Gerçekten muhteşem zor ve inanılmaz bir gün geçirmiştim.
Emiri düşündükçe başıma ağrılar giriyor, aklıma romeo ve julieti taklit ettiğimiz anlar gelince ise kahkahalara boğuluyordum.
Ev halkı benim bu "gereksiz" neşeli tavrımı fark etmişti elbette.
Bu konu hakkında bana soru soran ilk kişi Ahmet oldu.
-Ne oldu Hümeyra bugün biraz neşelisin bakıyorum dedi neşelisin kelimesine vurgu yaparak.
-Yoo sana öyle gelmiştir dedim ben de.
-Hmm dedi ve yemek yemeye devam etti.
-Ne oldu o sizin iş arabayı yaptılar mı babamgil hala yok.
-Yok ya en erken haftaya verebilirlermiş arabayı dedi Ahmet.
Dalmıştı. Araba kazasını düşünüyordu besbelli.
Omzuna dokunduğum zaman da irkilerek bana baktı ve gergin yüzümle karşılaştı.
-Hayır Hümeyra. Aklım almıyor ya bir şey olsaydı Hiraya bana anneme babama. Allah korudu gerçekten. Annemin az daha aklı çıkacaktı. Onlarsız ne yapardım?
-Onlarsız ne yapardım dedme Ahmet. Allah rızası için deme. Yoksa onlarsız yaşamayı öğretir sana hayat. Neyse o kötü düşünceleri at kafandan bak bana bakayım dedi yüzğnü bana çevirirken.
-Gül birazcık ya ne bu 2 3 gündür efsunlu efsunlu tavırlar bıktım be.
-Ne yapayım Hümeyra.
-Bir şey yapma. Bak ne diyorum ben çarşamba günü bizim arkadaşlarla beraber kıyafer mi ne almaya gidecez. Sen de gelmek ister misin?
-Yani bilmiyorum ki.
-Dur bi beni dinle diyerek ona bugün başımdan geçen olayları. Büşra olayını ve Emirin bizim okula yatırım yapma olayını anlattım. Onunla nasıl karşılaştığımızı da aynı şekilde.
-Yok artııııık dedi. Keyfi yerine gelmiş ve gıybet mode on olmuştu.
-Ya işte bu Emir de bizim kızlarla konuşmalarımızı duydu. Biz tekstil fabrikası işletiyoruz siz gelin size indirim yaparım falan filan dedi biz de öyle yapıcaz. Sen de gelsene işte.
-Yok yoook ben arkadaşımı yalnız bırakmam oralarda şehir merkezlerinde zaten. Bu Emir fazla ilgili sana karşı ama hadi hayırlısı bakalım dedi.
-Arkadaşımı kıskandım demiyorsun da dedim yüzüne
-Yoo ne kıskanacam ben sadece onunla oralara gitme sana bir şey falan yapar diye diyorum dedi.
-Kesin öyledir dedim gülerek. Neyse ne geleceksin yani değil mi?
-Tabi kii dedi ve avuç içlerini bana doğru uzattı. Ben de bir beşlik çaktım.
Onu bu halde görmeyi özlemiştim. Araba kazasından sonra psikolojisi bozulmuştu. Her zaman o bana fedakarlık yapıyordu bir kez de ben ona yapmalıyım.
O sırada Ahmet ile yemek yediğimiz mutfağa annem girdi.
-Ne yapıyorsunuz bakalım burada dedi
-Ne yapalım Şükran teyze yemek yiyoruz dedi Ahmet de anneme karşılık.
-Anne bir şey soracağım. Benim elbisem yok da hani bu hafta sonu da düğün var o yüzden okuldaki arkadaşlarımla elbise almaya gitsem olur muu?
-Tabi olur kızım ama başınızda ki...
-Ben Hümeyra ve arkadaşları ile giderim Şükran teyze sen hiç merak etme dedi Ahmet annemin sözünü keserek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌵ÇÖL ÇİÇEĞİ🌵~Çeyrek Texting
Humor"Belki de bazı şeylerin en güzel hali ile gerçekleşmesi için zamana ihtiyacı vardır" 🌵🌵🌵 -Şimdi gerçekten bazı insanlar sana kaktüs mü diyorlar? -Aynen oluyor öyle şeyler arada -Aslında çok da yanlış bir tabir değil senin için ama ben o "bazı" in...