Bölüm 19/👨‍✈️🍓👩‍💼

36K 2.2K 375
                                    


Bölüm ithafı: bllloddyyhelll

Bölüm sınırı: 400 vote

Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın.❤

Keyifli okumalar iki gözümün çilekleri 🍓

Zamanı durdurabilseydim tam şu anda onun kollarında verdiği huzurla durdurmak isterdim. İçimde ona dair öyle büyük bir özlem vardı ki ne kadar sıkı sarılsam da yetmiyordu.Bir uçurumun kenarında birlikte saatler geçirmiş olsak bile bana beş dakika gibi geliyordu.  Bedenine sarılı kollarımı biraz daha sıkıştırdım.

"Daha sıkı sarıl"

Sımsıkı, sıkı sıkı sarılsın istedim. Teni tenimle birleşsin, daha çok hissetsin daha çok hissedeyim. Kolları biraz daha sıkılaşırken aynı anda burnundan bir nefes verdi. Yüzünü göremesemde güldüğüne adım kadar emindim.   

"Biraz daha sıkı"

Ben böyle ısrar edince omzumda ki elinin titrediğini hissettim. Ben beni sarsın istiyordum ama o bunu yaparken bile bana zarar vermekten çekiniyordu. Ben tüm gücümü kollarıma verip onun bedenini sıkıca sararken o benim üzerimde gücünü kullanamıyordu. Göğsünde duran başımı biraz yukarıya kaydırıp boynuna yaklaştım.  Dudaklarımı boynuna bastırdığım anda bedeni gerilip kolları biraz daha sıkılaştı. Ne öpüyordum ne de dudaklarımı teninden ayırıyordum. Yakmaya çalışmıştım ama yakarken yanacağımı hiç düşünmemiştim.

"Yemin ederim" dedi yattığı yerden bile nefesleri sıklaşmıştı. "Sonum olacaksın" derken hızlı bir nefes bıraktı.

"Hem son'un" parmaklarım bedeninde bir yol izleyerek yerine yerleşirken, dokunduğum yerler kaskatı kesiliyordu. İşaret parmağım kalbinin üzerinde durduğunda dudaklarımı teninde sürterek kulağının hemen altında durdum "hem sol'un"  ani bir hareketle yerlerimizi değiştirdi. Biraz önce ben onun üzerindeyken şimdi o benim üzerimdeydi.

"Son'um, sol'um" yüzlerimiz arasında kalan mesafeyi kapatıp ağırlığını vermeden biraz daha yaklaştı. Sol dudak kenarıma bir öpücük bıraktı. "Ben sen olmuşum. İçimde sen dışımda" dudaklarımın üzerinde hissettiğim tatlı baskıya gözlerimi kapatarak karşılık verdim. Boğazıma düğümlenen bir his vardı, yavaşça araladığım gözlerimden yıldızların kuşattığı gökyüzüne bir şükür yolladım.

"Sen bana iyi ki geldin" dedim bir damla yaş gözümden firar edip tenimden kayarken, düşmesine izin vermeden parmağı ile durdurdu.

"Sen beni iyi ki buldun" dedi göz yaşımın ıslattığı tenimi dudaklarıyla kurutup sol gözümün kenarını öperek. Bedenini biraz yukarı kaldırıp kendini sağ tarafa bıraktı. Elleri bedenimde sarılı olduğundan benimde üzerine yatmamı sağladı. Başım onun göğsündeyken huzur her bir tarafımı kuşatmıştı. Bakışlarım gökyüzünde yüzüme buruk bir tebessüm yayıldı.

"Küçükken bulutları hamur sanırdım. Elime alsam yoğurabilirim, şekilli kurabiyeler yapabilirim diye düşünürdüm."

Ben geçmişe yolculuk yaparken içimde ki küçük Hümeyra ıhlamur ağacının altına uzanmış gökyüzünde oluşan bulutlardan kaç tane arabalı kurabiye çıkar diye ince bir hesaba koyulmuştu.

"Başka" dedi gülermiş gibi çıkan bir sesle. "Küçük Hümeyra başka neler düşünürdü."

İçimde ki küçük Hümeyra'nın gözleri parladı. İlk defa ondan söz ediyordu, ilk defa onun hakkında bir şeyler öğrenmek istiyordu. Küçük Hümeyra'nın sevinci ıhlamur ağacını titretti. Bir sürü arabalı kurabiye çıkar  hepsini ona veririm dedi.

İki Gözümün Çileği🍓 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin