V Nigérii ve městečku Lagos se sešli čtyři členové týmu avengers. Wanda s Natashou seděly každá u svého stolu venku u restaurace a popíjely šálek kávy. Měly na sobě nenápadné oblečení, které je mělo zakrýt od pozornosti ostatních.
Steve pozoroval venkovní dění za záclonou bytu a Sam čekal na střeše.
"Vypadá to v pořádku," řekla Wanda do ukrytého komunikačního zařízení a zamíchala si lžičkou kávu.
Natasha seděla o pár metrů dál a měla nasazené sluneční brýle.
"U mě taky dobrý," řekl Steve u okna.
Pozorovali rušnou ulici plné stánků tržnic a zběsilý dav obyvatelů Nigérie.
"Jede nějaký náklaďák z jižní strany. Tudy by neměl jezdit..." pozoroval ze střechy Sam.
Wanda s Natashou se otočili na silnici, kde se jen tak tak lidé uhýbali rozjetému náklaďáku.
Vůz jel čím dál rychleji. Steve ho pozoroval z okna a uviděl, jak z vozidla vyskočil muž.
Náklaďák nezastavoval a jel přímo k bráně u nemocnice.
"Je to beranidlo!" řekl Sam a tým se pustil do akce.
Sam vzlétl ze střechy, Steve opustil byt a rychle běžel na místo dění.
Wanda s Natashou nechaly své šálky kávy na pokoji a běželi za nimi.
Z vozidla vyskočilo komando ozbrojených vojáků, kteří mířili do nemocnice. Hodili dovnitř plynové bomby. Na chodbách se lynula zelená mlha. Plyn zahubil plíce zdravotníků a pacientů. Z chodby se stalo místo padlých těl nevinných lidí.
Tým dorazil na místo.
V nemocnici komando vojáků hledalo biochemickou zbraň.
Venku už se začínal rvát Steve. Wanda mu pomáhala a telekinezí se svými červenými obláčky brala vojáky. Falcon nad nimi létal a křídly je švihal. Natasha vytáhla své zbraně.
U nemocnice probíhal boj.
Vojáci utíkali pryč z nemocnice. Našli to co hledali. Mezi vojáky byl i Brock Rumlow. Boj se dostal až k tržnici mezi obyvatele.
Rumlow měl v plánu zabít Kapitána Ameriku, proto po něm chtěl hodit granát. Natasha k němu natáhla pistoli. Rumlow zareagoval a vytáhl k ní sérum ukradené z nemocnice.
"Zkus to a je po tobě!"vyhrožoval Rumlow.
Sam přivolal svého drona a ten po něm vystřelil. Prostřelil malou zkumavku séra. Rumlow se otočil a ztratil soustředění. Natasha ho chytla pod krkem a odhodila ho k zemi. Tým ho obklopil.
"Vaše smrt bude chabá jako byl váš život!" vydíral Rumlow Rogerse.
Rumlow sahal po další zbraní, tentokrát po granátů. Wanda rychle zareagovala a svými červenými sférami ho pohltila a zapálila. Z Rumlowa se stala hořící pochodeň. Wanda ho odhodila na budovu, která jeho srážkou vyhodila výbuchem všechna okna. Budova začala hořet.
Wanda si to uvědomila a zhrozila se. Zakryla si otevřenou pusou dlaněmi a vše pozorovala vystrašenýma očima.
Zasáhla nemocnici.V ten den se to stalo hlavním případem zpráv. Z avengers se stali nebezpeční pro civilisty. Wanda seděla ve svém bytě v centru a pozorovala televizní zprávy. Nedokázala to poslouchat a jedním tlačítkem na ovladači televizi vypla. Na dveře někdo zaklepal. Do bytu vstoupil Steve.
"Nemohla jsi za to, to už před tím do té nemocnice pustili plyn. Udělala jsi, co jsi mohla. Nevyčítej si to."
"Bude to řešit kongres. Avengers už nebude jako dřív, kvůli mé neopatrnosti..ale jinak děkuju za útěchu."Ve Vídni se sešli prezidenti zemí, kterých se týkala Sokovijská smlouva.
Nechyběl tu ani král Wakandy T'Chaka s jeho nastávajícím králem Wakandy, syn T'Challa.
T'Chaka dostal slovo a šel k tribunálu.
Než spustil, za sklem se objevil výbuch, který pokračoval dovnitř. T'Challa zareagoval a běžel za svým otcem ho strhnout k zemi.
Nestihl to.
Tlaková vlna výbuchu ho metr před ním odhodila na tribunu, kde měli místo ostatní prezidenti.
Z čistého místa se stalo peklo. T'Challa okamžitě po pádu běžel za svým otcem. Pozvedl mu hlavu a kolébal ji ve své náruči.
Zahynul.
T'Challa se ho prosil o odpuštění všech jeho chyb, aby se k němu vrátil, ale neúspěšně.
Kamerový systém v garážích zachytil podezřelého muže. Odpovídal popisům Jamese Buchanana Barnese.
V tu dobu byl Bucky jinde.
Odešel do Bukureště, aby promyslel věc s Kirou. Chtěl být sám.
Na tržnici si ve svém civilním oblečení dokonale zapadal k ostatním.
Terorismus ve Vídni se šířil všude jak v televizi tak i v novinách. Majitel stánku právě tyto noviny prodával. Prohlížel si fotografii z kamery.
Bucky chtěl přejít silnici a majitel trafiky na něj pohlédl. Fotografie mu ho připomínala.
Bucky si jeho vystrašeného výrazu všiml. Majitel utekl od stánku a nechal noviny položené na pultu. Bucky si je vytrhl a prohlédl si titulní stranu novin.
Někdo se vydával za něho.
Ten někdo mu způsobil nevyhnutelný problém.
Teď po něm budou všichni pátrat.I Steve viděl podezřelou osobu a vydal se za Buckym do Bukureště.
Bucky si balil věci.
Steve se objevil v jeho bytě.
"Jdou po tobě. Proč si ho zabíjel?"
Bucky popadával každičkou potřebnou věc a házel ji do batohu.
"To jsem nebyl já. Celou dobu jsem byl tady. Někdo to na mě nahrál."
Za dveřmi bytu byly slyšet kroky vstupujících vojáků. Nezbýval čas.
Do bytu vtrhávali ze všech možných přístupných otvorů.
Do bytu byl vhozen granát. Steve ho překryl svým štítem a výbuch pod ním udusil. Bucky se rozeběhl a vyrazil dveře, za kterými stáli vojáci. Rval se s nimi a Steve ho následoval.
Snažil se celý boj zmírnit.
Bucky mu utíkal.T'Challa našel vraha svého otce a vydal se stejně jako Steve za ním. Bucky byl velmi hledaná osoba.
V Bukurešti se smetla takové honička na kočku a myš. Bucky se snažil utéct. Steve mu chtěl zachránit krk před černým oblekem pantera. Neuposlechl podmínky policistů a na dálnici probíhala honba.
Bucky si ukradl motorku, na kterou švihnutím dosedl a jel kupředu. Bohužel mu plán útěku zarazil stříbrný plechový oblek War Machine.
Falcon přistál u vytvořeného policejního kruhu a všichni čtyři byli zadrženi.
Buckyho vezli ve skleněné krychli stejně jako Kiru.
Sam, Steve a T'Challa jeli společně zadrženi v autě.Helmut Zemo tento skandál vyvolal. Byl to on, co provedl teroristický útok na prezidenty ve Vídni. Kvůli němu se strhla válka na letišti v Německu.
Tony Stark zjistil pravdu o úmrtí jeho rodičů a snažil se to Buckymu oplatit. Steve ho chránil.
Příčinu občanské války Avengers způsobila i Wanda. Neuposlechla výzvu kongresu.
Tým Avengers se od té doby rozdělil na dvě strany, kterým rozkazovali dva největší velitelé týmu - Stark a Rogers.
Stark souboj vyhrál zatčením Rogersova týmu.
Bucky přišel naštěstí o svou kovovou ruku a byl převezen do Wakandy na uklidnění.
Scott Lang, Clint Barton, Wanda Maximoff, Sam Wilson se stali kriminálníky v nejstřeženější věznici, která sídlila uprostřed rozbouřených vln oceánu.
Steve si to nemohl dopustit,a proto se je vydal zachránit.
Ve věznici po něm zůstala cestička omámených těl dozorců.
Zbytek týmu si šel vlastní cestou, ale je na zbytek života doprovázen sledováním CIA.
A Kira nemá jediné pomyšlení, co se děje na její domovské planetě.
ČTEŠ
Yelloween~Síla Magie
FantasiaHydra prováděla pokus o lidské embryo z tělních buněk svých zajatců. Jediný devátý pokus byl úspěšný. 09 neboli Kira vyrůstala v temnotě Hydry. Podědila po neznámých rodičích nadpřirozené schopnosti, které chtěla Hydra využít jako zbraň proti Shield...