40. Bölüm

493 54 32
                                    

- Bugün hiç benimle konumadın Hümeyra ne yüzüme baktın ne bana cevap verdin .Bir hatam mı oldu yoksa lütfen söyle de bileyim ona göre davranayım bundan sonra sana.

-Ben...

-Ne işler karıştırıyorsunuz siz burada terbiyesizler diye orta yaşlı kalın bir erkek sesi geldi arkamızdan

***

Sesi duyduğum gibi yerimden sıçramam bir oldu. Ne yani benim sonum böyle saçma bir yerde ve Emirle birlikte mi olacaktı yani diye içimden geçirirken arkamızdaki ses tekrar konuştu.

-Size dedim size . Son zamanlarda bu gençler de çok bozdu ya daha başındaki baş örtüsüne bakmaz gelmiş oğlanlarla fingirdeşiyor. Ah ahhh bizim zamanımızda böyle miydi

Ben bunu duyduğum gibi bana bir geldiler ne siz sorun ne ben söyleyeyim gerçekten. Yüzüm sinirden kıpkırmızı olmuş bir şekilde arkamı döndüm. Karşımdaki bizim mahalleden yaşlı başlı bir amcaydı ve kim olduğunu da bilmiyordum ayrıca. Kendi dış görünüşüne rağmen sesi çok dinç ve orta yaşlıymış gibi geliyordu halbuki. Artık kendi sesi dışında sözleri ile nasıl çevresindekileri yaşlandırdıysa orasını bilemeyeceğim.

-Siz neler diyorsunuz ya , kendinize gelin ne fingirdeşmesi neden bahsediyorsunuz . Siz , siz bana bunları nasıl söyleyebilirsiniz kendinizi ne sanıyorsunuz bilip bilmeden konuşuyorsunuz . Hem biz gizli saklı bir yerde konuşuyoruz da bana gelmiş burada ahlak bekçiliği taslıyorsunuz . Apartmanın önü herkesin görebilleceği bir yer ayrıca açık alan kapalı bir alan da değil. Bunları bilip bilmeden bir kıza nasıl söyleyebilir ve onun gururunu incitebilirsiniz. Sesim titriyordu konuşurken . o kadar sinirliydim ki gözlerim dolmuştu. Gözlerimin önünde namusuma laf ediliyordu bildiğimiz

-Kendinden yaşlı bir adama laf yetiştirmeye utanmıyor musun Edep ya hu edep kendinden utanmıyorsan başında taşıdığın ayetten utan! Bu adam kendisini haftada bir kaç gün camiye gidiyor diye bir şey sanmıştı herhalde ki biz bir şeyi yanlış yapmış olsaydık bile, ki yapmadık, böyle bir üslup kullanamazdı kimse kimseye bu çok onur kırıcı küçük düşürücü bir üsluptu ve  bildiğimiz ikimize de hakaretler içeriyordu.

-Asıl siz utanın be. Ben başımdaki ayeti nasıl taşıyacağımı sizden daha iyi bilirim. Başkalarıının işlerine bilip bilmeden burnunuzu sokmayı kesin! Sesimdeki hiddet 40 kilometre öteden bile fark edilebilecek düzeydeydi ama bu karşımdaki adama söz geçiremiyordum. O sırada Emir katıldı tartışmaya.

-Siz bir genç kıza bunları nasıl söyleyebiliyorsunuz aklım almıyor cahillik bu olsa gerek. Boş boş konuşup burada insanların asabını bozmayı kesin. İbadet sadece namaz kılmaktan ibaret de değildir bunu da kafanıza iyice sokun. Namaz  beş vakitse ahlak yirmi dört saattir. Ahlaksız ahlaksız konuşmayı biliyorsunuz gelmiş hiçbir yanlışı olmamış 2 gencin günahını alıyorsunuz hafta da bir cuma namazına camiye gitmekle hoca olunmuyor burada kimseye ahkam kesebilecek düzeye de sahip değilsiniz. ( Y/N :Aferin be koçum aferin böyle devam )

Adam zapt edilemiyor bizim ona cevap verdiğimiz her an bize daha da çok hakaretler savuruyordu. Ama Emir bir saniye bile beni savunmaktan geri durmamıştı .Adamın her sözüne karşılık bir ayetle cevap veriyor ve onu etkisiz hale getiriyordu e hafız çocuktu yani. Ancak artık adamın sesi boyumuzu aşmaya başlamıştı her haksız insan gibi sesini yükselterek üste çıkmaya çalışıyordu ama son aduket benden geldi

-Yürüyüşünde ölçülü ve dengeli ol, sesini alçalt şüphesiz ki seslerin en çirkini merkeplerin yani eşeklerin sesidir lokman suresi 19. ayet dedim kendimden emin bir şekilde. Adam şoke olmuş ve ne diyeceğini bilemez bir şekilde karşımda dikili kalmıştı. Tam ağzını açıp bir söze girecekti ki aramıza uzun boylu biri girdi.

Kerem abi elbette. Bu adam benim kurtarıcım mıydı neydi diye düşünürken arkadan gelen Efenin sesi de gecikmedi. Sonrasında Ahmet, Deniz, Zeynep de gelmekte gecikmedi. Galiba Emir ve ben mahallede ortalığı karıştırmıştık.

-Yaşar abi gel bakalım evine bırakayım seni yorulmuşsundur dedi Kerem abi sakin bir sesle ve adamın kolundan tutup  yürütmeye başladı. Adamın konuşmasına fırsat vermiyor alakasız konular hakkında konuşmaya devam ediyordu.

"Bugün sence hava nasıl yaşar abi, senin oğlunun çocuğu oluyormuş hayırlı olsun yaşar abi, emekli olmuşsun be sonunda şu işten yaşar abi" gibi bir sürü zırvalığı art arda sıraladı ve sonuç olarak Yaşar denilen adamın konuşmasına bir türlü izin vermedi ve onu bizden 3 apartman ilerideki bir apartmana soktu.

Ben burnumdan soluyor sakinleşemiyordum bir türlü. Emire baksam onun da yüzü sinirden kıpkırmızı kesilmişti cahile laf anlatılamayacağının bir örneği gibi.

Kızlar beni kollarımdan tutarak sakinleştiri sözler söylediler. Onların burada ne işleri olduğunu sorduğumda ise bizim mahalledeki bağırış çağırışları duyup geldiklerini söylediler.

Ahmet ise şaşırtıcı bir şekilde Emirin yanında yürüyerek onunla konuşuyor arada da kolunu onun omzuna atıp Emiri sinirlendiriyor ve onun bu haline gülüyordu üst mahalleye doğru yol alırken biz.

Efe ise tamamen kendi halindeydi ve kimse ile konuşmuyordu. Ahmet ile Emirin ne ara bu kadar samimi olduklarını merak etmekle birlikte çok da mutlu olmuştum. Ama ikisi de Efeyi dışlıyorlardı neyse ki bir kaç dakika sonra Kerem abi koşarak onun yanına geldi ve o da yalnız yürümekten kurtuldu.

Oyunlar oynanmaya halaylar çekilmeye başlamıştı bile biz düğünün olduğu mahalleye geldiğimizde. Hiç kimse dakikalar önce yaşanan olayı açmıyor sanki hiç öyle bir olay yaşanmamış gibi davranıyordu. Emir de o olaydan sonra ağzını açmamıştı ta ki Büşra halaylar çekilirken ortaya o kıpkırmızı elbisesi ile assolist gibi çıkana kadar ( evet geçen bölümde tam olarak denizin dediği gibi )

Salına salına bizim yanımıza yaklaştı. Burada Kerem abi de dahil olmak üzere Emir dışında kimse büşradan haz etmiyordu. En sonunda bizim yanımıza ulaştığında ağzından şu sözcükler döküldü:

-Nasıl görünüyorum Emir abi ?

ABİ Mİ ?

🌵🌵🌵

Yanlış anlaşılmalar yanlış anlaşılmalar ileriki bölümde acaba bizi neler bekliyorrrr ben de heyecanlıyım

Bu bölümü de bilerek iftardan zamanı atıyorum ki sizi sevindirecek tek şey iftar sofrası olmasın bir sürpriz de benden olsun

Sizin bu biricik yazarınızın yarın fizik projesi olmasına rağmen size bölüm mü yazdıııı neeee ldldlslxlldld

Dua edin bakalım benim için de şu projeyi güzel bir şekilde verebilip sunumumu yapabileyim

Büşra /Emir arasında nasıl bir ilişki var sizce?

Peki Ahmet /Emir arasında gelişen arkadaşlığa ne demeli?

Hadi kendinize iyi bakın öpüldünüz ❤️❤️❤️

🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin