29.Bölüm👉Bir Çizgi Daha

553 86 18
                                    

Medya da ki şarkı ile okuyabilirsiniz😉 Ancak HiraiZerdüş~ kuşlar uçuyor ve hayat çok kısa şarkısı ile de oluyabilirsiniz. Burda aradım ama bulamadım😣

Kapının çalmasıyla Seray'ın geldiğini anlayan Dalga, dış kapıya doğru yönelip kapıyı açtı.

Seray, genç kıza sarılıp "aldım" dedi. Dalga da Seray'a kollarını doladı ve "sonuç kesin çıkar mı?" diye sordu.

Seray "5-6 gündür geciktiğini söylüyorsun kesin çıkar ama istersen kan testi de yaparız" dediğinde Dalga, geriye çekilip "hadi yapalım o zaman" dedi.

Seray gülümseyerek başını salladı fakat Dalga, hiç mutlu değildi.

Zorlu'nun çocukları sevmemesi aklına meşgul ediyordu. Hamilelik testini yapmak için banyoya yöneldi.

Seray ise oturma odasına yönelip "seni burada bekliyorum" dedi.

Genç kız, testi yapmış, klozete oturmuş ayağı ile zemini döverek 5 dakikanın dolmasını bekliyordu ve kalbi deli gibi çarpıyordu.

Eğer hamile ise bunu Zorlu'ya nasıl söyleyeceğini bilemiyordu.

Kendisini sevmeyen genç adama hem yük oluyordu hem de istemediği bir çocuk veremezdi.

"Allah'ım ne olur negatif çıksın" diye mırıldanırken tek çizginin yanında bir çizgi daha belirdi.

İşte o an Dalga, nefesini tuttu. Bu görüntünün yanlış olmasını umut ederek gözlerini kapattı ve birkaç saniye bekledi.

Yavaşça gözlerini araladığında bu gördüğü pozitif sonucunun doğru olduğunu gördü.

Hamileydi.

Çok tuhaf bir duygu yaşıyordu. Anne olacaktı, bir çocuğu olacaktı.

Bunları düşününce herşeyi bir anlığına unutup mutlu oldu ama bu mutluluk çok kısa sürdü.

Çünkü zihnini Zorlu 'bu bebeği istemeyecek, istemez'  düşüncesi kaplamıştı.

Ne yapacağını, bundan sonra nasıl hareket edeceğini bilemiyordu.

Ya Zorlu, bebeği aldırmasını isterse. Bu düşünce ile eli kendinden bağımsızca karnına gitti.

Bu bebeği hangi ara bu kadar benimsediği ise meçhuldü.

İçinde bir can vardı ve o, orada büyüyordu.

Genç kız, hayattaki en büyük mucizenin bu olduğunu düşünüyordu.

Allah'ın kendisine verdiği mucizeye, cana kıyamazdı. Bunu yapmazdı, yapamazdı.

'Bunu yapmak katil olmakla eş değer' diye düşündü. Ne pahasına olursa olsun bebeğini aldırmayacaktı.

Banyodan çıkıp oturma odasındaki Seray'ın yanına ilerledi.

Dalga'nın içeri girmesi ile Seray, heyecanla yerinden kalkıp "pozitif mi?" diye sordu.

Genç kızın üzgün halini fark edince yüzündeki gülümseme soldu ve "yoksa negatif mi? İstiyorsan hastanede kan testi yapalım... Belki hamilelik testinde bir sorun vardır çok az bir ihtimal de olsa bu durumlar ile karşılaşılıyor" diye umutla konuştuğunda bunun tam tersi olduğu aklının ucundan dahi geçirmemişti.

Elindeki çubuğu gösteren Dalga ile Seray "sonuç pozitifmiş. Hamilesin!.. Çok mutlu oldum. Üzgün halini görünce negatif sandım" deyip Dalga'ya sarıldı ve "Tebrik ederim" dedi.

Dalga ise Seray'ın bu kadar sevinmesine ve kendisinin bu habere sevinememesi ile vicdanı sızladı.

Dalga'nın ses çıkarmıyor oluşu ile kaşları çatılan Seray,  genç kızdan ayrılıp "buna sevinmedin mi?"
diye sordu.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin