17.Bölüm👉Köye Gel

762 142 14
                                    

Medya👆👆👆tıklayın😉(Zorlu, Dalga'yı seviyo mu, sevmiyo mu?🙉)
Keyifli okumalar👸

Zorlu, arkasından sarılmış olan Dalga'nın karnının üzerindeki birleşmiş ellerine nazikçe açarak arkasını döndü.

Gözleri yarı kapalı kıza bakarak 'seni hak etmek için ne derece büyük bir iyilik yaptım' diye farkında olmaksızın düşündü.

Dalga, Zorlu'ya bakmak için gözlerini açık tutmaya çalışsa da pek başarılı olamıyordu.

Herkes şaşkın ve meraklı bir şekilde Zorlu'nun ne yapacağını beklerken Zorlu, ayakta uyuyan genç kıza gülümseyip elini bacakların altından geçirip kucağına aldı.

Herkes gözleri kocaman bir şekilde Zorlu'nun Dalga'yı kucağına alıp dış kapıya doğru yürümesine bakıyordu.

Zorlu'nun kendisini kucağına alması ile Dalga genç adamın göğsüne biraz daha sokuldu ve o erkeksi kokuyu içine çekti.

Zorlu kucağındaki kızın bedenini, içine sokmak istercesine kendisine bastırıyordu.

Kapıya çıktığında valeye arabasını getirmesini söyledi.

Arabanın gelmesini kucağında Dalga ile beklerken Hümeyra elinde Dalga'nın sırt çantası ile yanında bitiverdi.

"Dalga'nın çantası" deyip çantayı gösterdi.

Olanlardan dolayı ise hala şaşkındı. Vale'nin arabayı getirmesi ile Hümeyra ön kapıyı açtı.

Zorlu, Dalga'yı yerleştirirken o da arka kapıyı açıp Dalga'nın çantasını koltuğun üzerine koydu.

Dalga'nın kemerini takan Zorlu, kapıya kapatıp kendi tarafına geçecek iken Hümeyra'nın bakışları ile karşılaştı.

"Sonra her şeyi anlatacağım" deyip kapıyı açtı ve yerine geçip kemerini taktı.

Arabayı eve doğru sürerken ara sıra koltukta uyuyan kıza bakıyordu.

Dalga, onun zayıf noktası haline gelmişti ve bu Zorlu'nun aklında soruların ve düşüncelerin oluşmasına neden oluyordu.

Dalga'ya karşı beslediği duygu neydi, sadece bir hoşlantı mıydı, yoksa daha fazlası mı?

Bu kadar kısa bir süre içerisinde nasıl olmuştu da her anı her saniyesi ve düşüncesi Dalga ile dolup taşmıştı.

Ona gelecek olan zararların kendisine gelmesini istemesi ise normal miydi?

Aklında bir sürü cevapsız soru ile siteye giriş yaptı. Arabayı otoparka park etti ve arabadan inip Dalga'nın tarafına yöneldi.

Genç kızın arka koltuktaki çantasını alıp kemerini çözdü ve kucağına alıp asansöre yöneldi.

Kapının önüne geldiğinde Dalga'nın ayaklarının yere basmasını sağladı. Çünkü kapıyı açması gerekiyordu ama bir yandan da kolu ile tutuyordu.

Anahtarı kilide sokup çevirdi ve ayakta gözleri kapalı olan kızı tekrar kucağına aldı.

Dış kapıyı kapatıp kendi odasına doğru yöneldi.

Yarın Dalga'ya artık kendi odasında kalması gerektiğini söyleyecekti.

Çünkü Dalga'sız bir uyku onun için rahatsız ve huzursuz bir uyku demekti.

Genç kızı geniş yatan üzerine koyup ayağındaki spor ayakkabıları çıkardı.

Dalga'nın önceden kaldığı ama bundan sonra kalmayacağı odaya yönelip gardroptan bir tişört bir de pijama aldı.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin