herkese merhaba. Umarım hikayemi beğenirsiniz.
Savaş beyin mesajından sonra ne yazacağımı düşünüyordum. Sahiden neden ona yazmamıştım.
Utanmıştım. Ne diyecek ne yapacaktım bilmiyordum. Mesajı atalı daha yeni olmuştu. Ve ben hala ne yazacağımı Elimdeki telefonum yavaşça kapanıyordu.
Bunu görmemle telefonu açmış ve mesajımı bakmıştım.
Aptal lavin! Hemen bakma.
'Size ihtiyacım yok bir daha görüşmeyelim ayrıca maaşımı da istemiyorum lütfen benden uzak durun.'
Diyerek mesajı atmıştım. Galiba Şuan olayı daha boktan bir hale getirmiştim. Zaten manyaktı neden bu kadar zorlamıştım ki.
İçimden Allah'ıma umarım uyumuştur da görmemiştir diye dua ediyordum.
Kesinlikle kabul olmayacaktı....
Yatakta cenin pozisyonundaydım. uykuya dalmak üzereyken evin kapısı sert bir şekilde çalmaya başlamıştı. Yatağımdan fırlamış odamdan çıkmıştım. Annem babam ise odalarından çıkmış bana bakıyordu. Birbirimize bakıyor ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.
Kapı hala hızlıca çalıyordu. Kapıya doğru gidiyordum ki babam kolumu tutmuştu.
'Kızım ben açarım dikkatli olalım.'Demişti.
Haklıydı beni korumak istiyordu. Kırılma derecesine gelmiş kapıyı yavaşça açmıştı. Karşımda ise hiç beklemediğim kişi savaş bey vardı.
Üstünde siyah takım ellerinde deri eldiven arkasında bir ton adamla bana deli bir şekilde bakıyordu. İkimiz de birbirimize bakıyor ama en çok korkan ise bendim.
Babam
'Gece yarısı ne bu terbiyesizlik dingonun ahırımı lan burası' demişti.Savaş bey ise daha da delirmiş şekilde babama bakıyordu.
' kızını almaya geldim.' Demişti. Ne bu adam manyak mıydı!
Babam dehşete düşmüş bir şekilde bana bakıyordu.
Savaş bey ise bana doğru gelmiş kolumdan tuttuğu gibi beni sürüklemeye başlamıştı. Annem babam bana bağırsa da önlerindeki adamlar onları engelliyordu. İri adam beni umursamıyor gibiydi.
Kapıyı açmış beni bindirmişti. Kendisi de arabaya binmiş hızlıca arabayı sürmeye başlamıştı. Titriyordum. Yanımdaki manyak beni kaçırmıştı hemde bir gece yarısı. Annem babam meraktan çatlayacaktı.
Umarım adamlar anne babama bir şey yapmazlardı. Yanımdaki kızgın boğa burnunda soluyordu. Bir tek kelimemle öldürecekmiş gibi hissediyordum.
Sessizdik.....
Be diyecekmişiz bile bilmiyorduk belkide. Ne ben ona bakıyordum ne o bana bakıyordu.
Sanki ben onun yanında değişmiş daha demin o beni kaçırmamış gibi duruyordu. Son hız gidiyorduk bu beni ürkütüyordu. Evine yaklaşmıştık. hayra alamet değildi bunu biliyordum. Evin önüne arabayı park etmiş arabadan inmişti. Benim kapımı açıp beni kolumdan sürüklemeye başlamıştı. Kapıyı çalmak yerine anahtarla açmıştı kapıyı. Umarım evde birileri vardır diye dua ediyordum.
Kolumu sıkıyordu. Bende kolumu kurtarmaya çalışırken bana dönüp 'seni gebertirim.' Demişti. Kükremişti resmen. Salonun ışığı açılınca o yöne bakmıştım.
Ayşe abla oradaydı. Yanımıza gelip bana hala bakan adamı sakinleştirmeye çalışıyordu. Nafile onu dinlemiyor beni yiyecekmiş gibi bakıyordu. Kolumu daha da sıkıp beni odasına götürmeye başladı. Çok korkuyordum bu adamın ne yapacağını bilmiyordum. Odasınının önüne gelip kapıyı açmış beni odaya ittirmişti. Yüz üstü yere düşmüştüm. Avuçlarım halıya sürtünmüştü. Canım acımıştı. Saçımdan tutup kendisine bakmama zorladı. Deli gibiydi korkuyordum ondan.
gözümden ilk damla yaşım düşmüştü. Nasıl böyle bir manyakla bi arada olmuştum ki.
'Bu odadan çıkmayacaksın duydun mu beni en kısa zamanda evleneceğiz.' Bağırmıştı bana.Ne saçmalıyordu bu.
'Seninle evlenmeyi bırak aynı ülkede olmayı bişe istemem.'demiştim
Şuan uyuyan bir Aslan'ı tamamen uyandırmıştım. Bana daha da eğilip tıslamaya başlamıştı.
'Ne dedin sen yeniden desene.' Demişti. Ağzımı açmayınca saçıma daha da asılmıştı. Ayağa kalkıp giyinme odasına doğru gitti. Ben ise aynı yerde duruyordum. Ayağa kalkarsam zarar verecek diye korkuyordum. Aradan ne kadar geçti bilmiyordum.
Kapı sesi açılmış bana bakan adama bakmıştım. Üstünü değiştirmişti. Yerimden kıpırdamamıştım. Yanıma gelip eğilmişti. Ona bakmıyor yere bakıyordum. Kolumdan tutup yatağa ittirmişti. Kalkıcakken üstüme doğru yatmıştı. Kafası göğsümdeydi.
' ne yapmaya çalışıyorsun.' Dedim.
Eliyle ağzımı kapattı. 'Sus ve uyu delirtme Beni.' Demişti.
Ağzımı açamamıştım. 'Saçımla oyna.' Demişti. İlk garipsesem de gür saçlarıyla oynamaya başlamıştım. Bu onu daha da mayıştırmıştı. Ben ise sadece düşünüyordum. Ne yapacaktım bu adamla bu adam bana zarar verirdi. Biliyordum. Bu gece gözüme uyku gitmeyecekti...
Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar yeni bölüm istiyorsanız yazın.
İnstagram: ayşe.gulcuha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİRİ
Genç Kız EdebiyatıKırılgan bir köprüde eve doğru gidiyorum. Ona ulaşmazdım,sesim ve cümlelerim ona ulaşamazdı. Anlamazdık birbirimizi.... Ne ben onu ne de o beni anlardı. Belki de seviyorduk birbirimizi ama farklı bakıyorduk hayata... Onu çok seviyordum. Her bir zerr...