22.Bölüm👉Bana Abi Deme!

673 122 26
                                    

Medyada ki şarkıyı koymazsam olmazdı😉😉
Maşallah maşallah iyisiniz iyisiniz...Niye bana yıldız vermiyorsunuz😣😣😣😢😢😢
Kırıyorsunuz kalbimi💔🙀

Zorlu, Dalga ile konuştuktan sonra Yıldız Ajansa, Doğan'ın yanına, doğru yola koyulduğu.

Akşam yemekte ne olacağını ise bilmiyordu. Ajansa vardığında arabayı park edip binaya yürüdü.

Asansöre binip katın düğmesine bastı. Doğan'a her şeyi anlatacaktı.

Asansör durduğunda Doğan'ın ofisine doğru yöneldi ve kapıyı çalmadan içeri girdi.

Doğan, geldiğini bile fark etmemişti. Çalışırken masasının düzeni ise Zorlu'yu şaşırtıyordu.

Çünkü genç adam çalışırken çok dağınık oluyordu.

"Doğan" diye seslenince Doğan kafasını önündeki kağıtlardan kaldırıp Zorlu'ya baktı.

Doğan "geç otur birşey içer misin?" diye sordu. Zorlu "bir kahve alayım. Çünkü anlatacağım şeyler bayağı uzun" deyince Doğan iyice meraklandı ve iki kahve söyleyip "seni dinliyorum anlat artık" dedi.

"Kahvelerimiz gelsin anlatayım çünkü bölünmesini istemiyorum" diyen Zorlu 2 dakika sonra kahveler geldiğinde Doğan'a her şeyi anlatmıştı.

Doğan'ın yüz ifadesini ise şaşkınlık kaplamıştı.

Zorlu, konuşmayı bitirdiğinde Doğan şaşkınlığından kurtulamamış bir ses tonuyla "yani şimdi senin karın olan Dalga, Haldun Amca'nın kızı... Bizim arkadaşlarımız olan Batı ve Tamer'in kardeşi... Batı ve Tamer, Dalga'yı kardeşleri olarak kabul etmiyor... Haldun Amca bu akşam size yemeğe geliyor... Ama Dalga babasının kim olduğunu bilmiyor... Doğru mu anladım?" diye sordu.

Genç adam sıkıntılı ile sesli bir nefes çekti içine "ve ben ne yapacağım bilmiyorum" diye konuştu.

Doğan "tüm bu olanlar gerçekten de inanılacak gibi değil ama Dalga'ya  bunu söylemelisin. Babasının kim olduğunu bilmeye hakkı var" deyince Zorlu "ama söylersem Dalga çok üzülür. Çünkü Batı ve Tamer'in onu üzeceklerini biliyorum ona, ihanetin sonucu diyorlar" dediğinde elleri yumruk şeklini almıştı.

Doğan,  genç adama bakarken bunun nasıl olduğunu düşünüyordu.

Umursamaz, çapkın, şımarık, herşeyde gülecek birşey bulan adam şimdi üzgündü.

Umursamazlığı gitmiş, şimdi karısının umursuyordu.

Şımarıklığı artık yoktu ve evlendiğinden beri çapkınlık yapmamış, adı magazin haberlerinde çıkmamıştı.

Doğan'ı daha da şaşırtan Zorlu'nun her akşam evine gidiyor, eğlence mekanlarını ise uğramıyor oluşuydu.

Bütün bunları birleştirdiğinde Zorlu'nun, Dalga'ya sırılsıklam aşık olduğu sonucu çıkıyordu.

Önceden hoşlandığını anlamıştı, aşık olduğunu düşünmüştü ama şimdi bu düşüncesi kanıtlar ile gerçeğe kavuşmuştu.

Konuşması gerektiğini düşünüp "tamam o zaman biz Tamer ve Batı'yı bu düşüncelerinin saçmalık olduğunu anlatmayı başardığımızda Dalga'ya gerçekleri söylersin" dedi.

Zorlu "inşAllah hatalarının farkına varabilmeyi başarılar"dedi.

Tüm bunlar olurken Haldun Bey, kızını görecek olmanın sevincini yaşıyor zamanın çabuk geçmesini diliyordu.

Aile kuyumcuların arayıp en güzel nadide parçalarını getirmesini istedi.

Kızı için çok güzel hediyeler almak ve sevdiği kadının emanetini mutlu etmek istiyordu.

Aşᴋ Vᴀʀ Lᴀɴ!!! (Zᴏʀʟᴜ'ɴᴜɴ Zᴏʀᴀᴋɪsɪ)  TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin