Rumlow kontroloval na svých chytrých hodinkách trasu ke gymnáziu. Zbývalo jim už jen pár kilometrů a budou u cíle.
"A na co musím jít do školy?"
"Prostě to tak řekl Strucker, já za to nemůžu."
"Doufám, že to bude nějaká normální a ne pro blbce."zamručela Kira.
"Strucker vybral tuhle školu ,protože to je gymnázium pro lepší chytřejší žáky a to ty jsi přece?"
"Asi jo.."
"Ve škole to je náhodou fajn, kdyby jsi nikdy nešla do školy, tak nevíš co je život." Rumlow ji povzbuzoval.
"Jeden kilometr do cíle." hlásili hodinky.
"Není to támhle?" Kira ukázala na žlutou několika patrovou budovu, která měla kolem sebe zelené nádvoří, které bylo ohraničeno vysokým železným plotem.
Došli k bráně školy, kde se pyšnil nad nimi nápis "Midtownská škola".
Jakmile překročí tuto bránu, bude navždy uvězněna na tomhle pozemku. Rumlow to jednoduše překročil, ale Kira stále za ním zařazeně stála.
"No tak pojď." pobízel ji nedočkavě.
Kira se nadechla, napřáhla nohu a překročila hranici. Náramek ji zapípal a aktivoval se.
"A teď tu jsi uvězněná!" vysmíval se jí Rumlow.
Pokračovali dál po betonové cestě naproti hlavnímu vchodu školy. Rumlow ji podržel dveře a společně vstoupili dovnitř. Po chodbě šel muž v elegantním obleku.
"Dobrý den!" zvolal Rumlow na muže
"Hledáme ředitele, chci sem přihlásit tuhle slečnu,"
Muž se usmál a šel naproti nim.
"Tak to jste ho už našli." usmál se na ně ředitel a potřásl si s nimi rukou.
"Howard Stevenson"
"Brock Rumlow"
"Kira Alexejev"
"Ty jsi z ciziny,že?" zeptá se ředitel.
" Ano, z Ukrajiny."a nahodila ukrajinský přízvuk.
"Pojďte za mnou, zavedu vás ke mně do ředitelny."
Po následování ředitele si Kira prohlížela chodbu- na chodbě byly vedle sebe vyskládané plechové skříňky a naproti nim byly dveře do tříd.
"Tady je zrovna jedna skříňka volná." ředitel ukázal na skříňku s číslem 345
"Zatím tam je kód 1234."Po ukázce školy si sedli do kanceláře a začali vyplňovat formulář.
"Poprosím rodný list dítěte a občanský průkaz vás obou,"požádal ředitel.
Rumlow měl pro Kiru jenom občanský průkaz o žádném rodném listě se Strucker nezmínil.
"Rodný list bohužel nemáme..."
"To vás ale nemohu přijmout, dejte mi občanku."
Rumlow a Kira vytáhli své doklady.
Ředitel si je prohlížel a zkoumal. Kira byla natolik nervózní, že se celá klepala. Ředitel si po chvíli něco napsal.
"Takže hádám, že vy nejste zákonný zástupce této dívky?"
"Nejsem, jen na přání její babičky, ji mám sem odvézt a přihlásit do školy."
"Tak to potřebuji kontakt na její babičku."
"Jmenuje se Ljubljana Alexejevna," skočila do rozhovoru Kira,"bydlí ve válečné zóně a z naspořených peněz mi zde zaplatila roční školné."
"Žádný dopis s penězi jsem nedostal,"bručel ředitel.
"Poslala to na bankovní účet školy,"
"Víte její číslo účtu?"
Rumlow vytáhl papírek na kterém bylo napsané číslo bankovního účtu Struckera.
"4723893581" předčítal Rumlow.
Ředitel klikal na klávesnici a po chvíli si všiml.
"Ano, vidím to tu. Školné je zaplacené i za ubytování, ale jídlo je zaplacené jen na pár týdnů.."
Kiře spadl kámen ze srdce.
"Ale vidím,že jsi nebyla na základní škole."
"Je moc chytrá! Umí několik jazyků a byla by ji škoda, kdybyste ji nepřijal."žadonil Rumlow.
"No je pravda, že mi jeden žák z prvního ročníku odpadl, takže bych tě mohl vzít."
Rumlow byl šťastnější než Kira. Vše pro něj dopadlo dobře. Sice přišel o 500 dolarů, ale pro něj mise splněna.Po dohodě jim ředitel ukázal internát a pokoj na kterém bude Kira ubytována. Kira byla spokojená, ale ne jako Rumlow- ten už se těšil až odsud vypadne. Nakonec šli před bránu školy a pomalu se začali loučit.
"Dávej si bacha ať ti to nerozškvaří nohu." připomněl Kiře a ta o krok odstoupila od brány.
"Prosím neodcházej, já tu nechci být, chci zpátky!"prosila se slzami v očích.
Za tu dobu co byla Kira s Rumlowem, ji přirostl k srdci. I jemu se těžko loučilo.
Vytáhl z kapsy peníze.
"Tady máš 80 dolarů."a dal jí to do ruky.
"To snad děláš naschvál, abych ti dlužila víc,"zasmála se Kira.
"Strucker zemřel."změnil téma Rumlow.
Kira byla zaskočená, úsměv ji rychle odpadl."Cože? Jak to? Co se stalo?"
"To ti nemohu říct, chci jen aby jsi tohle věděla, že pro tebe Strucker už nepřijede.." poklekl ke Kiře a ohlédl se za sebe, kde už na něj čekal odvoz "Musím už jít, hlavně nedělej blbosti." a nastoupil do auta a odjel. Kira stála u brány a hněvem rozmačkala bankovky. Ředitel vše z povzdálí pozoroval. "Běž si pak do knihovny pro učebnice a vyzvedni si uniformu." zavolal na Kiru a zmizel v budově školy.
Kira se dívala na mizející auto, dokud nezmizelo za rohem a mohla si dojít pro učebnice a uniformu.
ČTEŠ
Yelloween~Síla Magie
FantasyHydra prováděla pokus o lidské embryo z tělních buněk svých zajatců. Jediný devátý pokus byl úspěšný. 09 neboli Kira vyrůstala v temnotě Hydry. Podědila po neznámých rodičích nadpřirozené schopnosti, které chtěla Hydra využít jako zbraň proti Shield...