55. Bölüm

318 37 33
                                    

Anneme piknik malzemelerini hazırlamaya yardıma gittim ben de hemen. Ona yardım ederken Ahmet arkamdan yanaştı.

-Ferhat amcamgili de davet etmiş babamgil dedi

Yani Emir ile mi buluuşacak ve piknik mi yapacaktık? İkimizdenden hiçbir ses çıkmayan 2 haftadan sonra? Olaylar daha da karışacak gibiydi.

***

-KOŞ AHMET KOOOOOOŞ

-YAKALA O MASAYI ASLANIM BENİM

-YAPABİLİRSİN AHMEEEEETTTT

Ahmet bizden de aldığı gazlarla beraber yanında beraber masayı kapmak için koştuğu başka bir gence fark atarak masanın üzerine atladı. Genç ve ailesi de avucunu yalayarak başka boşş masa aramaya koyuldular. Herkes Ahmeti alkışlayarak tebrik ediyordu.

-Bu amanssız başarımın arkasındaki en büyük rol annemindi teşekkürler anne diyerek Meral teyzenin yanağına bir öpücük kondurdu. Bu hareketi hepimizin gülmesine yol açtı.

Süleyman amca ve babam hemen mangalı çıkarıp kömürünü içine koydular. Ferhat amcagil ise biz bunları yaparken hala gelememişlerdi.

-Kızım hadi biz bunları yaparken siz Ahmetle birlikte bir iki dal mal bir şeyler toplayın dedi babam

-Mal mııı diye güldü kardeşim Taha. Onun için böyle laflar olsun yeterdi gülmek için.

-Tamam babacım . Hadi kalk Ahmet dedim Ahmete bir iki vurarak. O ise koşmaktan nefes nefese kalmış soluklarını düzenlemeye çalışıyordu. Onun " Beni bekle " çağrılarını görmezden gelip yürümeye başladığım zaman benim arkamdan gelmek zorunda kalmıştı.

-Ama nasıl depaeer attım yanımdaki denyoya gördün demi

-Gördüm gördüm tabi Ahmet. Zaten sen gazla çalışıyorsun arkadaşım o yüzden şaşırmadım dedim iğneleyici bir biçimde. Lan sen Denizi neden rahat bırakmıyorsun . Kız bana yazıp duruyor hiç soluk almadan dedi . Beni mahçup etmek zorunda mısın Ahmet yaaa diyip ensesine tokadı yapıştırrdım.

-Ama Hümeyra ne yapayım. Çok aşığım ona kendimi durduramıyorum.

-Oğlum saçmalama kızı zorladım flan deme sakın bana.

-Ben asssssla zorlama ile iş yapmam Hümeyracım. Görüceksin bir gün o da bana deliler gibi aşık olacak.

-Başlamıış gibi ama neyse dedim ben de ağzımın içinden Ahmet "ne dedin" diye sorduğunda ise "Onun için tarlalarını satacaksın elinden gelse " diyerek dalga geçtim.

-Valla olsa şimdiye çoooktaaan satmıştım da yok işte dedi gülerek.

Dal mal topllama işlemini bitirdikten sonra piknik alanımıza geri dönerken Ferhat amca ve Emirin çoktan piknik alanına geldiğini gördük. Emir yine jilet gibi giyinmişti gerçekten. Üzerinde çokk şık bir gömlek ve süveter ve yine birbiriyle uyumlu bir pantolon giymişti.

-Bu çocuk pikniğe geldiğinin farkında mı acaba diye sesli düşündü Ahmet. Hayır yani piknik abicim piknik. Böyle giyinmeye ne gerek var ki sanki bbirazdan üstün başın is ,toz, toprak olacak. Ellerinle tavuk kanadı yiyeceksin her tarafın batacak dedi gülerek

-Eeee halası stilis olunca bu yeğenine de yansıyor doğal olarak dedim ben de ona karşılık.

-Ooooo hoş geldiniz hoş geldiniz Emir bey nasılsınız diyerek giriş yaptı piknik alanına Ahmet. Sen de hoş geldin Ferhat amca umarım iyisindir

-İyiyiz koçum iyiyiz dedi Ferhat amca.

-Elhamdülillah Ahmet sen nasılsın bakalım dedi Emir ise

🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin