Bölüm 40/👨‍✈️🍓👩‍💼

16.8K 1.2K 215
                                    


Keyifli okumalar iki gözümün çilekleri.🍓

Ben bir garip göçmen kuşum
Yolumu senle bulmuşum

Gözlerimi açmaya dahi korktuğum bir sabah! Sanki açsam her şey bir rüyadan ibaret olacak ve bir kez daha sınanacağım Alpay'ın yokluğu ile. Ama şu sıcak göğsünün verdiği his bile bu yaşadığın gerçek diye haykırıyor. Yüreğimin dilinden kopan bir şarkı mırıldandınıyorum. Sanki bizim için yazılmış, sadece bizi anlatmış gibi.

Sana giden yollara
Bulutlardan şehirler kurmuşum

En mavi gökyüzü şarkısı benimdir
En mavi gökyüzü şarkısı benimdir
Rengine selam durmuşum
Rengine selam durmuşum

Sonra bir zaman geçiyor ve saçlarımın arasında hissettiğim nefesi yerine gerçekliğini kanıtlamak ister gibi öpücükleri sıralanıyor. Yüzümde beliren tebessüm bile bu gerçekliği iliklerime kadar yaşadığımdan. Şarkı devam ediyor, istemsizce dudaklarımda kıpırdanıyor, tenini öpmüyorum ama hareket eden dudaklarım ufak ufak dokunuyor.

Ben bir garip göçmen kuşum
Sevdalım sana uçmuşum
Göç mevsimi bitince

Yorulunca kalbine konmuşum

Bir öpücük daha yerini alıyor saçlarımın arasında, yıllarca omuzlarımda biriken yüküm bir anda hafifliyor. İyi ki diyorum, iyi ki yorulmuşum. Yorulduğum yolda uçmayı öğrenmişim. Kanatlarım senin gökyüzünde çırpınmış, iyi ki kalbim, kalbine konmuş...

En mavi gökyüzü şarkısı benimdir
Rengine selam durmuşum

Alpay yanağımı okşayıp yavaşça dudaklarıma dokundu. Şarkı kalbimde devam etti dudaklarım sessiz hareketlerini durdurdu. Onun parmaklarının altında tekrar hareketlenip tebessüm halini aldı.

"Devam et" dedi fısıltıyla. "Söylediğin her ne ise devam et." Baş parmağı bir tur daha gezindi alt dudağımda. Tam dudaklarımın bitiş noktasında durdu. Son nakaratı onun duyabileceği bir sesle, dudaklarım tekrar tenine dokunurken mırıldandım.

En mavi gökyüzü şarkısı benimdir
En mavi gökyüzü şarkısı benimdir
Rengine selam durmuşum
Rengine selam durmuşum

Derin bir nefes aldı, göğsü hareketlendi. Sanki birazcık nefeslendi. Saniyeler, dakikalar geçti.

"Günaydın" dedi saçlarıma bir öpücük daha bırakarak. Sesinin bende bıraktığı etki bile içimi titretti. Başımı göğsünden hafif kaldırıp ona doğru baktım.

"Günaydın" diyerek hafif tüylü göğsüne varla yok arası dudaklarımı bastırdım. Belimden tutup kendine doğru çekti. Çıplak tenlerimiz birbirine sürtünce geceden beri hissetmediğim utancı yeni yeni hissettim. Gözlerimi kaçırmadan başımı boynuna gömdüm. Alpay' da benim gibi boynuma yaklaşıp derin nefesler aldı, arka arkaya öptü.

"Birbirimizin kokusuna bulanmışız. Ölüymüşüm de koynunda can bulmuşum."

Başımı kaldırıp gözlerine baktım, öyle derin ve anlamlı bakıyordu ki kendimi nadide bir mücevher gibi hissettim. Bu kadar değerli olduğumu sadece gözleriyle hissettirmesi bile içimi titretti. Dudaklarına uzandım, hiç bekletmeden karşılık verdi. Hiç acele etmeden, yavaş yavaş, birbirimizi daha çok hissetmek, birbirimize daha çok doymak ister gibi hareket etti dudaklarımız. Onunla öpüşürken ilk kez gözlerimi kapatmadım. Gözlerinde kendimi girmek istedim, bana uydu gözlerini bir saniye bile kırpmadı. Ne kadar sürdü bilmiyorum ama Alpay geri çekilmese nefesimin tükendiğini bile hissetmeyecektim. Önüme gelen saçlarıma parmaklarını dolayıp geriye doğru çekti uzanıp alnımdan öptü.

İki Gözümün Çileği🍓 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin