28. Bölüm

677 87 40
                                    


-Merhabalar gençler diye bir kadın sesi geldi arkamızdan

Sesi tanımıştım ve asla arkamı dönmek istemiyordum ama yapmak zorundaydım. Yavaşça arkamı döndüm ve göz göze geldik ben ne kadar şaşırmamışsam o o kadar şaşırmıştı. Yani çok.

Kaşlarını kaldırdı ve duraksadı. Sonrasında kendisini toplayarak bize doğru, deniz, Zeynep ve benim olduğumuz, yere doğru yürüdü.

-Sen,sen şey değil misin? Kafası karışmışa benziyordu.

-Neyse ne dedi sonra umursamaz bir tavırla. Hoş geldiniz gençler ben bu işletmenin sahibiyim. Buradaki bir çok elbise benim tasarımımdır.

-Aaa ne güzeel dedi Deniz şaşırmış ve etkilenmiş bir şekilde.

Evrim hanım gülümsetmişti.

-İlgin mi var yoksa?

-Evet dedi Deniz moda ile ilgilenmeyi seviyorum.

-O kadar seviyor ki kendini riske atmayı göze alıyor dedi Zeynep ise kısık bir sesle.

Evrim hanım duymuştu tabi duyacağını ve bu garip bir şekilde onun hoşuna gitmiş gibi duruyordu.

-Çok güzel o zaman adın ne bakalım.

-Deniz

-Tamamdır Deniz seni hafta sonları bekliyorum o zaman buraya dedi gülümseyerek bana yardım edersin. Hem ilgin var hem de çok güzel giyinmişsin.

Söylediklerinde herhangi bir art niyet aradıysam da bulamadım. Garip bir şekilde...

Hatta eğer onu tanınmıyor olsaydım hoşuma bile giderdi bu kadın ki onu sadece 1 günle tanıdığım da söylenemezdi aslında ama ne yaparsınız bir kere yalan söylemişti bana ve ben bana yalan söyleyenlere asla güvenmezdim.

Deniz hemen elbette olur cevabını verdi Evrim hanıma hemencecik çok mutlu olmuştu belli ki. Ve ben o mutlu oldu diye ondan daha çok mutlu olmuştum.

-Tamam o zaman Emirin arkadaşlarıyla tanışmak istemiştim sadece dedi Evrim hanım.

Bana doğru baktı ve "yiğenime çok iyi bak" diyip göz kırptı ve bana gülümsedi arkamızda olan Emire selam vermeyi unutmamıştı. Sonrasında ise yanımızdan yürüyüp gitti

Daha önce çok kez olduğu gibi Evrim hanımın arkasından kala kaldım. Zaten bu aralar hep insanların arkasından kala kalıyordum.

Kızlar tekrar elbiselere bakmaya giderken emir yanıma yanaştı.

-Bu arada pardon Hümeyra bir şey diyordun sanki? Halam gelince yarıda kaldı sözlerin.

-Yok yok önemsiz bir şeydi zaten dedim ona doğru.

Son oynadığı turnuvayı hangi okulda oynadığını ne yapacaktım ki zaten. Saçma sapan bir soruydu. İyi ki duymamıştı sorumu.

-Siz nasıl isterseniz hanımefendi. Dedi ve Ahmetin oturduğu yere yöneldi.

Ben ise kızların yanına giderek onların beğendiği elbiseleri gözden geçiriyordum.

-Deniz dedim. Sana bordo rengi çok yakışır bunu al bence

-Ayyy Hümeyra ben de öyle düşünmüştüm biliyor musuun dedi vr elbiseyi üzerine tutarak bize gösterdi.

-bence de bu sana mükemmel olur dedi Zeynep.

-Ben o zaman bu elbiseyi denemeye gidiyorum dedi hemencecik

Zeynepe gelmişti sıra 2 kıyafet arasında kalmıştı ve bana soruyordu.

🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin