2.Bölüm

1K 52 14
                                    

İrena 18 yaşına gelene kadar hızlı alıyorum, ondan sonrası yavaşlatıcam. Haydi iyi okumalar! 😄

1 ay sonra

İrena 16 yaşında

Dean'in ağzından

İrena her gün biraz daha Sam'e benzeyip, her gün biraz daha onun gibi davranmaya başlıyordu. Müzik zevki tamamen benim gibiydi, sanırım bu kıskanma olayını tamamen dindirmem için iyi bir neden olabilirdi.
Sabah yine İrena benim yanıma gelip, yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.
"Baba, baaabbaaaa , baba, baba, babbaaaaabbbaaaaaaaa" diye bağırmaya başlamıştı kulağımın dibinde. Bu başka biri olsa, ağzına kesinlikle tavayı geçirirdim. Ama yataktan doğrulup, kollarından yakaladım. Yatağa yatırıp, kaçmasını engelledim, sabah sabah gıdıklanmak için elinden geleni ardına koymuyordu. Karnını gıdıklamaya başladım. Kıkırdıyordu. Sanırım bunu 1 aydır her gün yapıyorduk. Ona her ne kadar 16 yıl gibi görünsede, sadece yanımda 1 aydır vardı.

"Baa-ba. Ba-ba" hem gülerken,hem de bana seslenmeye çalışıyordu.

Sonunda bende nefes nefese kaldığımda durdum.

"Her sabah aynı şekilde beni gıdıklamaktan yorulmadın mı?"

"Sende her sabah benim tuzağıma düşüp , gıdıklanmaktan bıkmadın mı? Ve ımm gidip bir duş alsan iyi olacak. Koştuktan sonra pek iyi kokmuyorsunda"

İrena 12 yaşına geldiğinde koşmaya başlamıştı, onu tek yollamak istemediğimden Sam ile birlikte gidiyorlardı.

"Amcan nerde?" Kollarımı çektim ve yataktan kalktı.
"Duş alıyor, Cass geldi mi?"
"Henüz daha gelmedi. İşleri vardır muhtemelen."

Bana masum köpek bakışlarını yolladı.

"Yine ne istiyorsun, İrena?"

Ne zaman birşey isteyecek olsa, en masum haline bürünüp bana yanaşmaya çalışırdı.

"4 yıldır silah kullanıyorum, o aşağıdaki atış yerinde hedefleri tam 12'den vuruyorum. Bıçak desen, ondada hala aynı şekildeyim...."

"Ava gelmek istiyorsun" sözünü tamamlamıştım.

"Evet" dedi. Kafasını yere eğdi. Sanırım kabul etmeyeceğimi düşünmüştü. Onu bu konudan yine ne kadar uzak tutmak istesemde, Cass onun bir avcı olmasını istiyordu. Savaşta savaşacaktı ve eğitilmesi gerekiyordu.

"Tamam" dedim

"Ama baba, hemen karar... Bi dakika ne?"

"Tamam dedim, amcan birşeyler bulunca beraber gideriz. Ama, eğer gözümün önünden ayrılırsan , o zaman bir daha ne ava gitmek,."

Sözümü tamamlayamadan odadan çıkmıştı.

"SAM, SAMMMMY!"

Gittikçe alçalan sesi git gide tüm sığınağı dolduruyordu.

"BENDE SİZİNLE AVA GELİYORUUM!"

---

Biz kahvaltıdayken Cass de gelmişti. Elinde bir gazete vardı.

"Sanırım size göre bir olay var. Siz giderken, ben burda İrena ile kalabilirim" dedi ve masaya oturdu.

"Bende ava gidiyorum Cass" İrena bunu gözleri parlaya parlaya söylemişti.

Cass ona baktı, ona gülümsedi.

"Sevindim."

"Sende bizimle gelsene" dedi SamHala kafasında duştan çıktığını belli eden bir havlu vardı.

Bir Winchester'ın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin