Han Felix'in konuşmasıyla elindeki psikoloji kitabını bırakmıştı. Bu olayın psikolojik bir olay olduğunu düşündükleri için psikolojik hastalık arıyorlardı.Ama gözlerinin renginin değişmesini açıklayabilecek bir olay olamazdı. Jisung tüm bedeninin titrediğini fark ederken Felix endişeli gözlerle Jisung'u izliyordu.
O sırada Minho ve Changbin kütüphaneye gelmiş Han'ın yüzünü görebilecekleri bir masaya oturmuşlardı.
Minho Han'ı işaret ederek konuştu "Bak işte bu benim sincabım.".
Changbin sorgulayan bakışlarla Minho'ya baktığında Minho yanlış bir şey dediğini fark etmişti.
"Şey işte kuklam." Changbin anladım dercesine başını salladığında Jisung'un korktuğunu fark etmişti.
"Çocuk çok korkuyor. Neden ki?" Minho Changbin'in söylediği şeye omuz silkti.
"Birazıcık kendimi yanlış tanıtmış olabilirim." diyerek nedenini açıklamıştı.
"Nasıl bir yanlış tanıtma?" Changbin tek kaşını kaldırıp Minho'ya soru sorduğunda Minho bakışlarını yere indirdi.
"Ya şey... İşte şey... İşte" cümleyi toparlamaya çalışıyordu ama pek becerebildiği söylenemezdi.
"Ney işte?" Changbin olayı daha çok merak etmeye başlamıştı.
"Kuklacıların iyi yönlerinden çok kötü yönlerini göstermiş olabilirim. Mesela gözünü korkutmak için onu gecenin 1'inde ayakkabısız ve ceketsiz dışarı çıkartmak gibi." Changbin elini alnına vurup sen iflah olmazsın bakışını attığında Minho eliyle 'azıcık' işaretini yapıyordu.
Changbin Minho'yla uğraşamayacağını anladığında Jisung'a geri baktı. Onlara arkası dönük bir şekilde oturan sarı saçlı çocuk arkasını döndüğünde göz göze geldiler. Felix Changbin'e gülümseyip arkadaşına geri dönmüştü.
Changbin Felix arkasını dönünce Minho'ya baktı "Sen Lee Felix'in arkadaşını mı kuklan yaptın?" fısıldayarak konuşmaya dikkat etmişti.
Minho umursamazlıkla başını salladığında gözünü Jisung'un üzerinden çekemiyordu.
"Gerizekalı sevdiğim çocuğun arkadaşını nasıl kuklan yaparsın?" Minho'nun ağzı yavaş çekimde açılırken kafası da aynı yavaşlıkla Changbin'e dönmüştü.
"SEN ONDAN MI HOŞLANIYORSUN?" Sesinin ayarını ayarlayamadığı için biraz fazla çıkmıştı.
Felix ve Jisung dahil birkaç kişi onlara baktığında Changbin utandığı için başını eğmiş masanın altından Minho'nun karnına yumruk atmıştı.
Minho acıyla dudaklarını birbirine bastırdığında gülüşünü engelleyememişti. Neyse ki Felix olayı anlamamış geri Jisung ile ilgilenmeye başlamıştı.
"Eline megafon vereyim daha çok bağır istersen Lee Know." son söylediği kelimeleri vurgulayarak söylemişti Changbin.
Minho çevresine bakıp birinin onları duyup duymadığını baktı. Neyse ki kimse duymamıştı. Ardından Changbin'e çatık kaşlarıyla bakmıştı.
"Ya biri duysaydı. Bana gerçek adımla niye sesleniyorsun?" Changbin omuz silkti. Bu sen kaşındın demenin başka bir türüydü.
İkisi kütüphaneden gitmeye karar verdiklerinde Jisung ayağa kalkıp kütüphanenin masal kısmına gitmişti.
❄️
Lise kütüphanesi olmasına rağmen birkaç tane masal kitabı bulunuyordu. Kuklacılar hakkında da olmasını ummuştu Jisung.
"Kuklasına Aşık Olan Kuklacı" adlı kitabı görünce sevinmiş eline alıp Felix'in yanına gitmişti.
Kuklacılar hakkında bilgi öğrenmesi gerekiyordu değil mi? Felix eline kağıt ve kalem alıp kuklacılar hakkında bildiklerini yazmaya başlamıştı.
Jisung'a bakıp "1.madde" dedi. Ardından kağıda aklına gelen şeyi yazdı.
1.Kuklacılar kuklalarının zihnine girdiğinde kuklaların gözü sarıya dönüyor.
Maddeyi yazıp kafasını kaldırdı. Jisung'un kitabı okumaya başladığını fark etmişti. Jisung dikkatini çeken paragrafı okuduğunda Felix kafasını sallayıp 2. madde olarak onu yazmıştı.
2.Kuklacılar kuklalarının zihinlerine girdiklerinde kuklalarının gözünden dünyayı görebilir, yediği şeyleri tadabilir, kokuları koklayabilir veya acıyı hissedebilirler.
Felix Jisung'a geri baktığında masalı aşırı ciddi bir yüz ifadesiyle okuduğunu görmüş ve bunu komik bulduğu için gülmüştü. Jisung arkadaşının güldüğünü görünce kendi de bu haline gülmeye başlamıştı.
Dışarıdan bakan bir insan bu durumu aşırı saçma bulabilirdi ama şu an Felix ve Jisung için aşırı mantıklıydı.
Gülmeyi bırakıp ciddiyetle işlerine döndüler. Jisung'un dikkatini başka bir paragraf çektiğinde bilgiyi Felix'e verdi. Felix de onu kağıda yazdı.
3.Kuklacılar 5 yılda 1 yaş aldıkları için büyüme hızları, nasıl büyüdükleri, olgun veya küçük gösterme olayları insanlardan tamamen farklıdır.
Bu paragrafı ikisi de anlamamışlardı. Bilgi diye baktıkları kitap masal kitabı olduğu için tüm bilgiler doğru olmayabilir diye düşünüyorlardı.
Jisung bilgi olarak olmasa bile çok fazla dikkatini çeken bir paragrafı sesli okumaya karar vermişti.
"Bm kuklası Jseph'i tüm kalbiyle sevmeye başladığını anladığı an kendini Jseph'in beyninde buldu. 'Jseph' dedi tüm sevgisini bir kelimeye verirken Jseph bir anda zihninde beliren kuklacısının sevecen sesini garipsemişti. 'Ben sanırım sana delicesine aşığım.'"
Jisung paragrafı okuyup gülümseyerek Felix'e bakmıştı. Ardından "4. madde olarak bir kuklacı kuklasına delicesine aşık olabilir yazmalısın." demişti.
Felix bu duruma gülerek 4.maddeyi yazmıştı. Yazarken de konuşmayı ihmal etmemişti. "Düşünsene o da sana aşık oluyormuş."
4.Bir kuklacı kuklasına delicesine aşık olabilir (?)
🗣️👤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Puppeteer
Fanfic» İnsanların haberi olmadan insanlarla beraber Dünya'yı paylaşan kuklacılar yaşamak için kuklaya ihtiyaç duyarlar. Kuklacı Minho, tek arkadaşı dışında kimseyle konuşmayan ve anksiyetesi olan Jisung'u kuklası seçer. Peki bundan sonra ne olacaktır? ...