Bölüm 11: Yalnız Kurt Utuber

45 12 1
                                    

 18 Nisan 1021 Saat: 07.12


   Utuber, çok zengin olmasa da namı duyulmuş Ferya ailesinin bir ferdiydi. İki abisi ve bir ablası olmasıyla sürekli küçüklenmiş, ne yapsa beğenilmemişti. Utuber de Ferya ailesinin ticari alanındaki namından bağımsız olarak askeriye katılmış, orada yükselerek kardeşleri kadar kabiliyetli olduğunu kanıtlayacaktı. Ama işler kura çekimine geldiğinde çölün içinde olan Meg Köyüne postalanmıştı. Yine de amacından vazgeçmek istemiyordu. Ailesine kendisini kanıtlayacaktı.

Utuber, dakik bir insandı. O güne kadar hiç geç kalmazdı, bir işini aksatmazdı. Kusurları olurdu ama zaman yönünden asla... Her sabah 6'da uyanır, yarım saat kadar egzersiz yapar, yarım saat kadar da kahvaltısını yaptıktan sonra görevinin başına geçerdi.

Meg Köyündeki Düzen Sorum Birliği ile Migar Birliği yan gelip yattığından görevini yapan sadece Utuber vardı. İnsanlara kendi gücünün yettiği kadar yardım etmeye çalışırdı ama çoğu insan diğer Migar'lardan çıkartması gerektiği acısını Utuber'den çıkardı. Utuber buna bir şey diyemezdi. Haklıydılar. Ama sabır taşı olsan bir yerden sonra çatlardın ve 2 ayın sonunda çatlamaya başlamıştı da.

Saat 7'e 2 geçe, Meg Köyünün işçilerinden Zupra koşarak yanına kadar geldi ve "Ormanda saldırı!" diye bağırdı. Utuber koşarak alana geldi ve saat 7:12 olduğunda o yılanlarla karşılaştı. En küçüğü 2 metre uzunluğunda olan Tistae'ler ile...

Tistae, şekil bakımıyla da diğer bakımlardan da yılana benzeyen bir Canavar türüdür. Yeme ihtiyacına sadece doğduktan sonraki 1 yıl için ihtiyaç duyarlar. Ondan sonra yemek yeme gibi bir gereklilikleri yoktur. Bu sebepten avlarını yemezler. Onları zehirler, yeni doğan çocuklara getirerek yeni nesiller meydana getirirlerdi.

Tistae'ler, diğer pek çok Canavar gibi onurlu canavarlardır. Zevkine saldırmaz, sinsice saldırmazlar. Bölgeyi işgal etmek istemeyen her düşmanla teke tek savaşırlar. Sadece bölgelerini korumak için birlik olurlar ve bu birliği "Artçı Lider" yönetir. Ancak Artçı Liderler her bölgede olmaz. Sadece gelişmiş bölgelerde olurlar.

İlk önce yutkunmuştu. Ticari kökenli bir aileden geldiği için tek savaş eğitimi, Birlikte aldığı kadardı ve o ilk gerçek savaşı olacaktı. Korkuyordu ama kaçmayı düşünmüyordu.

Kılıcını çekip enerjisini aktif hale getirerek üstüne atıldı. Yılanlardan sadece bir tanesi saldırıyordu ve o bile Utuber'i zorlamaya yetiyordu. Gücü onu kesmeye yetmiyordu.

Tistae, sıkılmış olsa gerek ki kuyruğunu savurduğu gibi onu gerisin geriye fırlattırıverdi. Yerde seke seke gidip bir ağaca çarpıp durabildi ama gövdesinde hissettiği acı ile ayağa kalkma kudretini bedeninde bulamadı. Tistae'ler ise avına yaklaşır gibi geliyordu. Utuber'in tek seçeneği kaçmaktı ve kaçtı da...

Köyegirdiğinde kendini ağacın dibine atıp soluklanmaya başladı. O sırada Miegergelip neler olduğunu sordu. Utuber anlatırken sonunda isyan edip gitti.

İlk Korku-Gezgin Kurt Savaşçısı (Düzenlendi 4-19 Eylül)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin