Merhabaalaaaar
Öncelikle nasılsınız? Umarım iyisinizdir
Şuraya hemen başlangıç tarihlerimizi alalım🔜
Şuraya da minik kaktüsümüzü "🌵" 🔜
Haydi başlayalım o zaman bismillah
🌵🌵🌵
Şimdiki zaman~~~Şu an saat sabahın altısı ve ben az önce namazımı kıldım. Kur'anımı okudum. Zikirimi çektim. Balkona çıkıp temiz hava bile aldım. Yani günlük rutinimi gerçekleştirdim ama ne olursa olsun bugün kendimi masamın başına atamıyorum.
Ders çalışmam gerek ve 11.sınıfın başından beri namaz, Kur'an, zikir, ders dörtlüsünü hiç aksatmadan yaptım.(tabi bazı özel günler bir kaçını atlamak zorunda kalıyordum ama siz anladınız :))
Bugünse canım kitabın kapağını bile kaldırmak istemiyordu. Ne yapsam ne etsem diye düşünürken balkon kapısının açılma sesi geldi.
-Kızım hava kaç derece ocağın ortasında yine sen balkonda mı oturuyorsun ya. Sen hiç kendini hiç bizi düşünmüyor musun? Ya hastalandan ne olacak o zaman?
Bu gelen annemdi. Büyük ihtimalle sabah namazını kılıp beni kontrol etmek istemişti ve her zamanki gibi çok evham yapıyordu. Ama bir yandan da haklıydı elbette o yüzden onu fazla endişelendirmek istemedim çünkü kardeşim ve bana çok düşkündü kendileri.
-Annecim sen hiç merak etme biraz hava alayım diye çıktım. Ders çalışmak istemiyor canım bugün de nasıl geri getiririm ders çalışma isteğimi diye düşünüyorum:)
-Kızım çok çalışıyorsun bak demiştim ben sana fazla abartma demiştim çalışmayı ama beni dinleyen kim? Kendine biraz vakit ayır bir tanem ya.
-Anne yok sıkıntı diyorum sana ama beni anlamı...
-Kızım bak kaç gündür evden sadece okula gitmek için çıkıyorsun. Yarın benim günüm var.
-Anne ne gününden bahsediyorsun sen ya ben mi güne gidic...
-Sus cevap verme anneye, ben anneyim anne senin için en iyi olan şeyi ben bilirim. Zaten tam olarak gün değil. Taha'nın arkadaşının annesi bizi evine davet etti. Oraya gidicez
-Anne sen ciddi misin ya ben ilkokul etkinliğine mi katılacam şimdi?
-Kızım hem senin için de farklılık olur ne güzel gel sen de bizimle. Hem onların evi bahçeliymiş dışarı falan da çıkarsın.
-Anne ocağın ortasındayız diye beni balkona çıkartmıyorsun bahçeye mi çıkartacaksın yani şaşırdım doğrusu.
-Dilin de pabuç kadar biz öğle vakti gidecez oraya hem fazla soğuk olmaz dışarıdan da hava alırsın.
-Bakarız anne
-Kızım ne bakarızı ya iyice babasına benzemeye başladı bu çocuk diyerek yatak odasına doğru yürümeye başladı.
-Bakarız makarız yok yarın geleceksin benimle o kadar dedi ve yatak odasının kapısını çarparak kapattı.
Benim de repliklerim o kapısını kapatınca bitmişti. Sınıf arkadaşlarımla kafeye bile gitmeyen ben 2. Sınıfa giden yaklaşık 25 kişiyle iyi kaynaşırdım doğrusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting
Hài hước"Belki de bazı şeylerin en güzel hali ile gerçekleşmesi için zamana ihtiyacı vardır" 🌵🌵🌵 -Şimdi gerçekten bazı insanlar sana kaktüs mü diyorlar? -Aynen oluyor öyle şeyler arada -Aslında çok da yanlış bir tabir değil senin için ama ben o "bazı" in...