Selamun aleyküm gardaşlarımHadi bölümümüze geçelim bekletmeden
🌵🌵🌵
Ahmet tam hırçın bir şekilde cevap verecekken onu
durdurdum.Ve yavaş bir şekilde arkamı döndüm. Elbette karşımdaki kişi Efeydi.
Eee o zaman bu sırtımdaki ceket...yani bu efenin miydi?..
Hemen sırtımdan çekip aldım ceketi bir saniye bile beklemedim. Sonrasında da Efenin göğsüne doğru fırlattım.
-Aynen öyle dedim bu arada ceketini de istemez ne yapıyorsan yap onunla
-Hmm diyerek kıkırdadı. Ben sadece yardım etmeye çalışıyordum. Senin üşüdüğünü görünce ceketimi vereyim bari dedim ama sen istemiyormuşsun galiba.
Gözümü dahi kırpmadan çatık kaşlarımla ona baktım.
O ise konuşmasına devam etti hiç çekinmeden.
-Halbuki bu senin çocukluk arkadaşın olacak Ahmet düşünceli sanırdım ben de 'ama bir ceketi vermekten acizmiş meğerse' dedi son kısımda fısıldamış taklidi ile sanki bana sır verir gibi hareket etti.
-Benim ceketim var Efe efendi merak etmeyesin.
Ahmetin çenesi kasılmıştı. Dişlerini sıkıyordu galiba sinirden.
-Tamam o zaman Hümeyra. Kendine iyi bak. Bu arada seni önemseyen insanlara değer vermek yerine seni önemsemeyenlere değer veriyorsan ortada bir sıkıntı vardır demek dedi ve bizim apartmana doğru yavaş yavaş yol aldı.
Ahmet kendini tutamıyordu besbelli. Tam Efeye doğru koşacağı sırada onu yakaladım.
-Sakin ol Ahmet ya sanki bilmiyorsun seni kızdırmak için yaptığını yani.
-Yeter artık Hümeyra çok ileri gitti.
-O anca kendi kendine konuşur kendi kendine cevap alır takma onu sen dedim
Biraz daha sakinleşmişti ama yumruklarını sıkmaya devam ediyordu.
Efe'nin apartmana girdiğini gördük. Sonrasında da biz de yavaş yavaş apartmana doğru yürümeye başladık. Ahmet ise bu süre zarfında gözünü bir kere bile yerden ayırmadı.
Nihayet bizim eve varmıştık. Kapıyı çaldığımızda Ahmetin annesi Meral teyze karşıladı bizi. Çok güleç bir kadındı. Ama garip gülüyordu. Ahahahahaah gibi. Ben de küçükken ona neden bu kadar garip gülüyorsun diye sormuşum. Bana bu olayı anlatıp durur. Küçükken de korkmadan sorardın her şeyi açık sözlüydün der sonrasında da. Onu gerçekten çok severim.
-Hoş geliniz çocuklar girin girin üşümüşsünüzdür.
-Evet anne ya
-Evet meral teyze
Ve hemen içeri geçmiştik. Dışarıda Ahmet'e ve Efeye belli etmesem de ben baya üşümüştüm. Hemen odama geçip kalın hırkamı giydim üzerime sonrasında da yatağıma uzanıp telefonumu karıştırmaya başladım. 4 saat öncesinden gelen WhatsApp mesajları vardı. Tabiki de #Büşraisoverparty grubundan gelen mesajlar. Hemen tıkladım gruba:
Zeynep : Ya Deniz neden seni bir türlü memnun edemiyorum ben ya aynı annem gibisin hiçbir şeyden memnun olmuyorsun bıktım.
Deniz: Yooo ben memnun olurum. Ama 'İYİ YAPILAN' şeylerden memnun olurum zeynep arkadaşım. Sana sayfanın notlarını at demiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting
Humor"Belki de bazı şeylerin en güzel hali ile gerçekleşmesi için zamana ihtiyacı vardır" 🌵🌵🌵 -Şimdi gerçekten bazı insanlar sana kaktüs mü diyorlar? -Aynen oluyor öyle şeyler arada -Aslında çok da yanlış bir tabir değil senin için ama ben o "bazı" in...