28.Bölüm👉Ben Alışığım

558 91 8
                                    

Bunu söylemeden geçemeyeceğim...medyada ki şarkıyı açın😂😂😂
Keyifli, oylu ,yorumlu okumalar❤

Batı ve Tamer'in kopan gürültü ile başları sesin geldiği yöne döndü.

Gözleri kocaman, dolmuş bir şekilde kendilerine bakan Dalga ile karşılaştıklarında bir küfür savurdular.

Dalga, bir elinden düşürdüğü tepsiye bir de Tamer ve Batı'ya bakıyordu.

Bunlar doğru muydu, yoksa yanlış mı duymuştu, yani babası Haldun Bey miydi?

Dolan gözlerini kırpıştırarak gözyaşlarını göndermeye çalıştı ve dudakların arasından "Bu doğru mu?" sözcükleri döküldü.

Bir şeylerin çarpıp kırılma seslerini duyan Zorlu, koltuktan nasıl kalktığını hatırlamıyordu.

Mutfak tarafındaki koridordan gelen, sesin kaynağına ulaştığında Dalga'yı gördü.

Zorlu, aklındaki düşüncelerin gerçekliğine lanet etti.

Dalga'nın sözleri ise düşüncelerinin gerçekliğinin kanıtı gibiydi.

Dalga her şeyi öğrenmişti. Birkaç adım atarak Dalga'nın yanına ulaştı ve "Dalga bu doğru... sana söylemek için uygun zamanı bekliyorduk" dediğinde genç kızın şaşkınlığı biraz daha arttı.

Zorlu'da mı biliyordu, kendisine neden söylememişlerdi, amca dediği adam babası mıydı, Batı ve Tamer abileri miydi ve en önemlisi kendisini kardeşleri olarak kabul etmiyorlar mıydı?

Aklı cevapsız sorular ile doluydu. Ne tepki vereceğini bilemiyordu.

Ailesini bulduğuna sevinsem mi yoksa kendisine söylemeyen gerçeklere üzülse miydi?

Düşüncelerinden sıyrılıp "sen de mi biliyordun?" diye sordu.

Genç adam, Dalga'nın sorduğu soru ile bir çıkmaza girdi.

Dalga, kendisi yüzünden üzülüyordu ve kalbi yine hissettiklerinde haklı çıkmıştı.

Genç kız, göz pınarlarındaki yaşları salmamaya çalışıyordu.

Ama bunda başarısız olduğu ve birkaç İnci tanesi yanaklarına doğru süzüldü.

Akan yaşları hemen silsede  Zorlu, görmüştü.

Zorlu, Dalga'nın gözyaşlarını görünce kalbi öyle bir sızladı ki yüzünü buruşturmak zorunda kaldı.

Genç adamın dudaklarının arasından "Dalga... ben zamanı geldiğinde sana... söyleyecektim" sözcükleri zorlanırcasına döküldü.

Olaya müdahale etmesi gerektiğini düşünen Haldun Bey "kızım... Zorlu, haklı bazı sebeplerden dolayı söyleyemedik" dediğinde genç kız, Haldun Bey'e döndü.

Gerçek babası karşısındaydı.

Kendisini kızı olarak kabul etmiyor muydu acaba? diye sorguladı içinden.

Tamer'in sözleri ile Dalga'nın göz pınarları yeniden doldu. Zorlu ve Haldun Bey, sinirle Tamer'e dönmüşlerdi.

Tamer"olayı bu kadar dramatikleştirmenin bir manası yok..." Dalga'ya bakarak konuşmasına devam etti "...sen babamın ihanetinin sonucusun. Bizim için babamın gayrimeşru çocuğundan başka bir şey değilsin" dediğinde annesine yapılan ihaneti Dalga'dan çıkarmak genç kızın, canını yakmak istiyordu.

Fakat anlamıyordu ki Dalga, bu sözleri hak etmiyordu.

Zorlu "sözlerine dikkat et Tamer!" diye bağırıp Tamer'e doğru birkaç adım attı.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin