İsterseniz medya da ki şarkı ile okuyabilirsiniz keyifli okumalar👧
Pazartesi- Düğün Günü
"Artık bu heyecanından kurtul, Dalga. Bu heyecan ile düğünü göremezsin" diyen Seray'dı.
Dalga "Elimde değil Seray. Salon çok dolu mu?" diye sordu.
Seray " bu bir ünlünün düğün töreni. Tabii ki kalabalık olacak bu kadar saçma sorular sormayı bırak artık" dedi bezmiş bir şekilde.
Dalga'nın bu soruyu kaçıncı kez sorduğunu hatırlayamıyordu artık.
Hümeyra "Dalga, otur şuraya tepemde dikilmen eline ne geçiriyor? Birazdan Zorlu gelecek" deyip "bu gidişle saçını ve makyajını bozacaksın" diye devam etti.
Dalga, berjere oturup "şu düğünün hemen bitmesini istiyorum. Kendimi rahat hissedemiyorum. Beni boyadınız resmen" diyerek sitem etti.
Seray, bezgince bir nefes verip "makyajın abartı değil. Sade ve şık bence" dediğinde Hümeyra da Seray'a katıldı.
Hümeyra "Hem nasıl oluyor da kendini rahatsız hissediyorsun. Spor ayakkabı giymek istedin gelinliğin altında gözükmediği için kabul ettik"dediğinde genç kız "Hümeyra, topuklu ayakkabılar ile yürüyemiyordum gördün" dedi.
Eli gözlüğünü itmek istercesine yüzüne gittiğinde konuşmasına devam etti "ve ayrıca gözlüğümü de aldınız. Gelinlik çok güzel ama yine de hiç böyle birşey giymediğim için kendimi rahat hissedemiyorum" dedi.
Seray "kim düğünde gözlük takar ve o güzel gözlerini ortaya çıkartmak benim için bir zevkti" diyip gülümsedi.
Hümeyra ise "Evet, gözlüksüz daha güzelsin ve gelinliğe de alışırsın gün içinde merak etme" deyip "ama gerçekten de çok güzel oldun bu kadar güzel olacağını ben bile tahmin edemezdim" diye devam etti.
Seray "İstesemde seni güzellikte geçemem" deyip kıkırdadığında Dalga bu iltifatlar ile utanmıştı.
Ama tek istediği Zorlu'nun, kendisini güzel bulunmasıydı. Kızlara bakarak "teşekkür ederim" dedi.
Seray "Zorlu, seni gelinlikle hiç görmedi değil mi?"diye sorunca Dalga "evet, beni gelinlikle hiç görmedi" diye onayladı.
Seray " o zaman Zorlu, seni böyle görünce bayılacak" dediğinde Dalga telaşla "hani güzel olduğumu söylemiştiniz" diye sitem etti.
Dalga'nın bu tepkisine kahkahalarla gülen Seray ile Hümeyra "o anlamda değil. Beğeneceği için bayılacak" dedi.
Hümeyra'nın bunu demesi ile Dalga, rahatlayarak bir nefes çekti içine.
Seray "bu gelinliği nereden buldun. Yaa ben çok beğendim" deyip hayran bakışlar ile gelinliğe baktığında Dalga "mağazaya girdiğimizde gözüme çarptı. Ben de bunu aldım" dedi.
Gelinlik uçuş uçuş eteği, simli etek katıyla pırıltılı bir görünüm sunan, omuzlardan sarkan ve beden de yer alan el işlemesi Swarovski taşlarıyla kelebeklerin her tarafını sardığı A kesim bir modeldi ve Dalga'nın üzerinde çok güzel durmuş genç kızı melek gibi göstermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ) TAMAMLANDI√
RomanceBaşlangıç: 08.09.2020👈 Bitiş: 21.10.2020👈 Zorlu teyzesini ziyaret etmek için gittiği köyde başına bunların geleceğini bilseydi ne olursa olsun o köye ayak basmazdı Dalga iylik yapmak isterken başına sakarlığının sonucu bunların geleceğini bilsey...