İrena 17 yaşında
İrena'nın gözünden
Şuan sağınaktaki 'şeytan deposu'nda -evet oraya ben bu ismi vermiştim, bir şeytana kutsal su döküp, şeytan bıçağıyla ona işkence ediyordum.
"Planınız ne?"
"Neden senin gibi bir Winchester'a bunu söyleyeyim?"
"Sana söyle dedim!"
"Babana benzediğini daha önce söylemiş miydim?" diye dalga geçti şeytan.
Kenarda duran masadan boş şırıngayı aldım, içine kutsal doldurup kolundan enjekte ettim, bu onun gibi zayıf bir şeytan için sanırım en iyi işkencelerimden biriydi. Yeniden şırıngayı kutsal suyu çekmek için götürdüğümde,
"Dur!" diye bağırdı.
"Anlat bakalım, küçük şeytan.." Üstüne biraz daha kutsal su döktüm.
"Yalvarıyorum dur, anlatacağım. Her şeyi."
Durdum. Ellerimi iki yana kaldırdım.
"Anlat bakalım, bekliyorum"
"Öncelikle ikna konusunda tam bir Winchester olduğunu söylemeliyim. Henry, John, Dean ve Sam derken birde küçük sürtükleri avcı oldu başımıza."
"Eğer bana bir daha sürtük dersen..." diye tısladım dişlerimin arasından.
"Tamam küçük Winchester." Yorgun bir kahkaha attı.
"Öncelikle, şuan sadece ben değil sende bir kapanın içerisindesin. Imm, sanırım tek farklı noktamız benim ellerim bağlı ha?"
"Saçmalayı kes ve anlatmaya başla!"
"Öncelikle, bizim planımız...." Bana doğru eğildi.
"Sensin."
Sandalyeye geri yaslandı. Bir Winchester olduğumdan, zaten şeytanların radarlarındaydım.
"Imm tabi sana daha önce kimse bahsetmedi, çünkü seni hep şeytanlardan uzak tuttular. Ne kadar itiraz edicek olsanda, şeytanlar doğruyu söyler. Herkesin söylemekten korktukları şeyleri onlar söyler"
"Bana yalan söylemeyi bırak, ve anlat"
"Imm düşüneyim"
Üstüne biraz kutsal su attım.
"Şimdi anlat"
"Yaklaşık 1,5 ay önce Lisa'nın evinde doğdun."
"Ben 17 yaşındayım, gerizekalı."
"Hıhı, evet. Doğumunda yanında olmasam sanırım bende öyle derdim. Burdan bakınca oldukça ateşli 17 sinde kumral bir hatun görüyorum"
Üzerine kutsal su döktüm.
"Yağlanmayı bırak, sadece devam et"
"İnandırıcı gelmeye başladı değil mi?"
Bıçağı alıp, tam saplıyacakken,
"Dur tamam dur. Devam ediyorum. Sen bir melezsin. Yani melek ve şeytanın çocuğu. Biliyorum imkansız, ama değil. Savaş yaklaşıyor İrena. Senin üzerine melek ve şeytanlar bir anlaşma yaptı. Sen doğduğunda bir...."
Kapı açıldı.
"Küçük babacık da olaya dahil oldu.."
"İrena?" Dean bunu soru sorarcasına söylemişti.
"Küçük bir şeytanın yalanlarını dinliyorum babacığım. Birazdan dönerim" dedim ona bakmadan.
"İrena" diye tekrarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Winchester'ın Kızı
FanfictionBir savaş uğruna yaratılmış beden yine bir Winchester'dı. Ancak tarafını seçmekte özgür olan İrena Winchester savaşın tüm kaderini değiştirmekten habersiz, belkide 'yasak aşk'ı yaşamaktadır