LİSTE

819 77 81
                                    

Sherlock bağımlılığından tamamen kurtulmuştu.

Bir gün Sherlock elinde bir not defteri ve kağıt ile yanıma geldi.

"Valentine, bir misafir listesi çıkarmalısın. Benim tanıdığım herkesi sen de tanıyorsun. Sadece çağırmak istediklerini yaz."

Şaşkınca baktım. "Ne için?"diye sordum.

Bir anlığına durdu, o da şaşkın şaşkın baktı "Düğünümüz için."dedi.

Kapıdan bizi izleyen John büyük bir kahkaha attı ve "Bay ve Bayan Holmes."diye mırıldandı. Yanıma oturdu.

Sherlock laptopundan bir şeyler bakıyordu. John'a "Bana yardım et."diye fısıldadım.
John "Ne hakkında?" diye sordu.

"Kimleri yazacağım ki?"

"Üzgünüm, Rosie ağlıyor."dedi ve kaçtı.

Aklıma gelen birkaç kişiyi yazdım.
                
Davetli Listesi
1)John H. Watson
2) Molly ve Greg Lestrade
4)Mycroft, Bella ve Katie Holmes
5)Bayan Hudson
6)Bay ve Bayan Holmes
7)Rosie Watson
8)Bay ve Bayan White (?)
9)Rachel (?)

Aklıma başka kimse gelmiyordu. Keşke Alice...

"Sherlock bu çok az oldu. Sen de birilerini yaz."dedim.

Sherlock hızlıca ayağa kalkım elimden defteri aldı. Kalemi aldı "Bay ve Bayan Holmes"un üstünü çizdi.

Sonra merakla "Rachel kim?"diye sordu.

"Üniversite arkadaşım. Gerçi 10 yıldır görüşmüyoruz. Ve eğer öldüğümü duyduysa yaşadığımı hala bilmiyordur."dedim. Onun da üstünü çizdik.

Sherlock "Bay ve Bayan White?"diye sordu.

"Annem ve babam. Uzun zamandır görüşmüyoruz. 15 yıl. Gerçi aramızda bir sorun yok. Yani onların pek umrunda değil sorunlar. Yaşadığımdan veya ölümümden de haberleri yok. En son Alice'in ölümünü haber vermek için konusmuştuk. Telefon ile. Alice'in yaşadığını bile bilmiyorlar. Gerçi ben de onların hayatta olup olmadıklarını bile bilmiyorum. Sadece... Gelmeleri beni mutlu edebilirdi. Ya da belki de etmezdi." dedim.

Sherlock üzgün yavru köpek bakışlarını üzerine dikmişti. Bir hamlede onların da üstünü çizdim.

"Bu berbat bir liste oldu."diye söylendim.

Sherlock mutlu bir şekilde "John'un düğünü çok güzeldi. O kalabalıkta çözülecek bir cinayet vakası bile buldum. Ama sanırım ikimizin de çok arkadaşı yok. Neredeyse Anderson'u bile ekleyeceğim."dedi.

Kapıdan Bayan Hudson girdi.

"Siz ikiniz ne yapıyorsunuz"

Sherlock:Bir liste hazırlıyoruz. Davetli Listesi. Düğünümüz için.

Bayan Hudson: Aww Sherlock! Bu çok tatlı!

"Hiç değil. Listede sadece 8 kişi var."

Bayan Hudson:Nedimen kim olacak Valentine.

Sherlock:Molly?

"Molly kesinlikle olmaz. Bayan Hudson! Sen olur musun?Lütfen,lütfen!"

Bayan Hudson: Ben yaşlı bir kadının Valentine. Bella olabilir.

"Bayan Hudson! Onun bir sürü işi vardır. Bizim düğünümüze vakit ayıracağını bile sanmıyorum. Başka kimse yok ki. Rosie mi olsun? Bu mümkün değil! Molly? Zaten düğünümüze çağırarak ona yeterince işkence ediyoruz. Molly beni sevmiyor. Bayan Hudson sen mükemmel bir nedime olursun. "

My Dear GeniusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin