35.Bölüm👉Mutluluk Gözyaşlarını Dahi Akıtma

503 57 54
                                    

Medyada ki şarkı ile okuyun dostlarım😘😘😘

"Beğenilecek bir şeyin yok ki. Zorlu, benim gibi biri dururken nasıl bu kızla evlenirsin?" diyen kadın ile kendisini tutamayan Dalga, kadının kızıla boyanmış saçlarına yapıştı.

"Sen kaşındın şimdi seni kel bırakayım da gör... Kocama sulanan o dilini koparırım" diye tıslayan Dalga, avucunun içindeki saçları tüm gücünü kullanarak çekti.

Acı ile yere düşen kadın bir yandan da çığlık atıp "imdat" diyordu.

Bakışlar Dalga'ya ve yerde acı ile bağıran kadına yönelirken Zorlu, sonuna kadar açılan gözleri ile birkaç saniye şaşkınlıkla Dalga'ya baktı.

Sonunda kendine geldiginde Dalga'yı kadının üzerinden çekmek için hamle yaptığında Dalga, Zorlu'ya dönüp "sakın!" diye bağırdı.

Tokat atarak "seni pislik...Ağzını burnunu kıracağım" dediğinde davetlilerin çoğu bu sahneye şahit oldukları için mutluydular.

Genç adam aklına gelen düşünceler ile "Dalga, sen hamilesin. Bebeğimize bir şey olacak. Bırak onu" deyip genç kızı belinden tutup çekti.

Dalga, yerde "ne cüretle bana vurursun" diye bağıran kadına saldırmak için hamle yapsa da Zorlu'nun kollarından kurtulamıyordu.

Haldun Bey, Batı ve Tamer genç kıza yönelip Dalga'yı sakinleştirmeye çalışırlarken tam o anda kendilerine doğru gelip " Zorlu, karın bir psikopat. Kuzenim Pelin'e ne yaptı. Polisi arayacağım" diyen adam Zorlu'nun sinirlerini en üst seviyeye çıkarmıştı.

Dalga'yı serbest bırakıp karısına hakaret eden adama yumruğunu geçirdi.

Yumruğun etkisiyle sendeleyen adama birkaç tane yumruk daha attı.

"Senin dilini koparırım. Benim meleğime bunları nasıl söylersin,şerefsiz"diye konuşan Zorlu, adamın burnunu kırmıştı.

Tamer "siz karı koca birbirinizi bulmuşsunuz" deyip Utku ve Batı ile Zorlu'yu adamın üzerinden güçlükle çektiler.

Fakat bir sorun yine vardı ki Dalga, fırsattan istifade kızıl saçlı kadına yönelip yarım bıraktığı işi tamamlamayı amaçlamıştı.

Seray ve Hümeyra'nın müdahaleleri bir işe yaramaz iken Batı, kız kardeşini kadının üzerinden çekmeyi başardı.

"Tamer abi, sen yaralılar ile ilgilen. Ben bunları kendilerine getireyim" diyen Batı "parti bitmiştir"diye devam etti.

İnsanlar dağılırken Tamer, Dalga ve Zorlu'dan şikayetçi olmalarını engelleyip kadını ve adamı hastaneye götürmüştü.

Kendisi de Dalga'ya söylenen hakaretlerden dolayı sinirliydi. Fakat bir kadına el kaldırmanın adamlığa sığmayacağını, bunu yapmayacağını biliyordu.

Adamı ise Zorlu, halletmişti.

#1 Saat Sonra#

"Siz ikiniz birbirinizi bulmuşsunuz. Dalga, bana da birkaç taktik öğretsene. O nasıl bir saç çekmeydi. Kadını yere yapıştırdın..."deyip kocaman bir kahkaha attı ve "Zorlu, ya sen adamın burnunu kırdın. En iyi doktorlar bile eski haline getirmez, o burnu" diye gülmekten konuşamayan Doğan, hayli eğleniyordu.

Doğan'a ters bir şekilde bakan Dalga ve Zorlu bir an önce evlerine gitmek istiyorlardı ve bunu Zorlu, dile getirmişti.

"Haldun Amca, biz artık gidelim yoksa Doğan'ın elimde kalmasından korkuyorum" dediğinde Haldun Bey "sık sık gelmeyi ihmal etmeyin" dedi.

Onaylayan Dalga, babasına sarılıp "kendine iyi bak, baba" dedi.

Sonunda arabaya binen çift sessiz bir şekilde yol alıyorlardı.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin