou rukou se snažila zabránit stejným způsobem jako Kira jeho cestě za kamenem.
Zasvítila ostrá záře a neviditelný výbuch zahýbal korunami stromů.
Wanda zničila kámen. S brekem stála nad Visionem. Thanos vylekaným a zároveň přísným pohledem přeskakoval z Wandy na Visiona.
"Co jsi to udělala?!" zuřil Thanos.
Ale Thanos měl eso v rukávu. Na palci měl daný kámen času. Namířil rukavici na Visiona a obrátil jí. Tím se posunul čas a Vision byl znovu živý.
"Ne!"zakřičela Wanda.
Thanos přišel k Visionovi a prsty dloubl do jeho čela a vyndal si svůj kámen. Wanda za ním brečela. Vision zešednul a padl k zemi. V čele měl díru, z které byly vidět elektrické dráty.
Poslední kámen si nasadil do rukavice. Síla rukavice mu způsobila bolestivé zaklepání po těle.
Najednou se z nebe lynuly blesky a Thorova sekera mu proletěla hrudí.
Thanos úderem sedl a Thor za ním přistál. Sekeru mu přitlačil do hrudi. Teď si užíval jeho bolest, kterou mu uplácí za zavraždění jeho rodiny a blízkých.
Thanos sípal bolestí.
"Měl jsi mířit na hlavu..." řekl poslední slova a napřáhl rukavici.
Luskl.
Všechna síla z kamenů se sjednotila a vytvořila silný záblesk.
"Co jsi to udělal?!"zařval na něj.
Thanos se propadl do mlhy a zmizel.
"Kam zmizel?" vyšiloval Thor a ohlížel se na ostatní.
Kira se probouzela z omámení a vedle ní klečela Natasha.
"Steve?" řekl Bucky a jedním krokem se začínal vyprchávat do prachu. Upustil svou zbraň a jako prach se rozplynul.
"Tati!" zakřičela z posledních sil Kira. Oči ji zalily slzy.
Steve nechápavě hleděl na zmizelého Buckyho. Ohlédl se kolem.
"Já jsem Groot.." řekl Groot smutně na mývala Rocketa. Ten se ho snažil naposledy uchopit, ale v rukách už jen cítil jeho prach.
Wanda nad Visionem zmizela. Stejně tak i Sam spadlý v trávě.
Na zklidněném bojišti mizeli hraničáři.
"Tady není místo k úmrtí, generálko." natáhl se T'Challa a před vyděšenou Okoye zmizel.
Steve padl vysílený na kolena.
"Prohráli jsme."
Nevěděli co udělat.

Po vyřízeném boji zbývající parta nasedla do Quinjetu a odletěla zpátky do centra.
Všichni byli skleslí, bez nálady. Měli hrůzu v očích. Kira byla celá vybledlá.
Cestou našli i Furyho zvláštní krabičku. Přivezli ji a zkoumali, protože vysílala elektromagnetické vlny.
"Zajímalo by mě, co s tou krabičkou Fury dělal." přemýšlel Steve.
"Nebo k čemu je." přidal se Rhodes.
Rocket si přisedl ke Kiře.
"Nic horšího než nasranej bůh hromu nemůže být.."ukázal na Thora, který seděl v jedné prosklené místnosti a zlostí si drtil klouby prstů. Naštvaně zahleděný se díval před sebe.
"Asi vím, jak se cítíš..z mý party jsem zbyl jediný. Ty jsi teď bez rodičů, ale můžeš být ráda za ty, kteří ti zůstali."
Kiře poklesla hlava a malinko se pousmála.
"Je to zvláštní...ale konverzace s mývalem je k nezaplacení." zasmála malinko Kira.
"Já nejsem žádnej mýval!"zuřil s vtipem Rocket a pěstí šťouchl do její paže.
"Kde je Fury?" ozval se ženský hlas za nimi a všichni se hned otočili.
Ve dveřích stála blonďatá žena.
"A vy jste kdo?" ptal se zaraženě Rhodes.
"Carol Danvers. Znám se s Furym. A támhle ta věcička,"ukázala na krabičku a přistoupila blíže mezi ně,"Tu jsem darovala Furymu, kdyby se něco dělo. Zavolalo mě to přes celou galaxii."
"Captain Marvel! O tobě jsem slyšel spoustu vyprávěček!"zvolal Rocket a hlasitě se zasmál.
"Kdy se opovažujete zabít Thanose?" ptala se Carol s posměchem.
Thor se zvedl z lavičky a přišel před Carol. Natáhl před ní ruku a kolem hlavy ji proletěla jeho sekera, která mu přistála do dlaně.
"Tahle se mi líbí." řekl Thor, kterého už opustila zuřivost.

Yelloween~Síla MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat