Hejka, naklejka! To nie jest rozdział od razu uprzedzam! Chciałabym was się tylko zapytać co byście sądzili o opowiadaniu, którego prolog dam poniżej. Byłabym wdzięczna za wyrażenie opini, oraz za ogłoszenie kto by je czytał! Poniższe fanficion będzie o 5 seconds of summer.
Tytuł: There's not escape from me
Oto prolog:
1 września. Nowy miesiąc, nowy poniedziałek, nowa szkoła, nowa klasa, w nowym mieście, nowy łatwy początek. Gówno prawda.
Jeśli nie pasujesz do reszty, nie zaakceptują cię. Nie będziesz ubierała się wyzywająco, nie będziesz miała mocnego makijażu oraz butów na mega wysokich obcasach, będą cię nękać, wyzywać i poniżać już od pierwszego dnia. Sprawią, że będziesz się bała powiedzieć komukolwiek co ci robią. Będziesz się bała wstać z łóżka i pójść do szkoły.
Jestem Jennifer Black i niestety należę do grupy nie zaakceptowanych. Dlaczego? Pewnie powiecie, że kiedyś sama należałam do tych najpopularniejszych. Teraz jestem na dnie. Kiedyś sama chwaliłam się moim ciałem, ubierając krótkie spódniczki, obcisłe bluzki z dużym dekoldem. Teraz ubieram obszerne swetry zakrywające dekold do tego legginsy i jeansy. Ale nigdy, nawet będąc na szczycie, nie odważyłam się uprzykrzać życie słabszym. Nie chciałam, żeby mnie to spotkało, w zamian co? Właśnie tak się dzieje. Nic ani nikt nie może mi pomóc. Jestem zdana na siebie, a samoność... nie wychodzi mi na dobre, a przeszłość niszczy mnie coraz bardziej.
CZYTASZ
Be Careful ~Janoskians FFPL
FanfictionCo się stanie kedy nieczego nieświadoma Lily, będzie świadkiem wojny między gangami?