Selamün aleyküüüüm
Nasıl geçiyor haftanız bakalım
Hadi bölüme geçeliiiiim
🌵🌵🌵
-Ayyy Hümeyra çok kötü bir şey olduu
Bunu diye Fatmaya yavaşça döndüm
-Efendim Fatma ne oldu?
-Şey işte ımmm şu Büşra seni müdüre şikayet etti. Gözlerimin önünde hem de ama hiç bir şey yapamadım. Özür dilerim.
-Tamam Fatma sakin ol sıkıntı yok. Bir şey yapmana da gerek yok
-Ama o yalan söyledi. Yani ben eminim çünkü onun söylediği şeyleri sen yapmazsın
-Er ya da geç doğru ortaya çıkacaktır merak etme sen
Fatma çok sessiz bir kızdı. Etliye sütlüye karışmazdı kısaca. Bu yüzden çok ezilmişti. Geçen dönem bu kıza iftira atıldığını görmüştüm. Elbette ki sessiz kalmadım ve onu savundum sonunda da kzı haklı çıktı elbette. O günden beri Fatma beni önemser bir sıkıntısı olduğu zaman gelir bana anlatır ben de onu yargılamadan sessizce dinlerim.
Zayıf bir karaktere sahiptir yani. Çabuk kırılır. Güçlü değildir. O yüzden de onun üstüne pek gitmem. Şimdi de ben onu savunduğumu ama onun beni savunamadığına yanıyordu.
Benim sözlerimden sonra gözleri doldu ve bana doğru bir hamle yaptı. Kollarını da iki yana açmıştı. Hemen geri çekildim ve olayı geçiştirerek hadi sen yerine geç şimdi dedim. Elleri havada kalmıştı ama bana kırılmadı.
Her zamanki halimdi zaten.
O nöbetçilik yerine geçerken ben de müdürün odasına doğru yol aldım.
Nihayet varmıştım. Kapıya yavaşça tıklattım ve içeri girdim.
-Ooo Hümeyra gelmişsin demek hoş geldin.
-Hoş bulduk.
Sesim olduğumdan çok daha sakin çıkmıştı. Her zamanki gibi içimdekini dışıma asla yansıtmıyordum. Harika bir olaydı bu.
-Büşra ile aranızda geçen olayı duydum diyerek söze başladı. Cuma günü sebepsiz bir şekilde Büşra ile kavga çıkarmışsın ve Haluk bey yetişmese kızı az daha dövüyormuşsun . Senin bu konu hakkında söyleyeceklerin neler bakalım?
-İlk olarak siz beni biliyorsunuz ben hiçbir şeyi SEBEPSİZ yere yapmam.
Sesim sert çıkmıştı.
-Elbette biliyorum Hümeyra
-O zaman benim bir insana sebepsiz yere vurmayı bırakın bağırmayacağımı bile bilmiş olmanız gerekiyor ve bana hala bunu yaptın mı diye soru soruyorsunuz.
-Karar verirken iki tarafı da dinlemeliyim bunu da sen biliyorsun Hümeyra
-Evet elbette biliyorum hocam ( müdürümüz aynı zamanda bir öğretmen de olduğu için ona böyle de seslenirdik). Ama hitabetiniz yanlıştı. Haluk bey yetişmese kızı az daha dövdüğün İDDİA EDİLİYOR demeliydiniz. Sözleriniz beni direkt olarak suçlar nitelikte.
Müdür bey güldü.
-Evet Hümeyra çoğu zaman haklı olduğun gşbi şimdi de haklısın üzgünüm bunun için. Hemen sözlerimi değiştiriyorum. Cuma günü sebepsizce Büşra Ayboğan ile kavga ettiğin ve az daha Haluk bey yetişmese onu döveceğin iddia ediliyor. Bu konuda senin düşüncelerin neler? Oldu mu şimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting
Mizah"Belki de bazı şeylerin en güzel hali ile gerçekleşmesi için zamana ihtiyacı vardır" 🌵🌵🌵 -Şimdi gerçekten bazı insanlar sana kaktüs mü diyorlar? -Aynen oluyor öyle şeyler arada -Aslında çok da yanlış bir tabir değil senin için ama ben o "bazı" in...