18 Nisan 1021 Saat: 16.01
Kalea "Bu sebepten Anea kaçtı ve 11 yıl sonra onu bu adamla buldum. Ruh Anlaşması yapmışlardı. Adamı öldürseydim kızımı da öldürmüş olacaktım, bu yüzden dokunamadım. Her şeyi denedim ama her planım başarısız oldu. Kızımı yeniden göremedim" diyerek tüm hikayeyi anlattı.
Ruh Anlaşması, ruhani yönü ağır basan varlıkla yapıldığında insani yönü ağır varlıkla tek beden olarak yaşamaya başlarlar. Tek bir bedende iki ruhun yaşamasını sağlar ancak oldukça tehlikeli ve yasak bir anlaşmadır. Eğer ki güçlerinin seviyeleri eşit değilse birbirlerini, daha da kötüsü içinde bulundukları tüm ülkeyi yok edecek bir kara delik, patlama meydana getirebilirlerdi. Neyse ki Tirk ile Anea arasında tam başarı söz konusuydu.
Fin "Ve bu yüzden onu alıp anlaşmayı bozmaya çalışacaktın" diye eklemesiyle Kalea "Evet" diye kısa yanıt verdi. Nikarg "Ruh Anlaşması gibi bir tekniği sadece Mig ile Nig kırabilir ve onların karşısına çıkarlarsa direkt öldürülürler. Sonuçta yasaklandı" demesiyle Fin "Belki ben halledebilirim" dedi. Bu deyiş Nikarg ile Kalea'yı şaşırtmıştı ama Kalea aynı zamanda bir umut içine de girmişti.
Nikarg "Ne yapmayı planlıyorsun?" diye sorunca Fin "Anladığım kadarıyla iki ruh, tek bir bedende yaşıyor, değil mi? Eğer ki boş bir beden bulursak Anea'nın ruhunu ona aktarabilirim, böylelikle ayrılırlar" deyince Kalea "Bu o kadar kolay değil. Anea'nın gücü neredeyse benim kadar... Ölü bir beden, onun enerjisine dayanamaz" diyerek üzüntüye girdi. Fin ise sinsice gülerek "Ölü bir beden olacağını kim söyledi ki?" dedi.
Fin ayağa kalktı. Çantasından malzemeleri çıkardı. Bir çember ve şekiller çizerek "Kopyalama" ayinini hazırladı. Önceden depo ettiği Toprak enerjisini kullanarak ayini gerçekleştirerek kendinden bir tane meydana getirdi.
Kalea "Ayin yapabilen bir erkek mi? Ama bu imkansız..." demesiyle Nikarg "Evet. Bu yüzden o benim savaşçım ya. İlk Erkek Cadı" diyerek gülümsedi. Kalea "Erkek bir Cadı mı? Yüzyıllardır böyle bir şey duymadım" diye şaşırmasıyla Nikarg "Ama gerçek" diyerek konuyu kapattı.
Fin ve kopyası, Tirk'in yanına geldi. Bir çember çizmeye başladılar. Değişik şekiller eklediler. Aynı çemberden hemen yanına bir daha çizdiler. Kopya Fin o çemberin ortasında durdu. Fin ayinin sözlerini okumaya başladı. Her kelimesiyle etraftaki enerjiler çemberlerin etrafını sarıyor, iki bedenin etrafında bir köprü meydana getiriyordu.
Birden Tirk'in tepesinde birbirine sarılan Tirk'in ve Anea'nın ruhu belirdi. Enerjiden meydana gelen bir el Anua'nın ruhunu zorlanarak da olsa ondan ayırıp Kopya Fin'in içine yerleştirdi. Böylelikle Ruh Paylaşımı meydana getirildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Korku-Gezgin Kurt Savaşçısı (Düzenlendi 4-19 Eylül)
Fantasy"Minelia" adındaki gezegende geçen bu hikayede "Fianir" lakabıyla anılan "Gezgin Savaşçılar", Tanrı tarafından kutsanıp özel güçlere sahip "Migar"ların aksine sıradan insan olmasına rağmen bir Migar gibi savaşıp canavar avlayabiliyorlardır. Hikayemi...