Selamun aleyküm dostlaaaaar.
Gününüzü 1 den 10 'a kadar puanlayın bakalım
Hadi size iyi okumalarrrrr
Bismillahirrahmanirrahim
🌵🌵🌵
İkimizin de gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Hatta ben o kadar korkmuştum ki yerimden hareket dahi edemiyordum.
İlk söz oğlandan geldi
-Boğada ne yapoğon? Sönü eve köm aldöğ?
-Ne?
1 dk dedi eliyle göstererek ve çıktığı kapıdan tekrar girdi. Ağzı ful diş macunu ile dolu olduğu için konuşamamıştı.
İçimden haram kızım haram haram diye geçiriyordum ve sıvışsam ne olur ki diye düşünüyordum.
O sırada tekrar çıktı banyodan. Üzerine tişört giymiş ve dişlerini tam olarak fırçalamıştı.
-Burada ne arıyorsun? Seni bu eve kim aldı? Oh be şimdi oldu haaa ağzında diş macunuyla da hiç konuşulmuyor.
Biraz duraksadım. Çok garip bir tipti. Kim odasında hiç tanımadığı bir insanı görüp hala muziplik peşinde olabilirdi ki.
-Annen aldı eve beni bilmiyor musun bugün veliler günü zımpırtısı yapıyorlarmıymış neymiş, dedim sesimin titremediğine dikkat ederek. Neden bu kadar heyecanlanmıştım bilmiyorum.
Kaşları çatılmıştı
-Annem mi aldı? Ne saçmalıyosun sen ya. Ne annesinden bahsediyosun.
Söylediklerine sinirlenmiştim. Sanki yalan söylüyordum da beni eleştiriyordu.
-Ben sana hesap vermek zorunda değilim. Kendini ne sanıyorsun sen yok ne saçmalıyosun falan? Yürü git kendi annene sor artık ne yaptığını. Ben ııı sadece şey şeyi hıh banyoyu arıyordum. Ama o kadın o kadar misafirperver ki bize lavabonun yerini göstermeyi bile akıl edemedi.Dedim yüzüne bakarak.
( Yalan günahtır arkadaşlar biliyorsunuz ben sadece başım beladan kurtulsun diye çoook masum küçük beyaz yalanlar söylüyorum :))Bu sözlerimden sonra çatılmış kaşlarının biraz yumuşadığı gözümden kaçmadı.
-Adı ne "o kadının"
-Hmm Evrim İşler "HANIM" - derken sinirim hala geçmemişti
-Ya yine mi bu bıkmıyor da anlamıyorum kendini ne sanıyor. Evimizi de ele geçirdi şu hale bakar mısın. Diye mırıldandı
Sonra gözlerini bana dikti. Ben de onun mırıldandığı şeyleri duymamış gibi yaparak kapıya yöneldim.
-Neyseeee banyonun burası olmadığını anlamış olduk. Daha fazla da rahatsız etmeyeyim seni hadi iyi günler diyip kapı koluna asıldım
Arkamdan :
-Bir dakika dur diye aceleci bir ses geldi. Ben de kapı kolunu bırakıp yavaşça arkamı döndüm
-İstersen yarım edebilirim yani şey, ımm şey konusunda lavaboyu gösterebilirim
-Gerek yok ben kendim bulabilirim
Dediğimde ise sırıtmaya başladı.
-Demek bulabilirsin ha? Pek sanmıyorum çünkü eğer bulabilseydin burası bir banyo olurdu
Gözlerimi kıstım. Yine kendim olmuştum. Ciddi, ruhsuz kız. Ona doğru 3 4 saniye boyunca boş boş baktım ve odadan çıkarken kapıyı kapatarak onu arkamda bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting
Humor"Belki de bazı şeylerin en güzel hali ile gerçekleşmesi için zamana ihtiyacı vardır" 🌵🌵🌵 -Şimdi gerçekten bazı insanlar sana kaktüs mü diyorlar? -Aynen oluyor öyle şeyler arada -Aslında çok da yanlış bir tabir değil senin için ama ben o "bazı" in...