Bölüm ithafı: hayatbu_aci ❤
Keyifli okumalar iki gözümün çilekleri. 🍓
"Gül yanaklım, yani şurada 10 tane pijama takımın var birinin üstü çilekli diğerinin donu. Yok mu kızım bunların düzü?" dedi Sibel tek tek açtığı pijamalarımı dolaba geri fırlatarak.
"Off Sibel her şeye bir kulp takma. Senin yüzünden kaç saattir bir çanta hazırlayamadık" diyerek dolaptan siyah kot pantolonumu çıkardım. Eve geleli yaklaşık bir saat olmasına rağmen iki parça kıyafet seçememiştik. "Hem adamların yanında pijama ile durmayacağım ya ne olacak ki çilekli olsa" dedim bir yandan da pantolonu giymeye çalışarak.
"Kendi pijama takımlarımdan birini getiriyorum"diyerek odadan çıktı. Ben ne kadar konuşursam konuşayım beni dinlemiyordu zaten, kendi sorup kendi cevaplıyordu biricik arkadaşım.
Bol açık mavi tişörtümü de giyerek duştan sonra kurutup taradığım saçlarımı yolculukta rahat etmek için yan taraftan örmeye başladım. Yaklaşık 10 saat yolculuk yapacaktık, Alpay arabamı uçak mı diye sorduğunda arabayla gidelim demiştim. Onunla uzun bir araba yolculuğunun hayali bile yüzümü güldürüyordu. Ben saçlarımı örerken Sibel elinde lacivert bir pijama takımıyla odaya tekrar girdi. Çantaya yerleştirip dolaptan siyah diz altı elbisemi aldı. Gözlerim şaşkınlıkla açılırken Sibel'in tüm hareketlerini ağzım açık izliyordum.
"Sibel iki günlüğüne gidiyorum arkadaşım, tüm elbiselerimi tıkma şu çantaya" diyerek saçıma toka takıp biraz önce çantaya koyduğu siyah elbiseyi çıkardım. "Hem ben bu elbiseyi nerede giyeceğim, düğüne gitmiyorum ki" dedim elbiseyi kaldırıp yüzüne yaklaştırarak.
"Yaz mevsimindeyiz ya bir düğün , nişan varsa seni de götürürlerse her şeye hazırlıklı olmalısın. Hem sen benim işime karışma"diyerek elimdeki elbiseyi çekip tekrar çantaya koydu.
"İyi peki nasıl biliyorsan öyle yap" Dedim omuz silkip aynanın önündeki sandalyeye oturdum. Makyaj yapmayacaktım ama yüzüme nemlendirici sürmek istiyordum.
"Evde yalnız kalabilecek misin?"
"Beni düşünme sen, keyfine bak. Hem yalnız olmayacağım."
"Biri mi gelecek?"
"Yiğit sabah çıkarken gelirim dedi."
Kremin kapağını kapatırken aynadan Sibel'e baktım aynı hızında yaptığı işe devam ediyordu. Geldiğimden beri konuyu açmak istiyordum ama sormaya dilim varmıyordu.
"Sibel" dedim cılız çıkan sesimle. Elindeki elbiseyi katlarken bir anlık duraksadı. Aynadan tepkilerini görebiliyordum. Derin bir nefes alıp ofladı. Yatağa oturarak gözlerini elinde tuttuğu elbiseye çevirdi.
"Konuşmadık" dedi sanki hiç hoşuna gitmemiş gibi "konuşamadık" diyerek parmaklarıyla oynamaya başladı. "Biz konuşamıyoruz Hümeyra, beceremiyoruz" dedi omuzlarını güçsüzce silkip "geldi, girdi içeriye, oturdu o bana baktı ben perdenin üzerindeki çiçek desenine" diyerek hoşnutsuz şekilde nefesini dışarı vererek güldü "çiçeklerden biri de ters basılmış zaten" diyerek gözünden akan yaşı umursamadan gülmesine devam etti.
Oturduğum yerden kalkıp Sibel'in yanına geçtim bir kolumu omzundan geçirip kendime çektim diğer elimle gözünden akan yaşları sildim. Konuşmadım o anlatsın benim yanında olduğumu hissetsin istiyordum.
"Onu görünce belki dedim, belki ellerimiz yine birleşir, ama olmaz. Hümeyra bizim gözlerimiz bile birleşmiyor ki ellerimiz birleşsin" diyerek sık aralıklarla hıçkırarak ağlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Gözümün Çileği🍓
Literatura Feminina"Başka bir kadın oldu mu?" Güldü. İlk kez bu kadar içten, bu kadar nefes kesici güldüğüne şahit oluyordum. Bu gülüş öyle çok işlemişti ki gözlerime aklımdan her şey silinse bir tek bu gülüş kalırdı. "Sence" dedi burnunu burnuma sürterek "Sence olm...