Medyada ki şarkıyı açın canlarım
#02.30 Saat Sonra#
Kapının kilidini açan Zorlu, kenara çekilip "evine hoş geldin meleğim'' dedi gülümseyerek.
İçeri adımını atan Dalga, zoraki sonucu başlayan evliliklerinin aşkla sonuçlanacağını tahmin etmemişti. Sadece hayal kurmuştu.
Oturma odasına doğru yöneldiklerinide Zorlu "Sen burada otur. Ben yiyecek bir şeyler hazırlayayım" dedi.
Dalga "sen zahmet etme. Ben yaparım" deyince genç adamın kaşları çatıldı.
"Bunu söylediğine inanmıyorum Dalga. Sen hamilesin, bebeğimizi taşıyorsun. Bir de yemek mi yapacaksın. Olmaz,ben yaparım!"dediğinde genç kız hayretler içinde "Zorlu bebek daha 3 haftalık"dedi.
"Olsun" diyen genç adam heyecanla "sence kız mı, erkek mi?" diye sordu.
Aynı zamanda Dalga'yı koltuğa oturmuştu. "Bence erkek" diyen Dalga, Zorlu'nun küçük versiyonunun çok tatlı olabileceğini düşünüyordu.
"Ama kızımız olacak"diyen genç adam, küçük bir Dalga'nın süper olacağını düşünüyordu.
Dalga'nın kaşları çatılırken "ben erkek olacağını hissediyorum" dedi.
Kaşlarını olumsuz anlamda yukarı kaldıran Zorlu "Sen de kız olacağını hissediyorum" deyince Dalga "Yoksa sen mi taşıyorsun bebeği,nereden hissettin?" diye inatçı bir tavırla konuştu.
"Bak sen. Seni inatçı keçi. İddaya var mısın?" diye sorduğunda aynı zamanda serçe parmağını Dalga'yı uzatmıştı.
Genç kız, serçe parmağını Zorlu'nun parmağını dolayıp "varım" dedi.
Meydan okuyan tavırları sürerken ikisi de kazanacağını düşünüp keyifle gülümsedi.
Zorlu mutfağı yönelirken Dalga'da televizyondan izleyeceği bir şeyler alıyordu.
"7. Koğuştaki Mucize! Sonunda izleyebileceğim" diye mırıldanan Dalga,sevinçle filmi izlemeye başladı.
Çoğu dramatik sahneden oluşan film, Dalga'yı gözyaşlarına boğulurken genç kız seslice ağlamaya başladı.
Aynı zaman da "onun suçu yok" diyordu.
Dalga'nın ağladığını işiten Zorlu, hızlıca oturma odasına yöneldiğinde "ne oldu, niye ağlıyorsun?" diyip Dalga'ya yöneldi ve endişeyle genç kızın gözyaşlarını sildi.
İşaret parmağı ile televizyonu gösteren Dalga "Memo'nun bir suçu yok ama onu idam edecekler" dedi.
Şefkat ile gülümseyen Zorlu "O sadece bir film. Gerçek değil biliyorsun" dese de Dalga, ağlamaya devam ediyordu.
"Olsun. Böyle şeyler gerçek hayatta da yaşanıyor" dediğinde Zorlu, genç kızın daha fazla ağlamasına dayanamayıp son çare kanalı değiştirmek için hamlede bulunduğunda Dalga "değiştirme sonunda ne olacağını merak ediyorum" dedi.
"Ama meleğim ağlıyorsun" diyen genç adam ile Dalga "merakımdan ölmekten iyidir" dedi.
Zorlu ofladığında Dalga, gülümseyip başını genç adamın göğsüne koydu.
Birkaç dakika boyunca durmadan ağlayan Dalga, genç adamın kalbini dağlarken sonunda film reklam arasına germişti.
Dalga'nın alnından öpüp elinden tutarak mutfağa götüren Zorlu, genç kızı sandalyeye oturttu.
Zorlu'nun hazırladığı atıştırmalıkları yediklerinde Dalga, gülümseyerek "eline sağlık" diyince Zorlu, buna kahkaha atıp "paketleri yırtan ellerime sağlık" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ) TAMAMLANDI√
Lãng mạnBaşlangıç: 08.09.2020👈 Bitiş: 21.10.2020👈 Zorlu teyzesini ziyaret etmek için gittiği köyde başına bunların geleceğini bilseydi ne olursa olsun o köye ayak basmazdı Dalga iylik yapmak isterken başına sakarlığının sonucu bunların geleceğini bilsey...