Bir gün işten eve geldiğimde Bayan Hudson beni kapıda bekliyordu.
"Valentine doğruca yukarı çık!"
"Yanlış bir şey mi yaptım Bayan Hudson?"
"Hayır. Ama yapmak üzeresin. Yukarı çık!"
Yukarıda Sherlock önünde bir kağıt ve kalemle bekliyordu. O da ne yapması gerektiğini anlamamıştı.
Karşısına oturdum. Bayan Hudson da arkamdan geldi. Çok kızgın davranıyordu.
"Çocuklar, siz sevgili olalı 8 yıl oldu. Evet 2 yılında birlikte olmamanıza rağmen buralarda değildiniz ve 3 yıl boyunca da ayrıydınız. Ama çok rahat davranıyorsunuz. Sizin evlendiğinizi görmeden ölmek istemiyorum!"
Sherlock gülerek atıldı.
"Sen bizi bile gömersin."Ama bu sözünün ardından Bayan Hudson ikimize de kızgın bir bakış attı. Ve bunun üzerine ağızımızı bile açamadık.
Bayan Hudson genelde çok neşelidir bu yüzden kızdığı zaman üzerimizdeki etkisi çok fazla oluyor.
"Peki ne yapacağız? Bu kağıtlar ne için?"
"Oh Valentine... Evlilik hakkında hiçbir şey bilmiyorsun değil mi?"
"Biliyorum. Yani... Imm, hayatımda hiç düğüne gitmedim ama aynı evde yaşayacağız. Eh evet. Pek bir şey bilmiyorum."
"Hiçbir şey bilmiyorsun."
"Bayan Hudson şunu yüzüme vurmaktan vazgeç."
"Hiçbir şey bilmeyen sadece sen değilsin. Sherlock da bilmiyor. Yani bana ihtiyacınız var."
Sherlock atıldı. "Biliyorum. Bayan Hudson, benim bir hafıza sarayım var."
"Ne biliyorsun?"
"Düğüne gideceğiz. John konuşma yapacak. Sonra... John'un düğününde sonra katil yakalamıştım aklımda pek bir şey kalmamış."
"Şimdi ben size yapmanız gerekeni söyleyeyim. Bir evlilik yemini yazın."
"Zorunda mıyız?"diye mızmızlandım.
"Evet! Yanlızca davetli listesi çıkarınca evlenilmiyor."
"Ama ne anlamı var ki? Sadece 8 kişi olacak. Sadece gidip evlenelim işte."
"Hayır! Çocuklar, bunu başınızdan savmanızı istemiyorum. Küçük bile olacaksa güzel bir düğün olacak. Ben size annenizden daha çok baktım. Benim dediklerimi önemsemeniz gerek."
Bayan Hudson gerçekten bana annemden daha çok annelik yapmıştı ve ona çok şey borçlu olduğumu biliyorum.
"Tamam. Evlilik yemini nasıl yazılır?"
"Valentine küfür etmeyi alışkanlık haline getirmiş bir insan değilim ama şu anda yüzünüze sövmek istiyorum."
"Ama neden?"
"Gerçekten hiç film falan da mı izlemedin?"
"Imm... Bir kez otopsi videosu izlemiştim. Filmler de öyle olmuyor mu?"
Sherlock gözlerini devirdi ve söze karıştı.
"Tamam Bayan Hudson. Biz hallederiz. Eğer sen çıkarsan daha kolay olur.""O zaman telefonlarınızı verin."
"Neden?"
"John'u arayıp kendiniz için evlilik yemini yazdırmanızı istemiyorum."
İstemeyerek de olsa telefonlarımızı verdik ve bir şeyler yazdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dear Genius
Fanfiction"Aşk tehlikeli bir dezavantajdır, Valentine." "Aşık olmayı istemiyor olman, olmayacağın anlamına gelmez." ©joliereinre | 2020 Askıda. ♡─────────────── _en iyi sıralamalar_ #1 sherlock #1 sherlockholmes #1 holmes #1 watson #1 johnwatson #1 bbc #1 mor...