Kira se začínala probouzet ze zvláštního pocitu nehybnosti a nevědomí o tom, kde se právě nachází. Probudila se na cválajícím ryzákovi. Vedle ní jel na koni Loki. Černé vlasy mu vlály větrem. Podíval se na ni. Vypadala úplně jinak, než před chvílí. Dostala zpátky svou barvu a oči se jí vrátili do původní modro šedé barvy. Kira se za sebe ohlédla a v dáli uviděla obřího hada útočícího na Thora, jenž točil kladivem a z několika stran ho ubíjel k smrti.
Koně docválali zpátky k Valhalle. Zabrzdili je. Loki seskočil a šel ke Kiře. Pomohl jí sesednout z koně. Byla ze všeho mimo. Zdál se jí to jako sen.
"V pořádku?" ujistil se Loki, když se k ní sklonil a díval se jí do očí.
Kira přikývla a dívala se do dáli na bojujícího Thora. Měla nutkání mu pomoct, cítila v sobě nadbytek energie. Ohlédla se ke strážcům brány. Měli u sebe spoustu zbraní a u nohou opřený luk s brašnou na šípy.
Kira se k nim rozeběhla a jednomu ze strážců mu luk s brašnou vzala.
"Hej! Co to děláš?" zařval na ni strážce.
Kira si brašnu nandala na záda a luk si uchytila v levé ruce. S ladným dosednutím přistála v sedle koně, otočila ho a rozcválala za Thorem.
Ze zad si vytáhla šíp a nasadila ho do luku. Napla tětivu luku a jedním okem pozorovala obřího hada, který stále odolával ranám od Mjolniru.
Kůň se blížil ke stromu a když už měla hada na háku, pustila napnutou tětivu.
Šíp rychle vystřelil. Ladně letěl přímo na hada.
Najednou sebou had škubl. Šíp se mu zarazil uprostřed oka. Thor mu vrazil poslední ránu a Nidhögg padl k zemi. Kira s pyšným úsměvem za Thorem přicválala. V dlani držela sklopený luk k zemi.
"Tak už ses uzdravila?" vydechoval Thor.
"Nasedni,"pobídla ho Kira a cválala zpátky k Valhalle, kde na ni určitě zlostně čekal Loki.
Když se objevili zpátky u Lokiho, Thor seskočil z koně a Kira za ním.
Strážce si šel automaticky pro své ukradené věci. Kira si sundala brašnu ze zad a podala mu od něj půjčené věci. Strážce ji to prudce vytrhl z rukou a naštvaně šel zpátky na své místo.
"Jo a děkuju za pomoc." usmál se na ni Thor.
"Nikdy jsem to nezkoušela, ale moc mě tahle akce bavila. I ten kůň je úžasný.." Kira poplácala ryzáka po plecích, když další strážci odváděli koně do stájí.
Všichni tři odešli dovnitř Valhally.
"Když už je vyléčená, proč jí Thore nevezmeš zpátky na Zem?" ptal se lišácky Loki.
"Musíme si ji tu několik dní ponechat, uvidíme jak se její stav zlepší a jak na tom bude Tesseract." Thor mrkl na Kiru, která vedle nich šla.
Kira pohlédla na své ruce. Cítila v nich mnohem více energie než předtím.
"Tesseract je součástí mé samotné?" ptala se Kira.
Oba dva bratři na ni pohlédli.
"Jsi s ním propojená, Tesseract ti ubíral energii, protože sám se cítil v nebezpečí-"odpověděl ji Loki, ale Ódin ho přerušil. "Ovládáš jeho moc, co je skryta v tobě. Od teď budeš muset silnější moc ovládat. Loki,"obrátil se na něj," Frigga tě naučila spoustu magických dovedností, mohl by jsi i ji naučit ovládat sílu z Tesseractu."
Loki se tvářil nejistě a nevinně. Frigga byla jeho oporou po celé roky. Teď by mohl využít její moudrosti.
"Zkusím to, otče."
"Vrhněte se tedy hned do nauky." zavelel Ódin.
Loki přikývl a odvedl si Kiru do jiné místnosti.
Vešli do prostorného sálu, ve kterém se blyštila podlaha z mramoru. U vstupních dveří stáli na obou stranách strážci. Loki s ní došel doprostřed sálu.
"Tesseract je kámen prostoru. Díky němu se dá teleportovat do jiných míst. Jestli v sobě máš část moci z Tesseractu, měla by jsi ovládat teleportaci. Teleportaci můžeš nejlépe využít v boji. Překvapíš a zmateš nepřítele. Myslím, že se budeš moct teleportovat maximálně o několik desítek metrů dál. Zkusíš se teď soustředit na místo, na které by jsi se chtěla přemístit. Například támhle sloup. Budeš na něj myslet a měla by jsi se u něho objevit."
Kira přikývla a zhluboka se nadechla. Loki od ní odstoupil.
Prohlédla si jeden z mramorových sloupů, který k nim byl nejblíž.
Zavřela oči a myslela na ten sloup. Na to místo, kde se má objevit.
Plně se soustředila.
Zatla prudce pěst.
Otevřela oči.
Před sebou uviděla mramorový sloup. Otočila se a o deset metrů dál uviděla Lokiho. Pyšně se usmál. První lekce proběhla rychle a úspěšně.
"Zkoušej to dál." zvolal na ní vesele.
Kiru to bavilo.
Rozhlížela se po sále a hledala nějaký spot, co se jí zamluvil.
Mezi sloupy byla jedna socha. Zaměřila se na ni. Už nechtěla zavřít oči.
Soustředila se a najednou problikla k soše.
"To je suprový!" jásala Kira.
Tak moc jí to bavilo, že se ze sálu stalo blikátko, kde se stále rychleji a rychleji teleportovala Kira.
Ódin vstoupil do dveří a pozoroval nauku. Loki uprostřed sálu stál a nestíhal očima dobíhat Kiru. Pohleděl do podlahy. Vypadal smutně. Nejspíš pomyslel na Friggu.
Kira se k němu teleportovala. Ucítila z něho smutek.
Přistoupila k němu blíž.
"Děje se něco?"ptala se starostlivě.
Loki na ni pohleděl.
Nic neřekl.
Kira ho obejmula kolem pasu.
Loki držel své ruce podél těla, ale až po chvíli své ruce pomalu pozvedl a objal ji nazpátek.
Navzájem objetí potřebovali.
"Jsi lepší učitel jak ve škole." pohlédla na něj Kira. Konečně se Loki pousmál.
"Vidím, že nauka pokračuje výborně, jen tak dál." povzbuzoval Ódin ode dveří.
Loki s Kirou na něj překvapeně pohlédli.
"Tak, pokračujme." řekl Loki, " ukaž mi, co umíš."
Kira se mrknutím teleportovala o kousek dál. Vypadalo to, jako by teleportaci využívala, aby nemusela chodit.
Zakroužila rukama a mezi dlaněmi se vytvořila žlutá koule. Kira ji odhodila nad sebe a koule se rozprskla.
Loki to pozoroval jako ohňostroj.
Kira vzlétla.
Létala po sále jako zběsilá. Přistála ladně na podlahu.
"Myslím, že je na čase si podat soupeře.." vymýšlel Loki.
"Podám si tebe." řekla Kira a odcházející Loki se zastavil.
Pohlédl na ni přes rameno a šibalsky se usmál.
"Tak fajn."
Prudce se otočil a vyběhl naproti ní. V rukách měl dva skryté nože.
Kira se mu s lehkostí vyhla a teleportovala se za ním.
Loki nože odhodil vzhůru nad sebe a Kira je telekinezí pohltila a odhodila ke sloupům. Vykopla ze strany nohou po jeho hlavě. Loki se stihl přikrčit. Kira otočením mu chtěla vrazit pěstí, ale Loki zkřížil své ruce a uhodila ho do loketního brnění.
Mezi dlaněmi vytvořila sršící kouli a hodila ji na něj. Loki odletěl pár metrů dál a ležel na zemi. Než se stihl zvednout, Kira už nad ním držela telekinezí jeho dva nože.
Loki zaplácal dvakrát do podlahy na znamení porážky.
Kira povolila.
"Jsi opravdu dobrá. Tebe by nebyla škoda do Asgardské armády." přiznal Loki, "Pro dnešek to stačí."
Kira přikývla a odešla zpátky do haly, kde na ni čekaly léčitelky.
Loki postával stále v sále a rozdýchával její souboj.
ČTEŠ
Yelloween~Síla Magie
FantasyHydra prováděla pokus o lidské embryo z tělních buněk svých zajatců. Jediný devátý pokus byl úspěšný. 09 neboli Kira vyrůstala v temnotě Hydry. Podědila po neznámých rodičích nadpřirozené schopnosti, které chtěla Hydra využít jako zbraň proti Shield...