Medyada ki şarkı...çoookkk güzelll.😄😄😄 Tıklayın kalbimin köşesinde ki okuyucularım😘😘😘
İkiside gözleri kocaman olmuş bir şekilde birbirlerine bakarken Dalga, adamın kara gözlerinde kaybolmuştu.
Aynı şekilde Zorlu da kızın kahverenginin en güzel tonunu barındıran gözlerinde kaybolmuştu.
Tabi ordan geçen Dalga'nın daha birkaç gün önce evire çevire dövdüğü Birsen, popstar Zorlu Karakaya'yı görünce şaşırmış, sonra yanına gidecek iken kapıdan çıkan Dalga'yı görünce beklemiş, Dalga'nın ayağının takılıp Zorlu Karakaya'nın üzerine düşmesine ve dudaklarının birleşmesine şahit olmuştu.
İntikam vaktinin geldiğini düşünüp telefonunu cebinden çıkartıp fotoğraflarını çekmişti.
Bunu magazine verirse intikamını almış olacaktı. Keyifle sırıtıp telefonunu cebine attı ve ordan uzaklaştı.
Dalga ve Zorlu birbirlerinin gözlerinin içinde kaybolurken nerdeyse 15-20 saniye geçmişti.
"Dalga!"
Genç kız, duyduğu sesle adamın üzerinden hızlıca kalkmış ve bağıran kişinin abisi olduğunu görmüştü.
Abisi'nin yanında da arkadaşı Sezgin, vardı. Dalga abisi'nin sinirli bir şekilde kendisine bakması ile işinin bittiğini anlamıştı.
Zorlu kızım üzerinden kalkması ile yerden kalkıp karşılarında dikilen iki genç adama baktı ve kızın dudaklarınının yumuşaklığını unutmaya çalıştı.
Abisi'nin kendisine tokat atması ile başı sağa savrulan ve gözlüğü düşen Dalga sinirlendiğini hissetti.
Sanki bile isteye adamın dudaklarına yapışmışı.
Devrim "kız sen burada elin adamlarıyla ne yapıyorsun?"deyip bir tane tokat yine attı.
Sezgin "Devrim sakin ol" dedi.
Devrim"Nasıl sakin olurum. Bak sana kardeşimi bir adamın üstünde öpüşürlerken yakaladım"diye bağırdı.
Zorlu da karşısındaki adamın kıza tokat atması ile sinirlerini gerildiğini hisetti.
Neden böyle hissediyordu onu da bilmiyordu ama kızı korumak amacıyla "Beyefendi bildi..." lafını bitiremeden Devrim, Zorlu'ya bir yumruk attı.
Yumruğun etkisi ve hazırlıksız yakalanması ile yere düşen Zorlu, kendisine yumruk atılmasıyla öfkeden gözü dönmüş bir şekilde yerden kalkıp Devrim'e bir yumruk attı.
Devrim'in düşmesi ile üstüne çıkıp bir yumruk daha attı. Bir tane yine atacak iken adının Sezgin, olduğunu öğrendiği adam onu engelledi. Tam o sırada bir ses daha duyuldu.
Dalga abisi'nin ve Zorlu'nun kavgası'nın şokunu daha atlatamamış iken babası'nın sesini duyması ile başını kaldırıp babası'na baktı. O arada da gözlüğünü yerden alıp takmıştı.
"Ne oluyor burada Devrim ne yapıyorsun?"diye sordu, babası.
Devrim'in " baba senin bu kızını bu adamın üstünde dudak dudağa yakaladım" demesi ile babası "ne!" diye bağırdı.
Dalga " Baba vallahi ayağım takılıca düştüm. Sandığınız gibi birşey olmadı. Bu adam birini sorunca anneme kim olduğunu öğrenmek için sordum. Merdivenlerden inerken de üzerine düştüm" diye açıklama yaptı.
Sesleri duyan annesi de dışarı çıkmıştı. Ve kızının son dediklerini duyduğunda bağırışmaların sebebini anlamıştı.
"Evet, Erdem. Bana Serpil Aktaş diye birini sordu. Senin arkadaşın Metin'in karısı. Ben de bu köyde olmadığını Ağçalı Köyünde olduğunu söyledim"dedi.
Bunu duyan Zorlu, yanlış köye geldiğini anladı.
"Lanet olsun" diye mırıldandı.
Başına gelenler yetmezmiş gibi birde şu sinirli ağabeyle uğraşıyordu.
Yani onun çirkin kardeşi ile ne alakası olurdu.
Biraz mantıklı olmalıydılar.
Erdem Bey "sen de yerinde dur, Devrim. Yanlışlıkla olmuş işte. Sakin ol!.." Zorlu'ya dönüp "oğlum sen de kusura bakma. Serpil Aktaş senin neyin oluyor?" diye sordu.
Zorlu "Teyzem oluyor telefonumun şarjı bittiği için kızınıza sordum çok da meraklısı değilim" diye sinirli bir şekilde konuştu.
Nereden bulaşmıştı bu işe 'keşke teyzemin telefonu'nu hiç açmasaydım' diye düşündü ve bir de şu çirkin kızın dudakları vardı aklında.
Sadece bir dokunuş olmasına rağmen. Peki, ya o derin kahverengi gözler... Kendisine ne oluyordu böyle? Hafif kilolu, erkek gibi giyinen ve gözlüklü bir kızda ne buluyordu.
Genç adam, genellikle mankenler ile birlikte olurdu. Onun sevdiği uzun boylu, sütun gibi bacaklara sahip olan, sarışın ve kesinlikle topuklu ayakkabı giyen kadınlar olurdu.
Düşüncelerinden bunları uzaklaştırmak istertermişcesine başını iki yana salladı. Erdem Bey'in, konuşmasıyla bakışlarını ona odakladı.
"Sezgin, sen genç adamı teyzesine götür..." Zorlu'ya dönüp adın neydi?" diye sordu ve "Zorlu" diye cevapladı genç adam.
Tüm bunlar olup biterken yanakları domatese dönmüş kafasını yere eğmiş, hiç konuşmadan, konuşulanları dinliyordu Dalga.
Babasının Zorlu Karakaya'yı tanımaması normaldi. Çünkü babasının pop müzikle uzaktan yakında alakası olmazdı ve romantik filmler veya diziler de izlemezdi.
Program reklam oluncada kanalı degiştirirdi yada görmüştü de hatırlamıyordu.
Zorlu, yaşlı adamın kendisini tanımadığını anladığında oldukça şaşırmıştı.
Sonuçta Zorlu, çok popüler bir popstardı. Ve oynadığı birçok reklam, film ve dizi vardı.
"Teyzemi tanıyor musunuz?" diye sordu.
Erdem Bey "evet, tanıyorum benim çok yakın arkadaşımın karısı. Sen köy ismini yanlış duymuşsun herhalde. Çünkü isimler birbirine benziyor. Sezgin seni götürsün" dedi.
"Tamam" diyen Zorlu, Sezgin'in yönlendirmesi ile bir arabaya bindi. Araba da Sezgin ile hiç konuşmadılar.
Araba evin önünde durduğunda "işte burası" dedi, Sezgin.
Bunun üzerine Zorlu, arabadan inip valizi aldı ve Sezgin, arabayı çalıştırıp gitti.
Zorlu, adımlarını kapıya doğru yönlendirdi ve "Teyze" diye bağırdı.
1 dakika sonra Serpil Hanım, çıktı dışarı ve Zorlu'nun yanına gidip sarıldı.
"Sonunda gelebildin. Gel içeriye sevdiğin bir sürü yemek yaptım" dedi ve içeri girdikten sonra teyzesine başından geçenleri anlattı.
Teyzesi ise 'İnşallah orada olan olaylara başka kimse tanıklık etmemiştir. Yoksa o kızı köy'de itham etmeyecekleri şey yoktur. Yani kısacası dedikodu kazanında hayatı mahvolur' diye düşündü.
Ama bilmiyorlardı ki bütün Türkiye buna tanıklık edecekti.
Ve hayatları sonsuza kadar değişecektir.
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar ikinci günümde 2. Bölümü atıyorum☺😊
Umarım beğenirsiniz çünkü önemli olan sizin beğenmeniz😄😄
Sizce bundan sonraki olaylar nasıl gelişiçek😐😑
Yeni bölümde görüşmek üzere👋👋
Beğendiyseniz oy ve yorum atmayı unutmayın😊😊
Seviliyorsunuz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ) TAMAMLANDI√
RomanceBaşlangıç: 08.09.2020👈 Bitiş: 21.10.2020👈 Zorlu teyzesini ziyaret etmek için gittiği köyde başına bunların geleceğini bilseydi ne olursa olsun o köye ayak basmazdı Dalga iylik yapmak isterken başına sakarlığının sonucu bunların geleceğini bilsey...