18. Bölüm

961 94 66
                                    

Herkese iyi haftalar dilerim

Haydi bölüme geçeliiim

🌵🌵🌵

Korkuyla kendimi arkaya attım. Telefonumu da yere

-Se-senin ne işin var burada

-Açıkçası o soruyu benim sana sormam gerekiyordu ama alıştım artık seni evimin içinde görmeye o yüzden sormayacağım

Kızları tamamen unutmuştum. Hemen yerden telefonu alıp kulağıma götürdüm.

-Alooooooıvvv kızım ne oluyor orada emir kim ya bizi duyuyor mu bu kız

-A aaa bi anda kayboldu gitti bakar mısın şu işe

-Kızlar tamam tamam ben buradayım ben sizi daha sonra arayacağım olur mu?

-Hayır olmaz. Ne olup bitiyor çabuk anlat dedi Deniz

-ben şu an misafirlikteyim canım arkadaşım o yüzden hadi bay bay dedim uyarıcı bir ses tonuyla onlar da bunu kabul etmek zorunda kaldılar ve telefonu kapadım.

Emir merdivenlerin arkasına tma benim yanımda oturuyordu. Hemen ayağa kalktım ancak keşke kalkmasaydım.

Kalktığım gibi kafamı taaak diye merdivene çarptım. Sonrasında da başım döndü ve tekrar kalktığım yere oturmaya çalıştım.

-İyi misin Hümeyra? Dedi emir bana doğru hareket ederken sonrasında kolumu tuttu ve bizi az önce oturduğumuz yere oturttu.

-Ufff çekil be tutma kolumu zaten her şey senin yüzünden yaşandı dedim kızgın bir ses tonuyla kolumu emirin ellerinden kurtarırken.

Bir süre ikimiz de orada kaldık. Başım dönüyordu ve kendimi toparlamak zorundaydım.

İlk sözü açan o olmuştu.

-Ya bakar mısın kaderin cilvesine. İkidir hep yan yana geliyoruz bu tesadüf mü yani şimdi.

Cevap vermedim

-Bir de babamın üniversite arkadaşının kızıymışsın. Zaten seni gördüğümde kendime çok yakın hissetmiştim.

-Hop hooop orada dur bakalım. Yakın hissetmişmiş yürü git başkasını yakın hisset benimle uğraşma

Ama benim sözlerimi takmamış gibi gözüküyordu konuşmaya devam etti

-Valla en başta aşağı inmeye pek meraklı da değildim ama şimdi iyi ki inmişim diyorum ya. Babam bana senden bahsetsene aşağı inmez miydim hiç.

Bu muhabbet beni germeye başlamıştı. Ya ağzının ortasına bir tane çakacak ya oradan kalkıp gidecektim.

2. Yol şu anlık bana mantıklı gibi görünmüştü o yüzden tam kalkmaya hazırlanıyordum ki ona bir kaç kelime etmek istedim.

-Sen nasıl tıp okuyorsun ya bu imkansız gibi bir şey yani

-Neden imkansızmış bakayım

Sessiz kaldım. Çünkü ona sen salaksın, aptal falansın nasıl tıpı kazandın demek istemiyordum.

-Öyle muhteşem yakışıklı olduğuma bakma sen modellik için de bin bir teklif geldi de ben varmadım.dedi sonra güldü kendi esprisine ve kendini toplayıp ciddileşti

Küçüklüğümden beri doktor olmak istiyordum. Ve şu an o yoldayım işte. Bedenimi ve yüzümü kullanmak yerine beynimi kullanıyorum

-Vay be ne kadar hüzünlü bir hikaye dedim mırıldanarak

O ise dediğim lafa gülmeye başladı.

-Aynen hüzünlü bir hikayedir dedi. Sonrasında da devam etti

-Sana neden iftira attı ki şu Büşra?

-Allah kahretmesin sen beni mi dinledin?

-E tabi ki yani. Harry Potter gibi merdivenin altına saklanmış telefonla konuşuyordun merak etmeyeyim mi şimdi?

-Ufff dedim ve sessiz kaldım. O ise benim yüzüme bakıyordu ve yüzümün yanmasına yol açıyordu. İyiki merdivenin arkası loştu da birbirimizin yüzünü pek göremiyorduk.

Sonrasında da başımdan geçen olayları pek detaya inmeden anlattım ona. Hani derler ya hiç tanımadığın birine kendini anlatmak daha kolaydır diye aynen işte o söz çok doğru bir sözmüş bu arada onu anladım.

O ise hareket dahi etmeden ve hiç ses çıkartmadan beni dinledi.

Bir ara uyudu mu uyumadı mı merak etmiştim

-Heey orada mısın?? Dedim yoksa uyudun mu ya. Uf ben de ne diye anlatıyorum ki sanki

-Hayır hayır uyumadım sen devam et. Sesin meleksi gerçi dinlerken uykum gelmedi değil. İyi ki fazla konuşmuyorsun da bu ses duyulmuyor başkaları tarafından.

Sinirlendim. Neden sinirlendim bilmiyorum ama sinirlendim ve onu uyarı amaçlı ayağımla tekmeledim. O ise bu hareketime gülmekle yetindi.

Hikayemi bitirmiştim.

Ondan hiç beklemediğim bir tepki ile karşılaştım bunun sonunda. Dikkatlice kalktı ve merdivenin arkasından çıktı.

Ben en azından bir yardım etmek ister falan diye düşünmüştüm. Tabi ki onun yardımı kabul edecek değildim ama insan bir kibarlık yapardı. Tam öküz işte. Aynı bütün erkekler gibi

Ben de tam onun yaptığı gibi yapacakken bana seslendi.

-Bu sefer dikkat et de kafanı yine çarpma dedi emir.

-Çok naziksin ben hiç düşünememiştim dedim dişlerimin arasından. Sonrasında da 10 kat dikkatli bir şekilde merdivenin arkasından çıktım.

Acaba annemgil beni merak etmemişler miydi diye düşünürken emir tekrar konuştu. Zaten çocuğun sustuğu yoktu ki

-Merdiven altı ile ilgili bir espri aklıma gelmedi ya nasıl olur bu uf diye hayıflanıyordu kendi kendine.

Gerçekten anlattığım hiçbir şey umurunda değil miydi yani. Hala dikkati espriler ile üzerine çekmeye çalışıyordu Aptal!

Hepsi aynı hem de hepsi diye içimden geçirirken telefonum titredi.

Galiba telefonumu yere düşürdüğüm sırada onu titreşime almıştım.

Hemen dikkatimi emirden alıp telefonuma verdim. Gelen bildirim whatsapptandı. Ben de acaba bizim deniz ve zeynep mi bu kişi diye düşünürken #Büşraisoverparty grubundan hiç mesaj gelmediğini gördüm.

Onun yanı sıra hiç bilmediğim bir numaradan gelmişti mesaj. İlk başta tereddüt etsem bile hiç düşünmeden tıkladım bildirime.

0505***: Yaptıklarını yanına bırakır mıyım sandın?

🌵🌵🌵

Merhabalar efenim. İyisinizdir umarım

Bundan sonra Allah'a şükür Emirciğimizi çok göreceğiz kitabımızda

Beğendiniz mi bakalım Emiri?

Kendinize iyi bakın ba baaaaaay

🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin