No to tak. Chciałam w sumie, podzielić się z wami, moimi pomysłami, których nie wykorzystałam, oraz różnymi ciekawostkami, które nie były wprost powiedziane.
Mam nadzieję, że takie coś się wam spodoba. ^^
1. Kiedy tworzyłam postać Jacoba, wzorowałam jego wygląd na aktorze Dylanie O'Brien'ie. (Moim zdaniem świetny aktor i z pewnością umiałby zagrać postać tak przebiegłą i złą)
2. Niektóre imiona postaci, były inspirowane serią "The Sims" np. Malcolm, Don itp.
3. Postać Malcolma, była mieszanką postaci Carvera (TWDG Sezon 2) oraz postaci Negana (TWD serial).
4. Vicky w początkowej wersji historii miała żyć i wrócić do Rogera. Zdecydowałam jednak, że jakaś postać musiała zginąć. Wybór padł akurat na nią.
5. Trish jest biseksualna
6. Kiedy tworzyłam ship Virish, nie spodziewałam się, że będzie on tak miło przyjęty. Mimo to, bardzo mnie to ucieszyło.
7. W początkowej wersji historii, Clem miała zginąć na samym końcu opowieści, w wyniku powikłań poporodowych. Zdecydowałam jednak, że zasługuje na szczęśliwe zakończenie.
8. Nawiązując do ostatniego punktu, sceną końcową całej opowieści, miał być spacer Louisa z małą Leą. Dziewczynka miała spytać się taty o mamę. Louis opowiedziałby jej wtedy to, co mówiła mu Clem o swoim życiu, przed tym jak się poznali, oraz po tym.
9. Zrezygnowałam z pierwszej wersji, ponieważ, zbyt wiele kobiet umarło w tej grze z powodu porodu lub ciąży.
10. Louis był pierwszym chłopakiem, w którym Vicky naprawdę się zakochała.
11. Moim drugim pomysłem na fabułę, była śmierć Louisa, po tym jak został postrzelony przez Malcolma. Jak wiadomo, zrezygnowałam z tego i bardzo mnie to cieszy.
12. Jacob nie kochał swojego ojca. Nienawidził go, ponieważ mężczyzna znęcał się nad nim fizycznie oraz psychicznie. Wmówił mu, że to Kenny zamordował jego matkę, co nie było do końca prawdą.
13. Trish specjalnie dała się złapać przez wyznańców. Był to sposób na to, żeby ratować ludzi, którzy zostali przez nich złapani.
14. Mała Lea jest z wyglądu bardziej podobna do Clem. Jednak z charakteru o wiele bardziej przypomina Louisa.
15. Pełne imię Lea, to Leanna.
16. Na końcu opowieści:
Clem - ma 27 lat
Louis - ma 28 lat
AJ - ma 15 lat
Lea - ma 5 latMyślę, że niektóre rzeczy były chyba ciekawe. Koniecznie piszcie! ^^
Mam również nadzieję, że taka mała niespodzianka ode mnie się wam podobała.
Miłego dnia wam życzę ^^
CZYTASZ
Moja droga, Clementine | TWDG | CLOUIS FF
FanfictionPo tym, jak nasi bohaterowie, wydostali się ze szponów Lilly, nareszcie mogą żyć w spokoju i szczęściu. Niestety, nie trwa to długo, gdyż świat w którym przyszło im żyć, stwarza coraz więcej zagrożeń, którym muszą oni sprostać. Czy uczucie może prz...