Medya👆👆👆(Arsız Bela'yı da unutmadık...)
Keyifli okumalar, bol yorumlar,oylarrr☆☆☆Genç çift, yeni güne birbirlerinin kolları arasında gözlerini açtılar. İkisi de gülümsüyordu.
Zorlu, yataktan kalkıp banyo yöneldi ve sıcak bir duş alıp banyodan çıktı.
Gardırobun karşısına geçip kıyafetlerini giyerken Dalga, vücuduna sardığı beyaz çarşafla banyoya doğru yöneldi.
Zorlu ise bu yaptığına kahkaha attı ve bu Dalga'nın kızarmasına neden oldu.
Zorlu, keyifli bir şekilde ıslık çalıyor bir yandan da kıyafetlerini giyiyordu ama nereden bilebilirdi ki günün sonunda bu keyiften eser kalmayacağını.
Üstünü giyip saçını taradı ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa doğru yöneldi.
Dalga ile evlenmeden önce hiçbir ev işi yapmayan veya kahvaltı hazırlamayan Zorlu, bu haline şaşırıyordu.
Aklına arkadaşlarının evine geldiklerinde kendisinin yumurta kırdığını görüp bunun üzerine espri yapmaları geldiğinde yumurtadan daha fazlasını yaptığını öğrendiklerinde yüzlerinin alacağı şekli düşünüp keyifle sırıttı.
Çay suyu koyup elinden geldiğince menemen yapmaya çalıştı.
Dalga, yaparken onu seyretmişti fakat yaptığı menemen ne kadar güzel olursa olsun Dalga'nın yaptığı menemen ile yarışamayacağını biliyordu.
Güzel bir duş alıp favori kıyafetlerinin üzerine geçiren Dalga eşofman altı, tişört ve hırka üçlüsünün kendisi için vazgeçilmez olduğunu düşünüyordu.
Saçlarını da kurulayıp taradı ve önüne gelen birkaç asi tutamı toka yardımı ile zapt etti.
Hümeyra ile Seray gözlüksüz daha güzel olduğunu söylemişlerdi ve genç kız, Zorlu'nun yanına yakışmak istiyordu.
Bu yüzden lensleri takmaya devam edecekti. Genç kız 'belki gözlüğümü bazen takarım' diye düşünmeden edemedi.
Yatak odasının kapısına yönelip açtı ve seslerin geldiği yere, mutfağa, yöneldi.
Menemen yapan Zorlu'yu görünce kıkırdadı. Çünkü genç adam yemek yaparken çok ciddi görünüyordu ve bu da Dalga'ya komik gelmişti.
Ona göre bu kadar ciddiyet fazlaydı. Genç kızın kıkırdamasını duyan Zorlu, gülümseyerek kapıya doğru bakışlarını yönlendirdi.
Genç adamın yanına doğru ilerleyen Dalga "atomumu parçalıyorsun? Çok ciddi gördüm seni" diye espiri yaptığında genç adam, kocaman bir kahkaha patlattı.
Dalga'yı kolları arasına çekip "Seni gidi çok bilmiş" diyerek genç kızın dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
Birlikte neşeli bir şekilde menemen yaptılar ve sohbet ederek kahvaltılarını ettiler.
Her zaman olduğu gibi Zorlu, genç kıza masayı toplamada yardım etmiş ve birkaç gündür çekemediği sahneleri çekmek için set'e doğru yola çıkmıştı.
Dalga, bulaşıkları makineye koyup düğmeye bastı ve banyoya yönelip kirlileri çamaşır makinesine koydu.
Kuru temizlemeye gidecek olan kıyafetleri ve gelinliği ayırıp bu işleri halleden Soner Bey'in gelmesini bekledi.
Orta yaşlı adam, geldiğinde kıyafetleri verdi ve getirdiği market eşyalarını mutfak dolaplarını koydu.
Bütün işlerini bitirip oturma odasına yöneldi ve yeni çıkmış olan diziyi izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ) TAMAMLANDI√
RomanceBaşlangıç: 08.09.2020👈 Bitiş: 21.10.2020👈 Zorlu teyzesini ziyaret etmek için gittiği köyde başına bunların geleceğini bilseydi ne olursa olsun o köye ayak basmazdı Dalga iylik yapmak isterken başına sakarlığının sonucu bunların geleceğini bilsey...