11.Bölüm👉Acımıyor Değil Mi?

841 182 24
                                    

Medyada ki şarkı sizleri bekliyor....Ayrıca hangi şarkıyı koysam diye düşünmekten dakika başı değiştirmekten kafayı sıyıracağım😅😅😅
Keyifli okumalar❤❤❤

"Nerede kaldı bu adam saat 10.00 ama hala gelmedi" dedi Utku.

"Arıyorum ama açmıyor. O kadar mesaj attım ama geri dönüş olmadı" diyen Batı ile Hümeyra, Batı'ya bakıp konuşmaya başladı.

"Yoksa başına bir şey mi geldi?" diye sorusunu sordu.

Seray "Hümeyra haklı evine mi gitsek?" diye sordu.

Doğan Seray'ın bunu söylemesi ile evde Dalga ile karşılaşmalarını göze alamayarak "Yok ya başına bir şey gelmez onun, hem şarjı falan bitmiştir" dedi vazgeçmelerini umarak.

Ama bu pek işe yaramadı.

"Telefon çalıyor ama açan yok. Ne şarj bitmesinden bahsediyorsunsen Doğan" dedi Utku.

Doğan yine "Koskoca adam ne gelecek başına belki duymuyordur yada uyumuştur" dedi vazgeçmelerini dileyerek.

Hümeyra "Ama belki..." dedi.

Utku "Oğlum gidelim işte neden olmaz diyorsun ki? Yoksa bir şey mi var da bize  söylemiyorsun?" diye sordu.

Herkesin aklında bu cümle ile bir şüphe belirdi ve bakışlar Doğan'ı buldu.

Doğan "Bir şey yok bu kadar fazla telaşınızı anlayamadım sadece" dedi.

"Tamam, o zaman bir sorun yoksa karşı gelme ve bizimle gel" dedi Batı bu cevaba Utku, Seray ve Hümeyra da başını sallayarak onayladılar.

Doğan, biraz daha diretir ise şüphelerini zirveye ulaşacağını biliyordu.

Kesinlikle koşa koşa gideceklerdi şüphelendiklerinde çaresizce kafasını salladı.

Sesini çıkarmadı. Batı Hümeyra'yı alıp arabasına yöneldi aynı şekilde Utku da Seray'ı aldı ve arabasına doğru adımlarını attı.

Doğan da kendi arabasına bindi ve durmadan Zorlu'yu aramaya başladı.

Bu adam başını derde sokmaktan başka birşey yapmıyordu. Neden telefonunu açmıyordu? Dalga'yı görmemeleri lazımdı.

Çok kişinin bilmesi hiç iyi olmazdı "Lanet olasıca aç şunu!" diye bağırıp bir daha aradı ama yok, açmıyordu.

Bir yandan önüne bakıyor bir yandan da telefonuna bakmaya çalışıyordu.

Allah'tan trafik yoktu. Yollar sakin olmasaydı, kaza yapması olası bir durumdu.

Evin bulunduğu siteye giriş yaptıklarında arabaları park edip dışarı çıktılar.

Doğan'ın ise dua etmekten başka çaresi kalmamıştı ama o da biliyordu ki Dalga'yı görememeleri imkansızdı.

Asansöre binip de kapının önüne geldiklerinde Hümeyra, zile bastı.

Zorlu, tavayı çıkartıp tereyağını koydu, çok acıkmıştı. 5 tane yumurta kırıp tuzunu ekledi.

Çay suyunu da koymuştu. Aslında pek çay sevmezdi ama Dalga, için yapıyordu.

Oynadığı film ve dizileri saymazsak hayatında ilk defa biri için bir şeyler hazırlıyordu ama o bunun farkında değildi.

Kendi açlığı için yaptığını düşünmek istiyordu aslında. Bu gidiş ile geç fark etmesi mümkündü.

Çay demleyip sofrayı kurmaya başlayacaktı ki zil çaldı.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin