Tüm bu olaylar olmadan 15 dakika önce Chan evine gitmişti. Evin içinde birkaç kez bağırıp mutfak dolaplarını bile kontrol ettikten sonra Changbin ve Minho'nun evde olmadığını anlamıştı.Bu nedenle Minho'yu aramış birkaç kez çalsa da cevap alamamıştı. Ardından Changbin'i aramıştı.
Changbin ağladığından dolayı elini yüzünü yıkamaya gittiği sırada telefonu çalmış Felix'te telefonu açmıştı.
Chan tanımadığı kalın ses karşısında şaşırırken Felix Chan'ın aksine onu tanımıştı. Minho ve Changbin'in yanında olduğunu söylediğinde Changbin salona dönmüştü.
Changbin Chan'ın aradığını öğrenince ufak çaplı kalp krizi geçirmişti. Chan disiplinli bir insandı ve bir kuklacıyla kuklanın aynı evde olduğunu öğrenirse kızardı.
Küçükken gittikleri kuklacılar okulunda öğrendikleri kurallardan biri de kuklacı ve kuklasının özel ortamlarda yalnız bulunmalarının yasak olduğuydu.
Yasak olmasına rağmen çok fazla çiğnenen bir kuraldı.
Felix ağzından Jisung'ların evinde olduğunu kaçırınca Changbin hızlıca telefonu almış Chan'a durumu açıklamaya çalışmıştı.
"Chan abim nasılsın iyi misin?" Chan bu dediklerinin üstüne gözünü devirip "Ne yapıyorsunuz orada? Minho nerede?" diye sormuştu.
"Minho..." Ne yalan uyduracağını düşünmeye çalışıyordu. Chan zeki bir insan olduğu için yalan söyleyeceğini zaten biliyordu.
"Tamam sus. Konum at ben sizi arabayla almaya gelirim yolda konuşuruz." Changbin mecburi bir şekilde konumu Chan'a atmıştı.
Chan'ın bu kadar korumacı davranması onu yoruyordu. Gerçi o da haklıydı. Minho'nun ailesi insanlar tarafından kundaklanan evlerinde ölmüşlerdi. O günden beri insanlarla yakın olmamalarını söylüyordu.
O da korkuyordu. Bu dünyadaki tek ailesi o ikisiydi.
Changbin bunun düşüncelerine girmişken Minho'nun Jisung'un odasında uyuduğu aklından çıkmıştı.
Felix olayı sorgulamayıp önündeki cips kasesinden cips yemekle meşguldü. O daha demin Changbin'i öpmüştü.
Kalbi bu olayı hatırlayınca yanaklarının kızardığını hissetti. Neyse ki Changbin düşüncelere dalmış bunu fark etmemişti.
Araba sayesinde kısa sürede eve varmıştı Chan. Çok fazla endişelenmemesi gerektiğini kendine anlatırken kapının zilini çaldı.
Jisung Minho'nun dibinde olduğu için strese girmiş tüm algıları kapanmıştı. Kapının zilinin çaldığını duyamamamıştı.
Changbin büyük bir gülümseyle kapıyı açtığında Chan arkadaşının iyi olduğunu görmesiyle rahatladı ve o da gülümsedi.
Arkasından Felix gelmişti. Sesine rağmen daha çocuksu bir görünüşe sahip olduğunu Changbin önceden söylemişti.
Yinede şaşırmıştı. Felix selamlaşmak için elini uzatıp "Lee Felix" dedi. Chan da ona karşılık vermişti "Bang Chan".
Chan'ı içeriye davet ettiğinde Chan Minho'yu sormuştu. O an Felix ve Changbin unuttukları şeyi hatırlamıştı.
Felix Jisung'un duvarlarını kaplayan Minho'nun çizimlerini, Changbin ise odada kuklasıyla yalnız kuklacı olduğunu hatırlamıştı.
Chan odaya yönelince Changlix ikilisi birbirine çaktırmadan Chan'ı engellemeye çalışmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Puppeteer
Fanfiction» İnsanların haberi olmadan insanlarla beraber Dünya'yı paylaşan kuklacılar yaşamak için kuklaya ihtiyaç duyarlar. Kuklacı Minho, tek arkadaşı dışında kimseyle konuşmayan ve anksiyetesi olan Jisung'u kuklası seçer. Peki bundan sonra ne olacaktır? ...