Hello guuuuyyyysss
Haydi bismillah bölüme geçelim
🌵🌵🌵
-Abi bunun içerisinde gavur ölüsü mü var yaaa?
Bununla beraber bir kahkaha patlatmıştım.
-Hayır yani sadece bir alet çantası bu kadar da abartmamak gerek diyorum ama içine ne koymuşlar bunun bu kadar.
-Ne bileyim ben dedim bir anda ciddileşerek hem senin burada ne işin var bakayım. YOTOROM YOPMOK OÇON MOHTOŞOM OKOLO SONONDO BOLDOM ne ya dedim onun kalın sesini taklit ederek.
-Valla sen ne dersen de uzun zamandır babam bir okula para yardımı yapmak istiyordu ama hangi okul bulamıyorduk o işte ben de küçük bir araştırma yaparak sizin okulu buldum ve işte buradayız. Hem ben sana sorucam sen bu kadar ağır çantayı nasıl taşıdın herkül müsün hulk mısın kızım.
-Konuyu değiştirmeyi kes Emir ya cevap ver ya da ben bu çantayı da alıp kaybolacağım.
-Tamam tamam. Dur aşağı inerken konuşuruz dedi ve o yine çantayı eline aldı ben de merdiveni. Beraber aşağı inmeye başladık yavaş yavaş.
-Sen bana bu konudan bahsedinc...
-Hangi konudan?
-Ya işte iftira atmış sana yakışmayan sözler kullanmış arkadaşın falan
-Arkadaşım değil.
-Her neyse bir dakika lütfen sesimi kesme. Neyse işte ben de araştırdım falan filan intermilan senin nerede okuduğunu buldum. Dediğim gibi biz zaten bir okula para yardımı yapacaktık iş için.
-Sen ona okul üzerinden reklam yapıyoruz desene.
-Neyse ne işte. Ben de bu okulu seçtim babam da beni gönderdi iş öğrenmemek ve insanlar arası ilişkimi güçlendirebilmem için.
-Hmm
-Fabrikada onun yardımcısı olacağıma inanıyor hala ama tıp okuyorum ben bir türlü kabullenemedi. Öyle sonra ben de babamın adamlarından aldım yanıma şu mobese kayıtlarını alabilmek için.
Bir anda ona doğru döndüm çünkü beni umursamıyor sanmıştım onların evinde ve göz göze geldik bu sayede.
Keşke yapmasaymışım çünkü bu kadar yakından gözlerinin mavisi ve o şaşkın ama tatlı bakışları bana muhteşem bir şekilde göz kırpıyordu
Hemen kendi önüme döndüm buna karşılık ben ise.
-Efendim?
-Ne diyorsun ya.
-Az önce bir anda baktın ya bana bir sıkıntı mı çıktı?
-Yoo nereden çıkardın at onu çıkart aklından saçma sapan şeyler dedim ben de kendimi tutamayarak. İfşa olmuştum.
-Tamam dedi ve ikimiz de uzun bir süre sessiz kaldık.
-Madem bu kadar ciddi olabiliyorsun neden yaşına göre davranmamıştın cuma günü benim yanımda?
-Hayat ciddi olmak, somurtmak, mutsuz olmak için çok kısa Hümeyra gerçekten mutluluk yaymak istiyorum Ben insanlara onları güldürmek istiyorum.
-Hmm,yani herkese karşı mı böylesin?
-Nasıl yani?
-Yani herkese mi bana davrandığın gibi davranıyorsun demek istiyorum.
-Hayır desem bir sorun çıkar mı?
Bu sefer nasıl yani demek benim sıramdaydı
-Nasıl yani?
-Yani demek istiyorum ki leydim sadece size karşı o muhteşem yanımı gösteriyorum. Sadece size şakalar yaparak o güzel gülüşünüzü görmeye çalışıyorum hatta sadece sizin için babamın adamlarını ikna edip o kadar yolu geldim ve sadece sizin başınız beladan kurtulsun ve artık bu salak saçma durumla uğraşmayın diye bununla ben uğraşıyorum desem benim ağzıma ayakkabınızı sokmaya çalışır mısınız ya da beni pencereden atmaya?
-Muhtemelen evet dedim bu dediklerine karşılık. Onunla göz göze gelmemeye çalışıyordum ve merdiveni sıkmaktan eklem yerlerim bembeyaz olmuştu.
-Hmm o zaman bunu saklamam daha doğru olur herhalde çünkü sizin gazabınızdan korkuyorum leydi Hümeyra. Yani sorunuzun cevabı evet herkese karşı böleiiim sadce sna krşıı değill ailevi sorunlrım vr benim oluyor leydi Hümeyra.
2.kahkahamı da patlattıysam olay hiç iyi bir yere gitmiyor demektir ki malesef 2. Kahkahamı da patlatmıştım.
Ne kadar belli etmesem bile bu davranışından dolayı baya memnun olmuştum. Beni yarı yolda bırakmamıştı. Ve benim için çabalıyordu.
-Gerçekten benim için bu kadar şey yapmana gerek yoktu Emir. Yok yani teşekkür ettiğimden değil de şimdi sürekli başıma kakacaksın yaptıklarını o yüzden diyorum yani.
Bana imalı bi bakış attı ve biz de o sırada sonunda zemin katına inebilmiştik okulun.
-Mehmet amca getirdim merdiveni.
-Çok teşekkür ediyorum kızım. Aa bu delikanlı da kim böyle hem de alet çantasını da getişmişsiniz iyi oldu dedi
-Merhaba efendim ben Emir yargın sizinle tanıştığıma çok memnun oldum.
-Ben de oğlum ben de sağol kızcağıza yardım etmişsin. Hepsini kendi getirecekti yoksa.
Ben Mehmet amcaya kızgın bir şekilde bakınca
-Yok yani getiremez diye değil de her şeye yetişmeye çalışıyorsun kızım yorulma diye söyledim. Ben de onun bu düşünceli sözlerine karşılık yumuşayıp gülümsedim.
-Haydi çocuklar iş başa düştü dedi Mehmet amca ben de onun bu sözüne karşılık hemen hareketlendim.
Takım çantasını açıp tornavida ve İngiliz anahtarını bulmaya çalışırken gözüm Emire kaydı o ise put gibi duruyor bizi izliyordu ayakta.
-Eee Emir ne diye bekliyorsun öyle bir şey mi sipariş ettin?
-Yoo
-Gel o zaman da yardım et Mehmet amcayla bana.
-Nasıl yani? Ben mi yardım edeyim?
🌵🌵🌵
E bi zahmet sen et Emir kdkdnaşmdösmdmd
Tatlış bir bölüm oldu bence
Her zaman #teamemir
Sizi sevirem kendinize iyi bakın
Bölüme vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen yorumlarınızın hepsini teker teker okuyorum ve mutlu oluyoruuuum.
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting
Umor"Belki de bazı şeylerin en güzel hali ile gerçekleşmesi için zamana ihtiyacı vardır" 🌵🌵🌵 -Şimdi gerçekten bazı insanlar sana kaktüs mü diyorlar? -Aynen oluyor öyle şeyler arada -Aslında çok da yanlış bir tabir değil senin için ama ben o "bazı" in...