25.Bölüm👉Kırmızı Alarm

593 99 12
                                    

Medyada ki şarkı çok güzellll...Türk versiyonuuu😉😉😉
Keyifli okumalar...❤
Ve canlarım biliyorsunuz ki kitap yazmak o kadar da kolay değil ve sizin yıldıza dokunmanız çok da zor olmasa gerek?😞 Yoksa zor mu?😟

Zorlu, telefonu kapatıp Dalga'ya döndü. Genç kız "Ne oldu?" diye sorduğunda genç adam "Magazin bizim zoraki bir şekilde evlendiğimizi biliyor ve herkese söylediğim yalan fanlarımın anti-fan'a dönüşmesine sebep olmuş.
Bizim sessizce evlenip düğün yapmamış olmamız ise bu söylentileri  kanıtlıyor"dediğinde Dalga, Zorlu'nun bundan sonra ne diyeceğini anlamıştı.

Zorlu için her şeyi yapardı genç adam üzülürse Dalga, daha çok üzüleceğini biliyordu.

"Doğan, herkese bunun Aşk evliliği olduğunu ikna etmemiz için düğün töreni yapmamızı istiyor" diyerek cümlesini bitiren Zorlu, bu fikrin çok da kötü olmadığını düşünüyordu.

Dalga, genç adamın insanlar tarafından daha fazla üzülmemesi için "tamam" demek zorunda kalmıştı.

Dalga, düğünleri pek sevmezdi. Onun hayalinde gelinlik giymek de yoktu.

Çünkü o kalabalık ortamları sevmezdi. Genç kız sadece kendisini seven birinin olmasını istemişti.

Zorlu, gülümseyerek "Doğan düğün törenini pazartesi günü yapmamızın uygun olacağını söyledi. Senin için uygun mu?" diye sordu.

Dalga'nın düğün tarihini daha ileri bir tarihe alacağını düşünüyordu.

Çünkü oynadığı dizi ve filmlerde kadınlar bu kadar kısa sürede hazırlanamayacaklarını söylüyorlardı ve dünyadaki kadınların çoğunun böyle olduğunu biliyordu genç adam.

Dalga "olur" dediğinde Zorlu şaşırmadan edemedi.

Sonra hatanın kendisinde olduğunu anladı. Dalga herkes değildi. O, eşsizdi.

Dalga'ya sarılma isteği ile dolduğunda genç kıza kollarını doladı.

Dalga'da karşılık verirken ikisinin de aklında birbirlerine sarılmanın hissettirdiği duyguların muhteşem olduğu vardı.

Birbirlerinden ayrıldıklarında gülümsüyorlardı.

Zorlu "o zaman düğün için alışverişe çıkmaya ne dersin?" diye sordu.

Dalga "birlikte mi alışveriş yapacağız?" diye sordu çünkü Zorlu'nun kendisini Hümeyra ve Seray ile gönderme ihtimali aklında yer edinmişti.

Genç adam aslında istedikleri şeyleri evden çıkmadan da alabilirdi ama Dalga'ya İstanbul'u gezdirmeyi düşünüyordu.

Alışveriş yapmayı da pek sevmezdi ancak Dalga ile her şeyin güzelleşeceğini biliyordu.

Zorlu "evet, ben de seninle geleceğim. Sana İstanbul'u da gezdirmiş olurum"dediğinde Dalga mutlulukla Zorlu'nun yanağından öptü.

Bu yaptığı Zorlu'yu şaşırtırken, yüzünü halinden memnun bir gülümseme kaplamıştı.

Ne yaptığının farkına varan Dalga, bir an mutluluktan kendini tutamamış ve Zorlu öpmüştü.

Yanakları kızarırken Zorlu, bu kadar küçük şeylerde bile utanmasını hayret etti.

Yüzündeki tebessüm ile genç kızı koltuktan kaldırıp bacaklarına oturttu.

"Zorlu ne yapıyorsun" diye utangaç bir şekilde konuşan Dalga'ya  "karımı kucağıma alıyorum. Bir sorun mu var" dediğinde genç adam, Dalga mutluluk sarhoşu olmuştu.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin