49. Bölüm

337 42 12
                                    

"GEÇ KALDIM, GEÇ KALDIM" diye bağırarak evin içerisinde koşturan geri zekalı sizce kimdi?

Elbette ki benden başkası olamazdı.

Kahvaltı edecek vakti bile bulamadan hemen asansör çağırıp aşağı indim. Neyse ki daha haluk amca gelmemişti de ben de apartmanın filmli camına bakarak başörtümü düzeltecek zaman bulabilmiştim.

Çok konstantre bir şekilde şalımı şekillendirmeye çalışırken kapının diğer tarafından gelen bir kahkaha sesi ürkmeme sebep oldu.

Sesin sahibi gülmeyi kesip kapıyı açtığında ise benim ürkmüş yüz ifademe bakıp tekrar kahkahayı bastı.

-Bak zaten geç kaldım benimle uğraşma belanı bulursun ertik dedim kızgın bir şekilde. O ise bu dediklerime de gülmeye devam etti.

-Ne o bugün pek bir neşeli Efe beyimiz dedim içten bir şekilde gülerek.

-Aynen öyle çooook neşeliyim bugün

-Nedenini de öğrenebilir miyim acep?

-Seni bu şekilde gülümserken görmek bile bir neden benim için. Ama sadece o değil. Seni gerçekten uzun bir zamandır ilk defa kafan rahat bir şekilde görüyorum. Hatta o kadar kafan rahat ki normalde beni görmezden gelen sen benimle şakalaşıp bana laf yetiştiriyorsun. Bundan daha iyisi şamda kayısı.

-Aynen öyle . Anonim çok uzun zamandır aklımı o kadar kurcalıyor ve hayatımı o kadar ele geçirdi ki ben bile bu rahatlığa ulaşmayı özlemişim. Bugün mükemmel bir uyku çektim gerçekten.

-Belli oluyor o dedi Efe göz altlarıma işaret ederek.

Ona öldürücü bakışlar gönderirken o kendini tutamayıp bir kahkaha daha patlattı. O kadar içten gülüyordu ki ben de o gülerken gülmeden duramııyordum.

Bu anonim gerçekten bizi manyak edip koymuştu. Aylar önce Efe ile bu şekilde sohbet edip güleceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.

Bir anda gülmeyi bırakıp aklıma takılan şeyi sordum hemencecik.

-Senin bu dönem son dönemin. Hangi üniversiteye gideceğine karar verdin mi?

- şu an gözlerime de kulaklarıma da inanamıyorum Hümeyra

-Ne var ne oldu ki dedim endişelenip etrafıma bakarken

-Ne olacak. Bana ilk defa benim hakkımda bir şey sordun. Bana cevap vermeyen kız benim üniversite tercihlerimi soruyor çok mutluyum dedi gülerek.

-Bak istersen eski halime dönmem bir saniyemi alır dedim şakayla karışık

-Yok yok iyi böyle dedi o ise

-Ben bundan sonra elimden geldiğince sosyal bir insanım dedim gururla. Değişecektim. Aklıma koyduğum şeyi her zaman yapardım.

-Bu halini ben de çok beğendim dedi gülerek . Sonra ise gülümsemesi soldu. Bilmiyorum aklımda makine ya da bilgisayar mühendisliği var ama bu şehirde bir yerlerden kazanabilir miyim bilmiyorum.

-Yani şehir dışında bir yerde okuyacaksın demek oluyor bu öyle mi ? dedim sakin bir şekilde, servis apartmana yaklaşırken. Eskiden olsa bu duyduğuma galiba şu anda üzüldüğümden çok çok daha üzülürdüm ancak şu an ne değişti de öyle büyük bir duygu patlaması yaşamadım bilmiyordum.

-Büyük ihtimal dedi sesi üzgün bir şekilde.

-O zamaaan güzel bir buluşma ayarlayalım bizim 8 silahşörle birlikte diye bağırdım servise doğru koşarken. Sesimdeki neşenin onu da neşelendirmesini istiyordum.

🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin