37.Bölüm👉Özel Bölüm

604 59 62
                                    

Son bölümü de medyada ki şarkı ile okumanız beni mutlu eder. Bugün sabahtan beri bu şarkıyı dinliyorum😄😄

#3 Yıl Sonra#

"Kızım dur" diye Ova'nın peşinden koşan Zorlu'nun amacı kızının eteğini giydirmekti.

Toprak'ın kıyafetlerini giydiren Dalga ise kocasına ve kızına bakarak kıkırdadı.

Toprak da kıkırdayıp alkış yapıyarak "Ova kaç" dedi.

Ova kıkırdayarak koşarken ayağının halıya takılması ile düşecek iken son anda Zorlu, yetişip kızını kucağına aldı.

"Yakaladım seni...Annenin sakarlığı sana da mı geçti?" diye sorup kızının tombik yanaklarını öptü.

Göz deviren Dalga "mucizem, artık rahat bırak sakarlığımı. Hem o olmasaydı biz olmazdık"dedi.

"İşte bu yüzden sakarlığını çok seviyorum ama sizin bir yerinizin inincinmesini asla istemem" diyen Zorlu, Ova'ya kıyafetlerini giydirmeye başladı.

Bugün Ova ve Toprak 3. yaşlarına gireceklerdi.

Çocuklarının doğum günlerine bütün sevdiklerine davet eden çift ayrıca yeni bir eve taşınmışlardı.

Ova "baba Dodo, gelce mi?" diye sorduğunda Zorlu "senin baban benim tamam mı? Meleğim, bu kız neden Doğan'ı bu kadar çok seviyor. Kıskanıyorum ha" dedi.

Kahkaha atan Dalga "Zorlu o daha çocuk. Hem Doğan, onun amcası. Tabi ki sevecek" dedi.

"Olsun bu kadar çok sevmesin" diyen Zorlu, bunda kararlıydı.

Dalga"Sen Doğan'ı dahi kıskanır iken kızımız ileride illaki birini sevecek. O zaman ne yapacaksın?" diye sorduğunda "Ova'mı kimseye vermem. Fıstığım hep babasının yanında kalacak ve beni sevecek" dedi, Zorlu.

Genç kız "tabi tabi" diyerek inanmadığını belirtti ve Toprak'ın yanağından öpüp "hadi bahçeye çıkalım, yakışıklım" dedi.

Toprak da annesinin yanağından öpünce genç kızın için mutlulukla doldu.

"Anne seni çok seviom"diyen Toprak'ı kucağına alan Dalga "ben de seni seviyorum, yakışıklım" deyince Toprak, kıkırdadı.

Ova "baba ben de seni çok seviyorum" deyince "babasının prensesi. Ben de seni çoook seviyorum" diyen Zorlu, kızının kırmızı tacını takıp kucağına aldı.

Bahçeye çıkıp Toprak ve Ova'yı oyuncaklarının bulunduğu güvenlik kısma götürdüklerinde Dalga "mucizem, ben son defa her şeyi kontrol edip geliyorum" deyip Zorlu'nun yanağından öptü.

Gülümseyerek karısının arkasından bakan Zorlu, mutlulukla dolmuştu.

Bebeğini uzatan Ova"baba cicinin saçlalını tala" dedi.

"Ama bu tatlıkla baba seni yer" diyen Zorlu ile Toprak "baba Ova mama deil ki" deyince genç adam bir kahkaha attı.

Oğlunu kucağına çekerken "şaka yapıyorum oğlum...Kırmızı arabanı sür bakayım nasıl sürüyorsun" diye çocukları ile mutlu bir şekilde oyun oynarken kendisini dünyanın şanslı adamı ilan etmişti.

Aşık olduğu kadın ve çocukları yanındaydı. Allah'tan daha ne isteyebilirdi ki.

Dakikalar sonra ev dolduğunda herkes Ova ve Toprak'ın etrafını sarmıştı.

Tamer "dayıya gelin bakalım... Özlediniz mi beni?" diye sorduğunda Toprak ve Ova başı ile onaylayıp "Tamir Dayı seni çooo özledik" dediler.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin