Sestřička kontrolovala přístroje a vyměňovala trubičky. Kira sebou najednou škubla. Hned to upoutalo sestry pozornost a vrhla se k posteli. Dívala se jí do obličeje a uviděla, jak se jí víčka třesou. S šokem se Kira probudila, jakoby se topila a najednou se silně nadechla. Otevřela prudce oči. Byla v šoku, kde to leží. Naposledy si pamatuje školu. Chodbu, kde ji opouštěli Peter s Nedem. A pak? Jakoby už nevěděla, co se vůbec stalo. Byly to rány do obličeje,do rukou, nohou a břicha.
Lapala po dechu a sestřička ji rukou přidržovala a uklidňovala. Kira byla natolik vystrašená a znenadání chytla sestru pod krkem. Sestra okamžitě zareagovala a snažila se dosáhnout na zvonek na přivolání pomoci. Zvonek zazvonil a po pár vteřinách přiběhla další sestřička. Odtáhla sestru od Kiry. Sestra si mnula krk a odešla se napít.
"Jsi v pořádku?"ptala se sestra.
"Já chci pryč!"vzlykala Kira.
S lítostí ve tváři odešla sestra z pokoje a pokusila se pomoct.
Zavolala tetě May, jestli si ji nechtějí odvézt. May souhlasila a s radostí s Peterem přijeli do nemocnice. Kira už sama od sebe chtěla z nemocnice odejít, ale ve dveřích se objevila May dřív. Kira nevěděla, kdo to je. Najednou uviděla za ní Petera.
Okamžitě se jí objevil úsměv na tváři a objala ho.
"Doufám, že už jsi v pořádku," podíval se na Kiru.
"Myslím, že ano,"řekla nejistě Kira. Nebyla si jistá, co jí to ovládlo. Proč najednou škrtila sestru? Vždyť nebyla v žádném ohrožení. Všechno se na ni sype až moc rychle. Stres je čím dál větší.
"Chcete jet do restaurace?"ptala se vesele May, jakoby už věděla,že tam pojedou.
"Klidně,"pokrčili souhlasně rameny.Zastavili se v asijské restauraci. Kira si dala čínské nudle s kuřecím masem a Peter si dal sushi. May měla zeleninové sushi s čínskými nudlemi.
Najedli se a odjeli domů. May zastavila před jejich domem.
"Tak já děkuju,že jste mě vzali do restaurace a přeji dobrou noc." poděkovala Kira a vystoupila z auta.
"Počkej!"zatrhla ji May,"Nikam nechoď, snad přespíš u nás,ne?"
Kira se zatrhla a podívala se na Petera. Peter se usmál na znamení, že by byl rád její přítomnosti.
"No tak dobře,"rozhodla Kira a May ji vzala domů.
May ji přichystala spaní na gauči a sama odešla jako první spát. Kira ulehla na gauč a dívala se na ztlumenou televizi.
"Nechceš něco k jídlu?"ptal se Peter po večerní svačině.
"Ehm asi ne,"zakroutila nejistě.
Peter vytáhl balíček brambůrků a lehce s nimi zašustil, aby upoutal Kiry pozornost. Ta znovu odvrátila zrak od televize a nakonec přikývla. Peter šťastně skočil na gauč a brambůrky vysypal do misky. Společně ujídali u filmu a nakonec oba dva usnuli.Kolem sedmé ráno se May probudila. Sundala si masku na oči a šla do obýváku. Byla potichu, aby nevzbudila Kiru. Šla se na ni nenápadně podívat, když najednou uviděla, jak Kira s Peterem si navzájem usnuli na ramenou. Sáhla si pro brambůrek z misky a potichu s kousnutím odcházela do kuchyně připravovat ranní čaj. Po chvíli se Peter probudil a vzbudil i Kiru. Byli oba dva zkoprnělí od spaní v sedě. Protáhli se a přišli do kuchyně.
"Dobré ráno!"zvolala vesele May a dala na stůl čokoládové cookies s mlíkem a čaj. Peter přisedl ke stolu a gestem ukázal na Kiru k přisednutí. Snídaně byla pro Kiru výjimečná a speciální, každým soustem si ji užívala. Po snídani se připravili na odchod do školy. May s nimi odešla, ale jiným směrem do práce.
Došli do školy a celý den byl jejím nejlepším. Zažila za ten den spoustu zážitků jak s Nedem ,tak i s MJ. Napsala na jedničku několik testů a nikdo ji neotravoval. Nejspíš Martin onemocněl nebo se bál přijít.
ČTEŠ
Yelloween~Síla Magie
FantasíaHydra prováděla pokus o lidské embryo z tělních buněk svých zajatců. Jediný devátý pokus byl úspěšný. 09 neboli Kira vyrůstala v temnotě Hydry. Podědila po neznámých rodičích nadpřirozené schopnosti, které chtěla Hydra využít jako zbraň proti Shield...