BEAU
Mijały minuty, godziny, dni, tygodnie, a po Lily ani śladu. Szukałem ją cały czas. Nie mogłem znieść myśli, że może jej już przy mnie nie być. Wiedziałem, że ona gdzieś jest i czeka na mnie. Czy tęsknie za nią? Oczywiście. Tęsknię za nią tak bardzo, że nie da się określić tego za pomocą słów. Nie przestaję mieć nadziei, że ją znajdę. Będę jej szukał do końca.
Jai, Luke, Daniel i James mi pomagali, pierw bardzo ochoczo, ale patrząc teraz, dwa miesiące po jej zniknięciu, nie mają już sił na to. Próbują mnie przekonać, że Lily już nie wróci, że nie ma sensu jej szukać, itp., itd. Ja wiem jedno, znajdę ją, z ich pomocą, albo bez niej.
JAMES
Beau stawał się nie do poznania. Z dnia, na dzień zaczyna się coraz bardziej zachowywać jak wariat. Nie daje sobie przemówić nic do rozsądku. Nie je, nie sypia, ciągle ślęczy przed tym laptopem i telefonem i szuka jakichkolwiek informacji.
My z chłopakami dawno doszliśmy do wniosku, że to nie ma sensu, że tylko zmarnuje czas, ale Beau jest nie ugięty.
-Musimy coś wymyślić- zwróciłem się do Luke’a, Jai’a i Daniela.
-Ale co?- spytał Jai.
-Przecież próbowaliśmy już wszystkiego- dopowiedział Luke.
-Na razie wszystko co robimy to namawiamy Beau, żeby już nie szukał Lily. On jej szuka ciągle w tej okolicy, a co jeżeli ona jest na innym kontynencie? Szukanie jej w internecie nic nie da, nawet pomoc informatorów.
-Więc co proponujesz?- spytał zaciekawiony Daniel.
-Jedźmy jej szukać, może nie wszyscy ale jeden albo dwoje z nas może jechać.
Chwilę milczeli. Było widać, że rozważają mój pomysł.
-To jak?- spytałem, zaczynając się niecierpliwić.
-To dobry pomysł, ale my z Jai’em zostajemy, a wy z Danielem jedziecie- powiedział Luke, Jai mu przytaknął.
-Wchodzisz w to Daniel?- zwróciłem się do niego.
-Oczywiście- uśmiechnął się szeroko.
-No to postanowione- odparłem.- Za dwa dni wyjeżdżamy, załatwię wszystko co trzeba.
=======================
Tak kochani oto nadszedł koniec 1 części! Niestety :c
Kilka informacji!
1) Dziękuję za ponad 16k wyświetleń, ponad 1,1K vote i wszystkie komentarze pod każdym rozdziałem, to naprawde niesamowite, że aż tyle się tego nazbierało. Jesteście Cudowni :*
2) Tytułu 2 częsći jeszcze nie mam, ale kiedy tylko ukaże się ona dodam tutaj informacje.Mam nadzieję, że moje błęd w pisowni, nie przeszkadzał wam tak bardzo, że dotrwaliście aż tutaj, bo nie ukrywajmy, błędy były.
No to do zobaczenie w drugiej części. Buziaczki :*
CZYTASZ
Be Careful ~Janoskians FFPL
FanfictionCo się stanie kedy nieczego nieświadoma Lily, będzie świadkiem wojny między gangami?