Medyadaki şarkıyı unutmayın😇
Ve siz şarkıya bakmayın. Kimse gerçekten sever kimseyi😉
Keyifli okumalar☺☺☺❤❤❤Doğan, kaçıncı kez Zorlu'yu aradığını hatırlamıyordu ama bu böyle olmayacaktı gidip Zorlu'nun evine bakmalıydı.
Başına bir şey gelmiş olabilirdi. Ne olur ne olmaz Zorlu'nun evinin anahtarını da aldı yanına.
Zorlu, lazım olur diye bir anahtar da Doğan'a vermişti.
Daireye vardığı zaman asansöre binip katın düğmesine bastı.
Kapı'nın önüne geldiğinde zile bastı, birkaç defa ama kapıyı açan olmayınca anahtarla kapıyı açıp içeri girdi.
Bir yandan da Zorlu'ya sesleniyordu.
Mutfağı, salonu, oturma odasını ve Zorlu'nun yatak odasına baktı ama Zorlu, yoktu.
Sonra koridorun sol tarafındaki odaya girince Zorlu ve genç bir kızın birbirine sarılarak mışıl mışıl uyuduğunu gördü.
Bu kızın Dalga, olduğunu tahmin edebiliyordu.
"Zorlu!" diye bağırınca Dalga ve Zorlu yataktan sıçradı.
Dalga karşısındaki 'Zorlu!' diyen adamı ve yanındaki Zorlu'yu görünce bir çığlık attı.
Bu arada da gözlüğünü komidinin üzerinden alıp gözüne takmıştı. Çünkü bulanık görüyordu.
Şimdi Zorlu, Doğan'ın elinden kurtulamazdı. Sonuçta biraz da Doğan'ın eğlenmeye ihtiyacı vardı.
Yüzüne bir sırıtma yerleştiren Doğan, kendisine şaşkın bir ifadeyle bakan Zorlu'ya ve hem şaşkın hem de korkmuş gözlerle bakan Dalga'ya bakarak konuşmaya başladı.
"Biz 'Zorlu, nerede, başına bir şey mi geldi?' diye endişelenelim Zorlu saat 12'ye kadar karısı ile yatak keyfi yapsın"diye muzip bir ifade ile konuştu.
Doğan'ın bunu demesi ile Dalga, domatese döndü.
Bunu gören Zorlu, karısının çok tatlı göründüğünü düşündü. Dalga'nın daha fazla utanmaması için arkadaşına dönerek "saçmalama Doğan! Sen salona geç. Ben geliyorum" dedi.
Doğan yüzündeki sırıtma ile salona geçti. Zorlu'da yataktan kalkıp kendi odasının yolunu tuttu.
Dalga ise hala olanların şokunu atlatamamıştı ve aklında bir sürü cevapsız soru vardı.
En son salonda televizyon izliyordu. Ama sabah odada ve yanında Zorlu ile bir de adının Doğan, olduğunu öğrendiği adamla uyanıyordu.
Düşünceler içerisinde banyoya gidip bir duş aldı. Ve yine aynı şekilde eşofman, tişört ve hırka giyerek saçlarını tarayıp kuruması için açık bıraktı.
Gözlüğünü de taktığında hazırdı.
Zorlu ise duş alıp kıyafetlerini giydi ve salondaki arkadaşının yanına gitti.
Arkadaşı'nın karşısındaki koltuğa oturup "Ne oldu, neden geldin?"diye sordu.
"Seni o kadar aradım, cevap veren olmadı. Ben de eve gelmeye karar verdim. Saat 1'e geliyor, çekimler başlayacak ve sen ortalıkta yoksun. Eve geldiğimde de zile bastım ama açan olmadı. Ve seni karınla, hatta nefret ettiğin karınla, yatakta sarmaş dolaş buluyorum. Ne yaptınız da bu kadar yoruldun. O kadar seslenmeme rağmen kalkmadın?" diye muzip bir tavırla sordu.
Doğan'ın ne demek istediğini anlayan Zorlu "saçmalama Doğan. Öyle bir şey olmadı. Dün koltukta uyuyakalmış. Ben de odasına götürdüm. Boynuma sarılınca kolunu çekmeye çalıştım ama çekemeyince gidemedim ve yanına uzandım. Yoksa o kim ben kim hem biz 3 ay sonra boşanıyoruz unuttun mu?" diye soru niyeti taşımaksızın sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ) TAMAMLANDI√
RomanceBaşlangıç: 08.09.2020👈 Bitiş: 21.10.2020👈 Zorlu teyzesini ziyaret etmek için gittiği köyde başına bunların geleceğini bilseydi ne olursa olsun o köye ayak basmazdı Dalga iylik yapmak isterken başına sakarlığının sonucu bunların geleceğini bilsey...