1 - Kennis maken

360 8 7
                                    

Oke, maar eens kijken hoe ik dit volhoud.. lief dagboek, NEE DAT GA IK NIET DOEN!
uhm, ik geef je wel geen naam. Ik bedoel het is niet dat je zindelijk wordt. Nee weet je wat, ik noem je Bo. Ik stel mezelf wel even aan je voor. Met een paar feitjes:
- Ik ben Nienke
- ben 15 (bijna 16)
- woon in Nijmegen
- single as hell :)
- teken graag
- heb een zus (Femke, 18) en broertje (Lucas, 14)
- zit op motorcross

Dat was het eigenlijk wel hahaha

Je bent niet mijn eerste dagboek, nouja ik noem je notities dagboek klikt zo zoetsappig. Lol. Maar je bent mijn tweede, ook leuk. I guess..
In ieder geval, ik beleef nogal wat dingen. Dilemma's, boosheid, liefde. En nu, nieuwe buren. GADVER!
Ik zal even uitleggen waarom: mijn slaapkamer raam (ik heb er maar 1) zit tegenover dat van de buren. Eerst woonde Sem er, meer dan een kennis maar echt een vriendin vriendin ook weer niet. Als je begrijpt wat ik bedoel, nice. En wij lieten gewoon de gordijnen open, boeie als een van ons elkaars tiet zag. We hebben allemaal tieten. Maar nu moet ik het gordijn dicht gaan doen omdat ik die persoon niet ken. Je zal wel denken: wat is je probleem? Ik meen het, het irriteerd me. OMG! straks komt er een jongen in die kamer! Shit, daar had ik nog niet over na gedacht tot nu! Omg.. help!

Ik ben bezig om pap en mam over te halen voor een scooter voor mijn verjaardag. De kans dat het mag is 90%. Het zijn nu alleen de kosten en het vertrouwen dat ik me aan de juiste snelheid houd wat ze laat twijfelen. Maar ik houd je op de hoogte!!

Voor nu, truste <3

------------------
Hoi!
Ja, een nieuw verhaal!! En nu al ;)
Maar dan is er vast een beginnetje, het is niet lang maarja voor nh maakt dat niet uit. En ook nu geldt: als je ideeën hebt, laat het weten in de comments!
Liefs <3

Take NotesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu