8

2.8K 467 121
                                    


   Felix, Jisung'un Lee Know'la olan konuşmalarını öğrenmiş eğer bir daha böyle bir şey olursa direkt kendisine yazmasını istemişti.

  Olayın üzerinden 2-3 gün geçmesine rağmen Lee know ortalarda gözükmüyordu. Jisung meraklanmaya başlamıştı.

  Neden bilmiyordu ama onu tanımak kim olduğunu öğrenmek istiyordu. Gerçekte nerede karşılaştıklarını da merak ediyordu.

Okula giderken bunları düşünüyordu. Heykel çocukla geçenlerde karşılaştığı sokağa vardı. Yine aynı yerde kedileri beslediğini gördü.

  3 tane kedi vardı. İkisi turuncu biri koyu griydi.

  Yine yanından geçip gitmeyi düşünmüştü ki heykel çocuk arkasına döndüğünde göz göze gelmiş. Heykel çocukta ona el sallamıştı.

Bu hareketiyle kendini cesaretlendirmek için içinden "Jisung çocuk seni yemeyecek git yanına konuş" demişti.

Bir saniye bile geçmeden kendini duvar kenarına çömelen Minho'nun yanında bulmuştu. Minho Jisung'a bir bakış atıp kedilere geri dönmüştü. Etraf sıcaklaşmış mıydı?

  "Adları var mı?" Minho'nun hemen yanından yere eğilirken sormuştu Jisung.

  Minho bi süre nefesini tutmuş soruyu algılayamamıştı. Neyse ki Jisung kendine 'nereden geliyor bu cesaret' diye kızmaktan Minho'nun bu hallerini fark etmemişti.

  Minho soruyu algıladığında kedileri göstererek tanıtmaya başlamıştı. İlk koyu griyi göstermiş "Bu Dori" demişti. Ardından burnunda turunculuk olanı gösterip"Bu doongie" geriye kalan kediye de "Bu da Soonie" demiş konuşmasını bitirmişti.

  Jisung anladım dercesine başını sallamış kedilerden hafif korkarak Minho'nun yanına çömelmişti.

  "Sevmek ister misin?" Diyip Jisung'a çevirdi bakışlarını Minho. Gözleri 3 saniye kadar birbirine takılı kalsa da ikisi içinde saatler gibi gelmişti.

  Jisung "Ya tırmalarlarsa?" diyerek doongie adındaki kediye bakışlarını çevirmişti. Kediler şu an önlerindeki yemleri yemekle meşgullerdi.

  Minho Jisung'un korkusunu geçirmek için bir kediyi sevdi. Severken yüzünde tarif edilemez bir gülümseme belirmişti. Jisung bunu fark edip okula gidince bu gülümseyi çizebilmek için beynine kazımıştı.

  "Bak tırmalamıyor" diyip kediyi sevmeyi bırakmış Jisung'a dönmüştü. Jisung aslında kedilerden korkmuyordu sadece kedilerin pençelerinden korkuyordu.

  Bir an gelen cesaretle elini uzatıp kediyi sevmeye başlamıştı. Kedi mutlu olduğunu belli eden sesler çıkarırken daha fazla sevilmek isteyip Jisung'a doğru hareketlenmişti.

  Kedinin o hareketiyle her şey aniden oluşmuştu. Jisung kediden irkilip kendini geri çekmiş yerde çömelmiş olarak durduğu için dengesini kaybetmişti.

Yere düşmemek için elini Minho'nun omzuna koymuş Minho'nun dengesini de bozmuştu. Minho refleksle elini Jisung'un arkasına koyarken kendilerini yerde bulmuşlardı.

  Kedilerde korkup ortamdan uzaklaşmışlardı. Jisung olayın etkisiyle gözlerini sımsıkı kapattığı için tek gözünü açmış. Güvende olduğunu anlamıştı.

  Minho olayı fark edip gülmeye başladığında Jisung kolu omzuna sarılı çocuğun gülmesiyle utanmıştı.

Bir süre sonra o da gülmeye başladığında yanlarından geçen insanlar uzaylı görmüş gibi onlara bakıyorlardı.

İkisi bir süre daha gülüp yerde yatmayı bırakmış oturur pozisyona geçmişlerdi. Minho kolunu yanındaki kuklası olan çocuktan çekip aynı kolu el sıkışmak için uzatmıştı.

  "Ben Lee Minho. Ortalama 1 yıldır aynı sınıftayız ama hala tanışmadık." Diye konuştuğunda Jisung Minho'nun uzattığı eli sıkıp "Ben de Han Jisung" demişti.

  Minho içinden 'biliyorum' diye geçirirken Jisung Felix dışındaki biriyle ilk defa bu kadar güldüğünü fark etmişti.

Birbirlerine hipnotize olmuş bir şekilde bakarken ellerini hala çekmemişlerdi.

  Chan,Minho ve Changbin'le yaşadığı apartmandan çıktığında yerde oturan Minho'yu fark edip yanlarına "Hayırdır uzaylı mı gördünüz?" diyerek gelmişti.

  İkisi de sesin geldiği yere dönmüş orada o şekilde oturduklarını bu sayede fark etmişlerdi. Minho ayakta dikilen Chan'ı boş eliyle işaret edip "Bu da benim Chan" demişti.

  Jisung son günlerde bu adı çok fazla duymaya başlamıştı. Ne kadar çok Chan vardı?

  Ellerini hala çekmediklerini hatırlayıp çekmiş ardından ayağa kalkmışlardı.

Minho Chan'a dil çıkarıp yanına giderken Jisung'ta ortamdan uzaklaşmanın iyi olacağını düşünüp okula ilerlemeye devam etmişti.

  Minho Jisung'un arkasından bakakalırken Chan duruma gülüp şakasına "Noldu aşık mı oldun?" diye sormuştu.

  Minho bakışlarını Jisung'un sırtından almadan konuşmuş Chan'ı şaşırtacak bir şey söylemişti.

  "Bu çocuk benim kuklam"

🗣️👤

   

Puppeteer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin